צינורות לתעשייה הם הגדרה רחבה למגוון רחב של צינורות המיוצרים מחומרים פלסטיים שונים ופיברגלס, שכל אחד מהם מיועד למטרות תעשייתיות שונות כגון: הולכת מים בלחץ, הולכת שפכי ביוב בלחץ, הולכת נוזלים בתעשייה הכימית, אספקת מים למערכות חקלאית, הולכת אוויר במערכות מיזוג תעשייתיות ושימושים נוספים בענפי תעשייה נוספים.

קרדיט לתמונות: א.א.ח פלסט בע״מ
קרדיט לתמונות: א.א.ח פלסט בע״מ

 

סוגי צינורות לתעשייה

ישנם מספר סוגים עיקריים של צינורות לתעשייה, וביניהם:

צינורות פיברגלס תעשייתיות (FRP) הנחשבים לבעלי עמידות כימית גבוהה במיוחד צינורות פוליאתילן (PE) בעלי צפיפית נמוכה המיוצרים מפולימר בשילוב שרשראות של חומר מסוג אתילן צינורות פוליאתילן מסוג HDPE (High density polyethylene) בעלי צפיפות גבוהה צינורות פוליפרופילן (PP) בעלי עמידות גבוהה לכימיקלים שונים

חשוב לציין שכל אחד מסוגי הצינורות הנ"ל, מגיע בקטרים שונים ותצורות שונות, וזאת בהתאם למטרות השימוש בהם. כפועל יוצא מכך, כל הליך ייצור של צינורות לתעשייה נעשה מלכתחילה בהתאם לדרישות ההזמנה, ולכן, תוכלו למצוא צינורות אטומים לצד צינורות מחורצים או צינורות מחוררים.

מה חשוב לדעת על צינורות פוליאתילן ?

צינורות פוליאתילן הם למעשה צינורות תעשייתיים היכולים לשמש גם למטרות התקנה של צינורות ניקוז וגם למטרות התקנה של צינורות להולכת חומרים כימיים. הפוליאתילן עצמו הוא סוג של פולימר המיוצר משכבות שכבות של חומר מסוג אתילן, כמעין שרשראות המתלבשות זו על זו. ככל שההסעפויות של השרשראות צפופות יותר, כך הצינור יהיה חזק יותר, וזאת הסיבה שנהוג לסווג את ציונורות הפוליאתילן לשני סוגי צינורות עיקריים לשימושים תעשייתיים: צינור פוליאתילן מסוג PE המתאפיין בצפיפות נמוכה יותר וצינור פוליאתילן מסוג HDPE המתאפיין בצפיפות גבוהה. צינור פוליאתלין 100 pe יכול לשמש כמעין צינור ניקוז מי גשם וכדומה ואילו צינור HDPE יכול לשמש למגוון רחב של צרכים תעשייתיים לנוכח חוזקו ורמת הצפיפות הגבוהה שלו.

השימושים התעשייתים, ההולכים וגוברים, בצינורות פוליאתילן, נובעים לנוכח עמידותם של צינורות הפוליאתילן בפני לחץ ומשקל גבוהים במיוחד. מאפיינים אלו הופכים את צינורות הפוליאתילן לאמצעי נפוץ לצרכי התקנתם במערכות להולכת מים בלחץ, מערכות שפכי ביוב בלחץ, מערכות חקלאיות לצרכי אספקת מים, וכמובן, לצרכי הולכת נוזלים בתעשייה הכימית.

ייצור של צינורות מתקדמים לתעשייה - מה חשוב לדעת?

ייצור מודרני של כל אחד מסוגי הצינורות המתקדמים לתעשייה, נעשה באמעצות טכנולוגיות מתקדמות של מכונות ייצור מבוססי מערכת מחשוב. באופן זה ניתן להבטיח הליך ייצור מדויק ובהתאם לכל אחת מדרישות הייצור על פי מטרת השימוש בצינורות ואת בנוסף להליכי בקרת איכות בהתאם לתקנים המחמירים ביותר על פי מטרות השימוש השימוש בצינורות.

אם גם אתם רוצים להבטיח לעצמכם הליכי ייצור מתקדמים של כל סוגי הצינורות המשמשים למטרות תעשייתיות כאלו ואחרות, זה הזמן להכיר את פתרונות הייצור והשירות המוצעים לכם על ידי חברת א.א.ח פלסט בע"מ.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

גורמים נפוצים ליבלת בכף הרגל, מניעה וטיפול

יבלות בכף הרגל הן גידולי עור לא סרטניים, זיהומים ויראליים הנגרמים על ידי וירוס הפפילומה…
קרדיט תמונה FREEPIK

טוען רבני דוד עשור - מסביר מהי תביעת שלום בית בבית הדין הרבני

במדינת ישראל יש לא מעט הליכי גירושין, והחוק בישראל מגדיר במפורש את החלק בהליך שאמור…
קרדיט תמונה FREEPIK

קורס גלישה במאליבו - המתנה המושלמת

מחפשים פעילות מאתגרת, מהנה ובריאה לחופשה הקרובה? רוצים ללמוד מיומנות חדשה שתישאר איתכם…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך למכור רכב בצורה חכמה ויעילה ב-2024

עבור רבים מאיתנו, הרכב הוא לא רק אמצעי תחבורה אלא גם חלק בלתי נפרד מאורח החיים ומציאות…
קרדיט לתמונות PIXABAY

עדכונים חדשים בחוק רישוי עסקים: איך הם משפיעים על העסק שלך

שינויים בחוק, בייחוד כאלו המשפיעים על עולם העסקים בישראל, יכולים להיות לטובה או לרעה,…
קרדיט לתמונות PIXABAY

למה יותר ויותר אנשים בוחרים בטיפולי שיניים בלייזר? הבטים רפואיים ואסתטיים

אם בריאות השיניים שלכם חשובה לכם, ואם גם האסתטיקה שלכם חשובה לכם, אתם בוודאי מודעים היטב…