פרט לברי המזל שיש להם חבר טוב עם מוסך משלו, אין כמעט בעל רכב בעולם הזה שלא עמד מול ההתלבטות לאיזה מוסך לקחת את הרכב שלו. במהלך הקריאה הקצרה הזו, אנחנו נציג את הדעה שלנו, והיא חד משמעית – ללכת על מוסך מורשה. אם יש לכם מאזדה, חפשו מוסך מורשה מאזדה, אם יש לכם פורד, חפשו מוסך מורשה פורד, וכו’.

קרדיט תמונה PIXABAY
קרדיט תמונה PIXABAY

אם אתם רוצים לקחת את המילה שלנו, אז אתם יכולים להפסיק לקרוא כבר עכשיו, ולהרים טלפון למוסך המורשה המתאים לרכב שלכם, לקבוע זמן בו תוכלו להביא את הרכב (או לקבוע גרירה ושינוע שלו למוסך), וסגרתם את העניין. ובכל זאת, אם אתם עדיין רוצים להבין מה עומד מאחורי ההצהרה הכה חד משמעית שלנו, אנחנו רק נשמח שתקראו הלאה.

מוסך מורשה מאזדה – זה שירות בסטנדרטים של מאזדה!

המשפט הזה בכותרת אומר כמעט הכול, אבל אנחנו כמובן נפרט מה זה אומר -

  1. סטנדרט בידע – בין אם זה מוסך מורשה מאזדה, או מוסכים מורשה לכל חברה אחרת, צמד המילים הללו מצביע על העובדה כי החברה המייצרת את הרכב נתנה למוסך ולעובדים שלו את ההרשאה שלה לעבוד על הרכבים שלה כמייצגי החברה. כדי להבין מה זה אומר, תארו לעצמכם שאתם בעלי חברה גדולה ובינלאומית, ואתם תלויים במישהו שייתן לכם את הייצוג הנאות בכל מקום בעולם. האם לא הייתם מעבירים אותם דרך הכשרות ולמידה, של ידע טכני ושירותי כאחד? ובכן, מוסכים מורשים הם מוסכים שעברו בדיקות וחייבים לעמוד בסטנדרטים מחמירים מאוד, מה שאומר שאתם מקבלים שירות בהתאמה לרכב שלכם.
  2. ידע טכני ספציפי – פעם אוטו היה אוטו. היום כל רכב מגיע עם מערכות ממוחשבות, מבנה וסידור מנוע משל עצמו, ולא רק שינויים והבדלים בין חברות, אלא בין דגמים בתוך החברה עצמה. כדי לתת לכם שירות מעולה של תיקון ברמה גבוהה, העובדים במוסך המורשה חייבים להכיר את הדגמים השונים של החברה ברמת דקדוק שמוסכניק "רגיל", כלומר שלא הורשה לרכב הספציפי, פשוט לא יכול לדעת.

לא מספיק לכם? הנה עוד:

לא פעם ולא פעמיים קורה שאדם יוצא מהמוסך עם רכב שנראה שחזר לתפקד כרגיל. הוא לא יודע, וגם המוסכניק שטיפל לו ברכב לא יודע, שהבעיה מורכבת יותר. הבעיה פשוט לא אותרה עד תום, ואם הוא היה מכיר את ההיסטוריה, את הבעיות  הנלוות הנפוצות שמגיעות עם הבעיה המקורית בדגם, ואם הייתה לו גישה לטכנולוגיה הנכונה, הוא היה פותר את זה הרבה יותר טוב.

מוסך מורשה לא רק מחזיק בידע, בניסיון ובאישור של היצרן לטפל ברכב שלכם. מוסך מורשה צריך להחזיק ציוד מסוים, מאוד ספציפי, שמוסכים אחרים פשוט לא מחזיקים. זה ציוד שיודע, למשל, לדבר עם המחשב של הרכב הספציפי שלכם, בצורה מדויקת יותר, ולאתר בעיות ותקלות שלא פשוט לאתר, בטח שלא במוסך שאינו מורשה. לכן במוסך המורשה אתם מקבלים טיפול עמוק יותר, ומדויק יותר.