כיסוי מעלית זה הפיתרון האופטימלי, וקרוב לוודאי היחידי שקיים לצורך שמירה על המעלית שלכם מנזקים מצטברים. במידה והמעלית שלכם מתפקדת גם כמעלית לציוד באופן שוטף, או שבאופן חד פעמי מתבצעת העברה גדולה של ציוד למשרד או לדירה כלשהי – כיסוי המעלית ישמור על המעלית מפגיעות, ותתפלאו כמה נזק יכול לקרות בלעדיו.

כלים
קרדיט לתמונה: pixabay
קרדיט לתמונה: pixabay

 

מספיק שעגלת סופר "פשוטה" תנסה להיכנס למעלית בזווית לא נכונה, ואנחנו בטוחים שזה קרה גם לכם, והנה הפאנל החיצוני של המעלית התעקם. תארו לעצמכם שזה קורה גם עם עגלת מסע כבדה יותר, שמנצלת את מלוא יכולת נשיאת המשקל של המעלית, ותארו לעצמכם כמה נזק כל חבלה, מכה ומפגש בין העגלה לקירות המעלית יכול ליצור.

כיסוי למעלית – ואתם מכוסים

תיקון מעלית זה לא סיפור זול. אנחנו לא מדברים על המנוע כמובן, שגם זה יכול לעלות לא מעט כסף, אלא על תא המעלית, המקום אותו אנחנו פוגשים באופן יומיומי, וגם נפגשים בו עם השכנים שלנו, הקולגות שלנו, הלקוחות שלנו. אם הוא לא אסתטי, זה משפיע גם על התחושה שלנו, על תחושת הביטחון והחוויה שלנו במעלית ברמה האסתטית, וגם על הרמה של הבניין.

כמו כל אספקט אחר, ובטח האספקט האסתטי, גם למצב המעלית יש השפעה על ערך הנכס שלכם. כיסוי למעלית הוא הכיסוי שלכם בפני פגיעה באיכות המעלית, המראה החיצוני שלה, והערך שלה כחלק מהערך של המבנה כולו. אז נכון, כיסוי זה עצמו לרוב אינו הדבר האסתטי ביותר, אך אנו מזכירים כי הרעיון מאחורי כיסויי המעלית אינו להשתמש בהם כל הזמן, עשרים וארבע שבע, שלוש מאות שישים וחמישה ימים בשנה. יש לכיסויים תפקיד, וכאשר יש בהם צורך, יש להתקינם, והם ימלאו את התפקיד.

לאחר שכיסיתם את המעלית בזמן הנכון, שמרתם עליה מהפגיעות האפשריות, ובעצם עשיתם את הדבר האחראי שיש לעשות, ניתן להסיר את הכיסוי, ולהחזיר את המעלית למראה הרגיל שלה, ללא פגיעות, סדקים, שברים ונזקים אחרים. בסופו של דבר, הרי שאין צורך לכסות אותה כל שני וחמישי, אלא ברגעים קריטיים בהם מישהו עובר מהבניין או אל הבניין, והמעלית צריכה לפגוש את אינספור הרהיטים ועגלות המעבר.

איכות זה העניין

גם כיסויים למעליות מגיעים באיכויות משתנות, ואתם רוצים לוודא כי אתם עובדים עם האיכות הגבוהה ביותר. כיסוי שכזה לא שמים כדי לצאת ידי חובה. זה לא משהו אסתטי, אלא משהו פונקציונלי, וככזה חשוב לוודא כי הוא ממלא את הפונקציה עבורה הוא מיושם.

לכן יש להקפיד כי אתם עובדים עם חברה אשר מציעה כיסויים בתקנים הנכונים, עם חומר מגונן עבה ורב- שכבתי, ליצירת בידוד מלא של קירות המעלית למניעת פגיעה בכל מחיר. בנוסף לעובי, יש לבחור להשתמש בחומרים עמידים, כמו לוחות סנדביץ’ אשר יכולים לספוג את הזעזועים והמכות, ולמנוע את הנזקים מהמעלית עצמה.