בחירת המכשיר המתאים לבית שלך יכולה להיות משימה קשה. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון, כגון מחיר, גודל ופונקציונליות. פוסט זה יעזור לך להחליט איזה מכשיר מתאים לך ולמשפחתך.

כלים
קרדיט לתמונה: pixabay
קרדיט לתמונה: pixabay

 

המכשירים הטובים ביותר לבית המודרני שלך ולמה אתה צריך אותם

המטבח הוא הלב של כל בית. זה המקום שבו אנחנו מבלים עם המשפחות והחברים שלנו, זה המקום שבו אנחנו מכינים אוכל, וזה המקום שבו אנחנו אוכלים. במאמר זה, נסקור כמה מהמכשירים שיכולים לעזור להפוך את המטבח שלך ליעיל ומהנה יותר. 1. מיקסר KitchenAid מטבח ללא מיקסר הוא כמו עוגה ללא ציפוי. שלא לדבר על כך, אם אתם מקציפים כמות של פחזניות שמנת או בצק מאפה ביתי, חשוב מאוד שהמרכיבים יתאחדו בצורה חלקה ומהירה. בעזרת מיקסר תוכלו ליצור בכל עת אוכל מעוגיות ועוגות ועד פסטה.

מכשירי החשמל הטובים ביותר עבור הבית המודרני שלך יהיו תלויים בצרכים ובתקציב שלך, אך ישנן אפשרויות רבות לשקול. לדוגמה, אם אתם מחפשים מדיח כלים או תנור חדש, כדאי שתבקרו בחנות המתמחה במכשירי חשמל כמו בסט ביי או הום דיפו. אם אתם בארה”ב ורוצים לקנות דגם בסיסי יותר שאינו מתקדם טכנולוגית, בקרו בחנות כמו Lowe's או Target.

Target

היא קמעונאית מובילה בארצות הברית. יש לה יותר מ-2,000 חנויות בארה"ב והיא קיימת גם בקנדה.

בחנות זאת יש הכל, החל מבגדים ועד תפאורה, מוצרים לבית ועוד. Target הצליחה לספק מגוון רחב של מוצרים ללקוחותיה על ידי שיתוף פעולה עם מעצבים ומותגים שונים.

Lowe's

Lowe's היא קמעונאית לשיפורי הבית עם למעלה מ-2,200 חנויות בארצות הברית. הם מציעים מגוון רחב של מוצרים כולל רהיטים, מכשירי חשמל, כלים וחומרי בניין.

הם גם קמעונאי שיפוץ הבית הגדול בעולם והם פועלים כבר למעלה מ-90 שנה. ללואו'ס יש גם חנות מקוונת המציעה רבים מאותם מוצרים שניתן למצוא במקומות שלהם. למשל, ניתן למצוא שם מפיץ ריח חשמלי לבית ועוד מגוון מוצרים.

אם אתם מחפשים מקרר חדש, שקול את התכונות שיעזרו למשפחה שלך ולגודל הבית שלך. כמה מומחים ממליצים לקנות מקרר בעל דירוג כוכבי אנרגיה עם יעילות קירור וצריכת חשמל נמוכה כאשר שוקלים בגודל הבית שלך. גודל המקרר שלך צריך להיקבע לפי מספר האנשים שיש לך במשק הבית שלך וכמות המזון שאתה יכול להכניס בתוכו. ממנו. המהירות שבה פועל המקרר שלך צריכה להיקבע לפי משך הזמן שיש לך לפני שהוא יתחיל להשפיע על איכות המזון המאוחסן בפנים.

המאמר נכתב בשיתוף עם ארומה ריי חברה למפיצי ריח