בין אם אתם מעוניינים בכלי רכב למטרות שטח ובין אם אתם מעוניינים בכלי רכב שיעניק לכם את האפשרות להקל על עבודתכם החקלאית או לחילופין בכל עבודה אשר טומנת בחובה גרירת נגרר להובלת פריטים בכל תנאי שטח אפשרי, ניתן לומר באופן חד משמעי כי טרקטורון יהווה את הבחירה האידיאלית, כזו שתענה על כלל הדרישות והצרכים שלכם בצורה המלאה ביותר.

קרדיט תמונה: FREEPIK
קרדיט תמונה: FREEPIK

אפשר לומר כי כאשר אנו מדברים על טרקטורונים למכירה, השוק מציע מגוון רחב של דגמים שונים הנבדלים זה מזה במספר מאפיינים שונים כדוגמת גדלים, נפח מנוע, ספקים וכיוצא בכך. מדובר למעשה על כלי רכב המתלווה על מבנה חיצוני קומפקטי, מה שמעניק לכם את האפשרות להעמיס אותו על גבי נגרר במטרה לצאת לשטח. כידוע לכולנו, כאשר מדובר על ביצועים, הטרקטורון מצטיין בכל הנוגע לתמרון במקומות צרים במיוחד ובעמידה נהדרת מול תנאי השטח המשתנים ברחבי הארץ כולה.
במטרה להקל עליכם טרם הגעתכם אל מעמד הבחירה ואכן לוודא כי אתם בוחרים בטרקטורון האידיאלי ביותר עבורכם, ריכזנו עבורכם במאמר הבא את הפרמטרים העיקריים ביותר שצריך לקחות בחשבון לפני ביצוע הרכישה:
• מנוע הטרקטורון - כפי ששאר כלי הרכב יגיעו עם מגוון סוגי מנועים בנפחים שונים, הספקים שונים וכן הלאה, כך גם הטרקטורון העתידי שלכם ולכן, חשוב מאוד לקחת בחשבון את סוג המנוע טרם ביצוע הבחירה הסופית שלכם. במידה ואתם חדשים יחסית בתעשיית הטרקטורונים, ההמלצה המרכזית תהיה לבחור במנוע קטן ופשוט יותר. בעת בה תצברו את הניסיון הדרוש תוכלו לשדרג את המנוע שלכם ולהתחיל לנסות להתמודד מולה העוצמה הגדולה, כזו אשר תבוא לידי ביטוי במנוע גדול בעל נפח ועוצמה גדולים יותר משמעותית. לצד המנוע, חשוב לקחת בחשבון את מערכות ההנעה, במטרה לוודא כי אתם בוחרים בחווית הנהיגה האופטימלית ביותר עבורכם. כמו כן, חשוב לזכור כי גם בתעשיית הטרקטורונים ישנה מערכת היגוי חשמלית, מערכת שתפקידה לשפר בצורה משמעותית את איכות הנסיעה וכמו גם, מקלה באופן ניכר על הרוכב בתנאי שטח קשים וצפופים.
• טרקטורון חדש או משומש? - אחת השאלות הנפוצות ביותר שעולות כאשר אנו מדברים על טרקטורונים למכירה היא האם לבחור טרקטורון חדש או לבחור בטרקטורון יד שנייה. ממש כמו בשאר כלי הרכב השונים, ההבדל בין טרקטורון חדש לבין טרקטורון משומש יבוא לידי ביטוי בעלויות ובמפרט הטכני של הטרקטורון שכן, כאשר מדובר על טרקטורון משומש עלויות הרכישה יהיו נמוכות יותר בצורה משמעותית מאלה של טרקטורון חדש. יחד עם האמור ניתן לומר בצורה חד משמעית כי לטרקטורון חדש שורת יתרונות רחבה, במיוחד לאור העובדה כי מדובר על כלי רכב המיוצר על פי סטנדרטים מחמירים ביותר.