תשאלו כל אדם המגיע מעולם הלוגיסטיקה, אין מי שלא מכיר את המכולה. זוהי יחידת אחסון בסיסית המשמשת לאחסון של חפצים ושינועם מנקודה אחת לנקודה אחרת, תוך שמירה מיטבית על האיכות ועל טיב המוצר. מתכננים להפיץ משלוח גדול ובינלאומי? צריכים מתקן לאחסון שיהיה מספיק יעיל וטוב עבורכם? זה הזמן להשכיר מכולות! ריכזנו עבורכם את כל המידע שחשוב לדעת אודות השכרת מכולות, כולל מתי תדעו שאתם צריכים אחת, כיצד עושים זאת ולמי פונים.

קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

 

השכרת מכולות – למה זה משמש?

כאמור ישנן כל מני סיבות שבגינן ניתן להשכיר מכולה, אולם אלו הן המובילות והנפוצות ביותר מבניהן:

שינוע סחורות וציוד דרך הים – המכולה היא המתקן הבלעדי והיחיד שיכול לעמוד בפני תנאי הים כאשר יש לבצע שילוח ימי בינלאומי. זוהי שיטת השילוח הנוחה והזולה ביותר, ומעבר לכך יכולים להיות בטוחים בכך שהמשלוח אכן מגיע לנקודה אליה מייעדים את המכולה. אם אתם עומדים בפתחו של משלוח ימי גדול, הדרך הטובה והבטוחה ביותר להעביר אותו היא על ידי השכרת מכולה שתהווה מתקן שילוח. אחסון ציוד, סחורות וחפצים – אמנם המכולה נחשבת למתקן נייד, אולם באותה נשימה היא אמינה ויציבה מאוד. משום כך, היא מהווה פעמים רבות גם כמתקן לאחסון חפצים, ציוד וסחורות. שינוע סחורות וציוד דרך היבשה – המבנה והצורה הנוחה של המכולה מאפשרת לה להוות גם כן מתקן לשילוח ושינוע יבשתי. המכולה ניתנת לשינוע במשאיות או רכבות, והודות למבנה המיוחד שלה אין סכנה מפני פגיעה או שבירה של חפצים במהלך הנסיעה. מבנה זמני המשמש למטרות שונות – כיום רבים משתמשים במכולה כמבנה נייד וזמני המשמש כבית מגורים או משרד. בכך הם חוסכים עלויות ומבטיחים לעצמם מבנה יעיל ואיכותי שיענה על כל הצרכים.

למה כדאי להשכיר מכולה?

מי שמעוניין ברכישה של מכולה, צריך להיות מודע לכך שהיא דורשת תחזוקה מתמשכת, סכום לא מבוטל של כסף וזמן. אם אתם עושים שימוש במכולה לסירוגין ולא באופן מתמשך, עדיף לפנות לחברה המשכירה מכולות ולא לרכוש אחת משלכם. מכולה שהושכרה על ידי חברה מקצועית ומובילה לא מצריכה מכם תחזוקה או תיקונים, שכן היא כבר עושה זאת מבעוד מועד טרם ההשכרה, ולכן כל מה שאתם צריכים לעשות זה להרוויח את השימוש בה וליהנות מהפרקטיות שלה.

משכירים מכולה? פנו רק לחברות שמובילות בתחום!

מאחר ומכולה צריכה להכיל בתוכה מוצרים שונים, ציוד וסחורות, היא חייבת להיות יציבה, בטיחותית, חזקה ואמינה. כדי לוודא שהמכולה שקיבלתם אכן עומדת בכל הדרישות ומקנה לכם את החוזק והיציבות הנדרשים, עליכם להשכיר אותה מחברות מובילות בלבד, להן יש וותק וניסיון בתחום.

גואטה מבנים ניידים הינה חברה וותיקה ומובילה בתחומה בישראל, המתמחה בהשכרת מבנים ניידים, לרבות מכולות. המכולות שהחברה משכירה לקהל הלקוחות שלה הינן מכולות איכותיות, הכוללות בתוכן את כל מה שהלקוח זקוק לו, באופן שמותאם לצרכיו האישיים. המכולות שלנו יסבו לכם הרבה ביטחון וודאות, יעזרו לכם לחסוך זמן וגם לייעל משמעותית את האופן שבו אתם עובדים ומתנהלים. אנחנו נעניק לכם ליווי והכוונה נכונה החל מרגע השיח הראשוני ועד לקבלת המכונה.

עדכונים אחרונים

קרדיט לתמונות PIXABAY

למה יותר ויותר אנשים בוחרים בטיפולי שיניים בלייזר? הבטים רפואיים ואסתטיים

אם בריאות השיניים שלכם חשובה לכם, ואם גם האסתטיקה שלכם חשובה לכם, אתם בוודאי מודעים היטב…
קרדיט לתמונות PIXABAY

טיפול ותחזוקה של ציפויי חרסינה: כך תשמרו על חיוך בריא ויפה

ציפויי החרסינה לשיניים הם חזית הטכנולוגיה והבחירה הראשונה של רבים וטובים, אנשים שלא…
קרדיט צרי ישראל

הפיכת הרכב החשמלי למציאות: המהפכה בתעשיית הרכב

בעידן שבו המודעות לשמירה על הסביבה גוברת, הרכב החשמלי (EV) מגלם את השינוי הפרדיגמטי…
קרדיט תמונה FREEPIK

כיצד ניתן למנוע ולפתור סכסוכים בין חברים או בני משפחה

גישור הוא תהליך שבו צדדים לסכסוך נעזרים בגורם ניטרלי, הנקרא מגשר, כדי להגיע להסכמה הדדית.…
קרדיט תמונה FREEPIK

הלוואות מזנין ופתרונות מימון

בתחום היזמות, במיוחד בענף הנדל"ן הדינמי, הבטחת המימון הנכונה יכולה להכתיב משמעותית את…
קרדיט תמונה FREEPIK

שדרוג אירועים ותערוכות עם מסכי לד מתקדמים

כיום, התחום המתפתח ללא הרף של אירועים ותערוכות, החיפוש אחר יצירת חוויות בלתי נשכחות…