תעשיית הספורט היא כבר מזמן עולם שלם מלא באביזרים, איכויות, שימושים ואיך לא – כמה מותגים שמזמן כבר הוכתרו לגדולים ביותר. בתעשיית הספורט יש כמה חברות מובילות ששוברות שיאים חדשים בקצב מסחרר. אם מבחינת טכנולוגיה מתקדמת, נוחות לא מתפשרת ועמידות ברמה שאפילו ספורטאי מקצועי לא מצליח להרוס. אז כולנו מכירים את אותם מותגים מובילים, כולנו רואים אותם בלי סוף בחנויות, ברחוב ובמגרש. אך האם אנחנו באמת מכירים את האופי, הייחודיות או המטרה של כל אחת מהחברות? קבלו סקירה קצרה על הענקיות שעושות חסד עם אחד מהתחומים החשובים ביותר – הספורט.

 

קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

 

נייקי או נייק – השם לא משנה כשכל העולם מכיר את הסמל

זהו תאגיד רב-לאומי אמריקאי העוסק כמובן בייצור של מוצרי ספורט כמו נעלי ספורט, ביגוד ומגוון רחב מאוד של ציוד ספורט. מדובר באחת החברות הכי מצליחות ומוכרות בעולם. בשביל להבין את גודל הצלחה של החברה, ניתן להסתכל על שווי השוק שלה היום שעומד על יותר מ-250 מיליארד דולר. אחד התחומים שחברת נייק מככבת ונחשבת למוצלחת במיוחד, זהו תחום נעלי הספורט. נייק מציעה מגוון אינסופי של נעלי ספורט. אם נתמקד על נעלי נייק גברים, שהמבחר העצום והאפשרויות השונים עלולים לגרום לכם לבלות חצי יום בחיפושים מבלי להרגיש. כמובן שגם נעלי ספורט לנשים וילדים יש בשפע, רק לבוא ולבחור.

*פאן פקט: שם החברה Nike נקרא על שם אלת הניצחון היוונית – ניקה.

אדידס – החברה שעל פי מחקרים רוב הישראלים מעדיפים

את השם של החברה כולם מכירים וכן גם את הסמל האייקוני בעל שלושת הפסים הנטויים שמככב בכל מקום. אדידס היא חברת מוצרי ספורט גרמנית, והיא חלק מקבוצת אדידס שאותה מרכיבות חברת הגולף טיילורמייד, חברת הספורט ריבוק, חברת מקספליי (יצרנית כדורי גולף) וחברת אדידס גולף. קבוצת אדידס היא יצרנית אופנת ספורט והיא תופסת את המקום השני בגודלה בין חברות הספורט הגדולות בעולם. מי תופסת את המקום הראשון אתם שואלים? זו שקיבלה את הכותרת הראשונה כמובן. אדידס ללא ספק מייצרת בגדי ספורט מעוצבים ומצליחה לקלוע לטעמם של רוב הצרכנים בעולם. אך שההתמקדות בסטייל לא תטעה אתכם, אדידס מייצרת ציוד ספורט איכותי ומעולה ברמה מקצועית ביותר.

*פאן פקט: החברה, שהתחילה כעסק משפחתי, קרויה על שם מייסדה אדי דסלר (מצליחים לשמוע את הדמיון?).

עם מבחר כל כך גדול – איך בוחרים?

מבלי לפרט יותר מידי על עוד חברות גדולות שמהוות נתח משמעותי גם כן בתחום הספורט, ניתן להבין שהמבחר עצום ואפילו ניתן לומר אינסופי. אז איך בוחרים את החברה האהובה? או האם יכול להיות דבר כזה? התשובה הפשוטה ביותר היא שאין תשובה אחת. בשורה התחתונה מדובר בחברות המייצרות מוצרים שונים אשר כולם בסוף משרתים אותנו בתחום הספורט. לכל אחת מהחברות הגדולות יש את הסטייל האופייני שלה ובמקרה הזה, יהיה לנו קל מאוד להחליט איזה סטייל אנחנו מעדיפים. באשר לציוד הספורט היותר מקצועי כמו נעלי ספורט, מכנסי ריצה, כדורים ועוד. נצטרך לחקור מעט ולהתנסות על מנת להבין לאן אנחנו שואפים. זאת אומרת, בשביל לבצע רכישה מדויקת של נעלי ספורט, עלינו קודם להבין את רמת האיכות שאנחנו רוצים, את סוג הנעל הרצויה (אם נעל ריצה או נעל כדורגל), את צורת הנעל, משקלה וכמובן מידת הנוחות שלנו בתוכה.

לסיכום, המותגים המובילים בתעשיית הספורט הם לא כמו קבוצת כדורגל – בוחרים אחת ונשארים איתה באש ובמים. זה לגמרי לגיטימי לאהוב את נעלי הספורט של נייק ואת חולצות הריצה של אדידס.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

גורמים נפוצים ליבלת בכף הרגל, מניעה וטיפול

יבלות בכף הרגל הן גידולי עור לא סרטניים, זיהומים ויראליים הנגרמים על ידי וירוס הפפילומה…
קרדיט תמונה FREEPIK

טוען רבני דוד עשור - מסביר מהי תביעת שלום בית בבית הדין הרבני

במדינת ישראל יש לא מעט הליכי גירושין, והחוק בישראל מגדיר במפורש את החלק בהליך שאמור…
קרדיט תמונה FREEPIK

קורס גלישה במאליבו - המתנה המושלמת

מחפשים פעילות מאתגרת, מהנה ובריאה לחופשה הקרובה? רוצים ללמוד מיומנות חדשה שתישאר איתכם…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך למכור רכב בצורה חכמה ויעילה ב-2024

עבור רבים מאיתנו, הרכב הוא לא רק אמצעי תחבורה אלא גם חלק בלתי נפרד מאורח החיים ומציאות…
קרדיט לתמונות PIXABAY

עדכונים חדשים בחוק רישוי עסקים: איך הם משפיעים על העסק שלך

שינויים בחוק, בייחוד כאלו המשפיעים על עולם העסקים בישראל, יכולים להיות לטובה או לרעה,…
קרדיט לתמונות PIXABAY

למה יותר ויותר אנשים בוחרים בטיפולי שיניים בלייזר? הבטים רפואיים ואסתטיים

אם בריאות השיניים שלכם חשובה לכם, ואם גם האסתטיקה שלכם חשובה לכם, אתם בוודאי מודעים היטב…