מה עדיף לרכוש, דירות חדשות מקבלן או דירות יד שניה? זו התלבטות של רבים מאיתנו. אפשרויות הנדל"ן קיימות וגם הביקוש אליהן, אך המחירים לעיתים גבוהים כאשר מדובר בהשקעה איכותית. אז מהי ההשקעה הנכונה? במאמר הבא נוכל להבין האם השקעה בדירה חדשה מקבלן טובה יותר מהשקעה בדירה יד שניה.

קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

 

מחירים גבוהים לדירות ישנות

כאשר אתם רוכשים דירה, ככל שעובר הזמן ערך הדירה עולה. מהמשוואה הזו ניתן להבין כי דירה ישנה היא השקעה טובה יותר כי המחיר שלה גבוה יותר. אך לפני שרצים לרכוש, חשוב להבין מה אתם מקבלים כאשר אתם רוכשים דירה כזו. לפעמים מדובר בדירות מאוד ישנות בעלויות גבוהות מאוד שלא משרתות את הצרכים שלכם. אם אתם מחליטים לגור בדירה שתרכשו, ללא ספק דירות חדשות מקבלן הן כיוון טוב יותר עבורכם.

מה אתם מקבלים בדירות חדשות מקבלן שאתם לא מקבלים בדירות ישנות?

  • התאמה לחיים המודרניים של היום – החיים של היום הם החיים המודרניים. הצרכים של אנשים לא דומים לצרכים של פעם. כיום כל משפחה מעוניינת בחדר לכל ילד וחלל משותף גדול ונוח. כמו כן, יש דגש מאוד גדול על הנושא של חיסכון וסביבה ובפרויקטים חדשים מגוונים מנסים כל האפשר להשתמש בחומרים טובים ואיכותיים יותר בעת הבנייה. 
  • מערכות חדשות – בדירות חדשות מקבלן כל המערכות חדשות. החלונות העשויים מאלומיניום הם הרבה יותר חזקים ולא מתפרקים כמו החלונות עם השלבים מפלסטיק של פעם. הצנרת חדשה, דוד השמש והקולטים שלו חדשים לגמרי ויש אפילו מערכות חכמות שמצטרפות לבנייה. 
  • עיצוב חדשני – כיום העולם מדבר עיצוב. אם בעבר הדגש היה על מקום דיור, הרי שכיום הדגש הוא גם על העיצוב והמראה שאתם מקבלים מהדירה. כל אחד מעוניין בבית החלומות שלו ועיצוב הוא חלק בלתי נפרד. דירות חדשות מקבלן לוקחות בחשבון את ההיבט הזה. 
  • בניין חזק יותר לטווח אורך – הבניינים של היום נבנים בסטנדרט בנייה גבוה מאוד, חזק ועמיד. היום יש דגש על איכות חומרים, על בנייה של ממ"ד כחלק מהתקן ועוד דברים שהופכים את הבניין לטוב בהרבה ממבנה ישן.

לסיכום, דירות חדשות מקבלן הן ללא ספק השקעה טובה בהרבה מדירות ישנות. נכון, הדירות הישנות אולי שוות יותר, אך הן לא ממש משרתות אתכם כראוי ויש לקחת זאת בחשבון. דירה חדשה היא שדרוג מגורים לטווח ארוך יותר.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

נהיגה תחת השפעת סם- איך עורך דין תעבורה יכול לסייע לכם להתמודד עם זה?

שלילה של מינימום שנתיים לרישיון הנהיגה לאחר נהיגה תחת השפעת סם יכול להיות העונש שתקבלו.…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך יעזור לנו ליווי עורך דין בתביעת נכות כללית

יציאה למסע של תביעת נכות יכולה לעתים קרובות להרגיש כמו ניווט במבוך, עם פיתולים וסיבובים…
קרדיט לתמונות PIXABAY

חדשנות טכנולוגית ברפואת אורתופדיה

ניתוח החלפת ירך הוא הליך כירורגי שכיח שמטרתו להקל על כאבים ולשפר את התפקוד של המפרק…
קרדיט תמונה FREEPIK

גורמים נפוצים ליבלת בכף הרגל, מניעה וטיפול

יבלות בכף הרגל הן גידולי עור לא סרטניים, זיהומים ויראליים הנגרמים על ידי וירוס הפפילומה…
קרדיט תמונה FREEPIK

טוען רבני דוד עשור - מסביר מהי תביעת שלום בית בבית הדין הרבני

במדינת ישראל יש לא מעט הליכי גירושין, והחוק בישראל מגדיר במפורש את החלק בהליך שאמור…
קרדיט תמונה FREEPIK

קורס גלישה במאליבו - המתנה המושלמת

מחפשים פעילות מאתגרת, מהנה ובריאה לחופשה הקרובה? רוצים ללמוד מיומנות חדשה שתישאר איתכם…