חוגגים יום הולדת? מזל טוב ועד 120! אין לנו ספק שיש לכם לא מעט התארגנויות לקראת, אבל מה עם העוגה? אתם יודעים כבר איזו עוגה לבחור? לפעמים, בחירת עוגות יום הולדת היא מבלבלת ואנחנו כאן, כדי לעשות לכם קצת סדר בבלאגן ולתת לכם מעין מדריך קצר שיעזור לכם במשימה. לאחר שתקראו, אנחנו ממליצים לכם להיכנס לאתר קונדיטה, להתרשם מההיצע העצום ולבחור את העוגה שמתאימה לכם ביותר. אז שנתחיל?

כלים
קרדיט תמונה: רחלי אלון
קרדיט תמונה: רחלי אלון

עוגה למבוגרים או עוגה לילדים – יש הבדל?

בהחלט כן! ילדות וילדים, במיוחד צעירים, מתרשמים מגובה העוגה, מהזילוף, הצבעוניות, כמות הסוכריות והממתקים והופעת דמויות אהובות על העוגה. גם בני ובנות נוער ומבוגרים יכולים לאהוב עוגות כאלה, אך לרוב (וכמובן שלכל כלל ישנם יוצאים מהכלל), מבוגרים יעדיפו עוגות יותר סולידיות וקלאסיות וישימו את הדגש על הטעם. חשוב שבעל או בעלת השמחה יאהבו קודם כל את העוגה ורק אחר כך נחשוב על יתר האורחות והאורחים במסיבה. על מנת שתוכלו לעשות את הבחירה הנכונה, חשבו מה אוהב או אוהבת בעל/ת השמחה, האם יש לו או לה תחביבים מיוחדים, טעמים מועדפים וכך, תוכלו לבחור עבורו או עבורה את העוגה הכי שווה מבין המבחר הקיים.

נסו לקלוע לטעם של רוב האורחים

לשמחתנו, היום ניתן למצוא ולהזמין מגוון אין סופי של עוגות בטעמים שונים, דבר שלפעמים מקשה על הבחירה. ברור שכולנו רוצים לקלוע לטעמם של כל הנוכחות והנוכחים ולכן, לא נמליץ על הזמנת עוגה בטעם מיוחד ובלתי מוכר ליום ההולדת. באירועים רבי משתתפים מומלץ לבחור בטעמים הקלאסיים, שבסבירות גבוהה יהיו אהובים על ידי רוב הנוכחים. חשבו אם כן, מי הם האורחים שצפויים להגיע ולחגוג אתכם ומה ככל הנראה הם אוהבים. אם נקדיש כמה דקות של מחשבה לטובת העניין, נבטיח שהבחירה תהיה מדויקת וטובה יותר.

הבינו מה התקציב שעומד לרשותכם

לא בכל יום הולדת צריך בהכרח להזמין עוגה מעוצבת שעולה מאות שקלים. עוגות יום הולדת מעוצבות אינן זולות, שכן מחיר חומרי הגלם גבוה וזמן ההכנה שלהן ארוך, במיוחד אם יש לכם בקשות מיוחדות, כמו עוגה בצורת חללית, או פיל או כל דבר לא קונבנציונלי אחר. כולנו יודעים, שחגיגת יום הולדת לא מסכמת בהזמנת עוגה ולכן, חשוב לתכנן מראש את הסכום אותו אתם מוכנים לשלם עבור העוגה. כשאתם יודעים מהו הסכום, היכנסו לאתר קונדיטה ומצאו בקטגוריית עוגות את העוגה שמוצאת חן בעיניכם וגם עומדת בתקציב שהגדרתם. כך תוכלו לוודא, כי את הכסף שנותר לכם תוכלו להשקיע בכל מיני דברים אחרים. בסוף הבחירות השונות שתעשו צריכות להיות כאלה שמתאימות לתכנונים שלכם. מגיע לכם לחגוג יום הולדת בלתי נשכחת עם עוגה יוצאת דופן.