הקיץ כבר הגיע וביחד עם הטמפרטורות עולים גם המחירים של המזגנים שכן,ניתן לומר באופן חד משמעי כי אין רשת אחת שאפשר להגיד עליה באופן חד משמעי שהיא הכי זולה והכי כדאי לנו לרוץ ולקנות את כל המזגנים דווקא ממנה. אבל אם זה איכשהו מנחם אותכם פעם היה לנו יותר יקר "להקפיא" את הבית. מאז 2008 כלל מחירי המזגנים ירדו ב- 20%. וכמו כן, בניגוד לפעם שמתקין המזגנים היה קובע עבור הלקוח איזה מזגן הוא ירכוש, היום הלקוח פשוט מגיע לאחת מחנויות המזגנים הרבות,בוחר איזה מזגן הוא רוכש, והלקוח הוא זה שקובע איזה מזגן יהיה אצלו. בסופו של דבר - על מנת להבטיח רכישה נבונה שתענה על הצרכים האישיים שלנו, חובה עלינו להשוות מחירים.

כלים
קרדיט תמונה: FREEPIK
קרדיט תמונה: FREEPIK

 

שיא אוגוסט והתקלקל המזגן

האם צריך למלא אותו בגז? אז המחיר לא כזה יהיה בשמיים. אבל אם טכנאי המזגנים יגיד לכם שהמדחס של המזגן שבק חיים? תחכה לכם הוצאה גדולה על קניית מזגן חדש מה שיבאס לא מעט אנשים.אבל יש חדשות טובות, ישנן חנויות מזגנים שבהן מומחים בתיקון והתקנת מזגנים, וגם מוכרים מזגנים יד שנייה במצב מצוין (כמעט חדש). לאחר שנבדקו על ידי אותם מומחים הוחלפו במזגנים חלפים חדשים והכול עובד מצויין. אפשר למצוא בין הלקוחות גם משרדים חדשים שיקנו מזגנים רק מאותן החברות שמתקנות ומוכרות את אותן המזגנים המשומשים,לדוגמת אנשים שעברו דירות ככה שיוצא שהמזגן שהם רכשו לא מזמן, כבר לא מתאים מהבחינה של הכוח שלו לעומת יחס גודל הדירה.

עדיין מתלבטים האם לקנות מזגן חדש או משומש?

כולנו ערים לכך שהטכנולוגיה השתכללה ואיתה גם המזגנים, ואולי מצד אחד היא עוזרת לנו לחסוך בחשמל, אבל מזגן בטכנולוגיה הכי חדישה יכול להתקלקל יותר בגלל הרכיבים והחלקים האלקטרונים המאוד קטנים והיקרים שלו, לעומת מזגן ישן ומשומש יותר שעובד נפלא ללא כל הטכנולוגיה החדישה. מה שניתן לומר הוא שתמיד חשוב להתייעץ עם חנויות מזגנים וטכנאים לפני קנייה של מזגן. לפי חברת מרכז המזגנים כרגע יש יותר נטייה לקנות מזגנים משומשים או "משופצים".

נושא האחריות על מזגנים משומשים מהטכנאי

כמה שזה יישמע מוזר, אבל אם האחריות על המזגן החדש היא זאת שגורמת לכם לקנות את המזגן מחנות המזגנים, כדאי שתדעו כי טכנאי מזגנים נותנים שירות ואחריות, גם על מזגנים שרכשתם מטכנאי המזגנים.
מדובר על כמה חודשים של אחריות אבל בסופו של דבר זה אכן ישתלם לכם. אתם יכולים למצוא מזגנים בכל מיני סוגים, ממזגנים עיליים עד למזגנים ניידים באותן החברות. חשוב להדגיש שייעוץ של טכנאי יהיה הכי מקצועי והכי יעיל ויש לשמוע אחר ההוראות של תחזוקת המזגן עצמו ככה שיחזיק תקופה ארוכה איתכם.