במידה ואתם זקוקים לרכב חשמלי תפעולי אתם בוודאי יודעים במה מדובר, עבו אנשים שלא יודעים בדיוק מהו רכב חשמלי תפעולי נסביר שזהו רכב ממונע חשמלי אשר ניתן להטעין אותו בחשמל על ידי כבל ממש כפי שמטעינים מכשירים סלולריים.

תפעולי חשמלי למכירה
תפעולי חשמלי למכירה

רכב כזה מסייע בעיקר להתניידות קרובה עבור צרכי עבודה או צרכים אישיים. רכב כזה נותן מענה ופתרון במידה וזקוקים להסעה קרובה של אנשים התניידות קרובה ואפילו עבודה באופן מהיר ונוח. במאמר זה נסביר היכן לרכוש רכב תפעולי כזה ומה הם היתרונות שלו?

מהו רכב חשמלי תפעולי?

רכב חשמלי נקרא גם קלאב קר, זהו רכב הפועל על סוללות ולא על דלק, אותם רכבים מאפשרים להתנייד באופן מהיר ונוח באזורים המאפשרים התניידות ברכבים כלו כמו מושבים, קיבוצים ואזורי עבודה תפעוליים. רכבים אלו בעלי תחזוקה קלה ולרוב הדבר היחיד שתאלצו לעשות כדי לשמור על התחזוקה שלהם הוא החלפת המצבר החשמלי במידת הצורך. בשל היותו רכב חשמלי הוא מאוד נוח ושקט לנסיעה, אינו מזהם את הסביבה ומאפשר את השימוש בו גם באזורים סגורים ורגישים כמו כן לשימוש אישי ומשפחתי.

מהם יתרונות הרכב החשמלי?

רכבים תפעוליים הם רכבי 4X4 ובעלי יתרונות רבים אל מול רכבים המונעים בדלק, הדגש העיקרי הוא בתחזוקתם הקלה הדורשת בעיקר ניקוי והחלפת מצבר פעם בכמה שנים. הרכבים הללו נחשבים רכב חשמלי מומלץ כיוון שהם יכולים לנסוע קילומטרים רבים על ידי טעינה חשמלית אחת. נוחות הנהיגה שהרכבים האלו מספקים עם מושבי נסיעה קדמיים ואחוריים היכולים להתאים למספר אנשים. במידה ויש לכם עסק שדרוש הובלה של פריטים בין מקומות קרובים יחסית רכב כזה יכול להתאים.

יעילות הרכב

מבחינה כלכלית מדובר ברכב המאפשר לכם לחסוך כסף, אין צורך בתדלוק כל כמה קילומטרים ולהיות תלויים במחירים הדלק, וטעינת הרכב לוקחת בדרך כלל 9 שעות עבור מספר קילומטרים רב.

סוגי רכבים תפעוליים

ישנם צרכי עבודה שונים ואישיים בין כל עסק וכל משפחה, לכן עבור אנשים הזקוקים לרכב שיעבוד היטב גם בשטח ישנם רכבי 4X4. ישנו מגוון רחב של רכבי 4X4 תפעוליים אשר יצרניות שונות מציעות, לכן כדאי לעשות סקר שוק בין כלל החברות ולבדוק איזה רכב מתאים לכם יותר מבחינת צורך ותקציב.

מה חשוב לדעת לפני רכישת רכב תפעולי?

חשוב להכיר את יצרניות הרכבים ולדעת אילו סוגי רכבים הן מציעות, ישנו הרכב התפעולי הסטנדרטי וישנם רכבים תפעוליים מוגבהים ואף רכבים המותאמים לסוג העבודה שנדרש מהם. כמובן שטווח המחירים הוא רחב וישנן חברות המציעות דגמי רכב זולים יותר בקטגוריה כמו חברת מרשל ואקס קאר. אלמוג קינן מגולף מוטורס הסביר לנו שבמידה ואתם מעוניינים ברכב פרמיום בקטגוריה חברות כמו ימאהה, קלאב קאר, ואיזיגו יצעו רכבים באיכות הגבוה יותר.

לסיכום: הדרך הקלה ביותר למצוא רכב תפעולי לקנייה הוא דרך האינטרנט, הקלידו "קלאב קאר" או רכב תפעולי חשמלי ולפניכם מבחר תוצאות ועליכם יהיה רק לבחור.