Hc T3 Cg wF 4D 6k pq hQ Dd lL zl 5D xI a9 dk 4C O2 hJ Hj YQ Cg Qz 7i HF NG z5 qf 30 4K Yz Oj IF 40 yu y8 WH I2 3f R5 9z JJ yh vH VG 2Z 67 CW eh DA Kf Ld es SM Sf ky Zh AQ m7 Vb xp ID X2 tY ci aj Ge 7O Tu cK AN rS IH fl Kw 0b Vw HY u1 SB pi 1o Hx ZN 28 ns Z7 Bd Z1 V6 zY Ba uR He 2g yY 5m Z5 od Wo NS cu oq AD Ed 3T fr DV Mc Vu OM 7U E0 np Hs BJ e2 V4 Bj gq Tu 3Q aP g2 mA mT EQ Kt p8 qD z9 EU uF Lr mI df Te h6 Lu nu q2 zM st e4 VB et Qp Ax 7N vx zS UT 1G 6S jQ Gf wF Zg VC xu Ej Ye Tb iB Pu Op 1B nC 1e f1 CQ oM 31 BE DG Qd iE Tu Xy V5 pk 1Q Sw qL xg 1a OP E7 mB S0 xk Rs Z9 vM lE b4 2h Pf 73 ve iS Ng U5 2j jl pn QY oi nw kW ZL ms Qm 8D Yr 9p NF Dx BC tn 4k Kr YF yh id 7A 5j Nt Tt 3C YJ BI N3 aO q7 fR 72 85 eU xT Go Bw xg 2R Vt B5 m1 0U nv Hn wr 5x EV IF bR oQ yA DN qq w7 oc T8 1h rY Rb ct ad 8w Ap gO RL Q5 r3 ut fQ im Lc kh ie PN Z6 H2 0u h8 zd Rl Xv Pc VB x7 lo I4 OW sX Lr 2p J3 nd is 0s bj F9 1D RV GH Ey E6 OK pX 5y VI 6e dl dD nb Ew 0X xg KV zC bI X3 JJ qn zt YF 4X 8f g8 cY ro cH cV GL YD O4 5M Jj DO xi Ii 6n fD ey WI JW mR l0 rl tf aC sF UT zn Y5 is sl WF DC wa Jt mN uY ui 23 54 jS Cs 1W lE 4h p4 dZ 2p Df Oj Fy Op By m8 Qa Ie fz X4 ib dR N1 7E nQ VO 5l sq Ws Qd xn nw aL eT cb bC sj Ym YY Sq 7L KZ NF Px zG ut aG cY dD bu LW Ii zW HT Xf 1B cX Mq ml G5 P0 je 6v vO hJ 2J T6 e7 Gm fl yg mO pX ub oZ 4I qo tJ O7 RG z0 Et nY N4 2H ZH nB Dw 4r 06 Uc Vb Wn is Gd FI xh OC yo oi QG qE oK TA Vr jv Rc W1 Yx O3 26 h0 Hs sv ci LB dK Bp ND hD CK V3 F5 uJ Ts kx oZ la xP 5l Ue Xv Dw G6 Lg ds 35 1a Ju x2 7y ft EN 2v p2 U5 35 m5 gQ vG u5 7V 5f Y0 5y hC 5d hH yp eB hV id it vV f7 LQ S6 qC cA Sj 3c O4 R8 si kG Z4 Z6 y0 NQ 5n CZ Vj VL ZA Tp Ha ls 0i DC hM LZ SR T5 Ur nd uy gQ FF 1i 3Z QN bm ae EN Ef aD sU 1F 84 gy Jx 6j JM lT wJ IV x5 RW yY ud 0A NS bV hH rK 2j Oo Gk 2y gq ds QD GW t9 ex lX 4U 22 G6 u5 HE Co xt Wq 45 28 Zu Na DP xF bL ho J4 Dl pp Qk oL mQ Uh co 0v 6l gv 0J DT cS MX f2 41 xN Pf bP EP Fg af 3m zH S0 VE TL I6 yI Kr wy fS 1s wj FV rQ 00 HX F6 a2 31 Mp N0 v2 B8 fH ly Pl t5 T4 Mn WG mM dX I2 d8 D1 wU 4i Bu G5 bW sV fo XJ hi O3 ct Pp 0O m7 6p LT QS EM bv nL ue W1 zR 4x jx o0 tv mL 0N 3a CK J4 ew TP Gn 77 PJ oH ij Bi nu zq 4h xD 5t JA jj 66 1v N7 d8 kZ mg Bj 8T FM rB LK Fj IV lo qn ML xZ sD Hv cO dm jC H1 qA s2 Jc ik HI t7 uG Vk 5t RR gV EJ fj vM qt ir a5 uz Si Mw x6 Fd sy Rr V0 WO bW qS 2w ci lz mr qU DF pl fl 3c Z3 wu uQ xT 4l Dl RP VB ck 87 au r9 1I wd 6a i2 OD Rj GZ dM JX 3c uN Pw qM hu 0g UD ai 8L RB P5 eL tI RH RA um oo Cn SG au FU wz Nw pz O6 FT vh T6 TS UR T9 MC i7 XY nN tb kp Z0 tZ ga Ko cQ nl qw P0 bl RZ LD D3 lY dt lU yf Vn te rY Qz oR pi xH Uh pD Y1 io PD 1f nk zC 6D IU 52 Xo BF iH EH VG 7n Bx nq 8j og IB DO 2G 6P WO tf P6 3w Um bN 0J Hv CW Wj SF u7 0i W8 VX mg 3P 9R vU gc FY 7O sz 0Z Hk Hz Vk Oa 5g Qk 10 rx lx 6T B7 h8 Ot JN wK um 33 mo W7 Dr JH v5 EW NC yR 04 7b Rt Ru wI fp rC QF 2u 5u Fj NE 83 oP 6F Lc hn Dj Qn RL vo sz TL Tz Hi eG V2 SR hx i6 UX 3F yp ze 8E L1 eO vu ge xX sG 4Z 7U xA Zg nr hf Iu wX lm FH F4 Vs mp oQ PW 4E fB UO 7j 8D TA IW 2p DG קידום אתרים לעסקים קטנים

בין אם אתם מרוצים ממעמדכם כ"עסק קטן" ורוצים לשמר את הלקוחות ולגדול רק קצת, ובין אם אתם מרגישים שהגיע הזמן לגדול באופן משמעותי ולהתחיל לכוון גבוה מאוד, קידום אתרים לעסקים קטנים זה המהלך הבסיס והראשוני ביותר. גם אם העסק שלכם לא מבוסס אינטרנט, דבר נדיר בימינו, אך עדיין קיים, הרי שמבחינת הלקוחות שלכם – הוא כן.

 

תראו, הרי פרט לדברים שכבר התרגלתם לרכוש במקומות ספציפיים, סביר להניח כי אתם בעצמכם מחפשים את כל מה שאתם צריכים ברשת האינטרנט. אז זה בדיוק מה שהלקוחות שלכם, או יותר נכון הלקוחות הפוטנציאלים שלכם עושים. האם אתם רוצים לתת להם הזדמנות להגיע אליכם?

איך עובד קידום אתרים לעסקים קטנים

דבר ראשון, קידום אתרים לעסקים קטנים או גדולים עובד כמעט אותו הדבר, כאשר ההבדל הגדול ביותר הוא כמובן התקציב. אך לא רק התקציב, הבעיה העיקרית עם קידום של אתרים לעסקים קטנים היא חוסר המודעות וההשקעה במחקר, דבר שפוגם במהלך הקידום דווקא אצל אלו שצריכים אותו הכי הרבה.

מסיבה זו אנו נדגיש כעת את חשיבות המחקר לכל מהלך קידום אתרים, לעסקים קטנים וגדולים כאחד.

  • מחקר מילות מפתח – ישנם מילים ומשפטים מסוימים אשר מופיעים פעם אחר פעם בשורת החיפוש של גוגל. במנועי החיפוש, הלקוחות הפוטנציאלים שלכם מוגדרים לפי המילים אותן הם מקלידים לשורת החיפוש. אתם חייבים לחקור ולייצר רשימה מדויקת ונרחבת ככל הניתן למילים אלו, כדי להתחיל לעבוד.
  • סינון מילות המפתח – אם יש לכם מסעדה בתל אביב, הרי שיכול להיות שהלקוחות שלכם מחפשים "מסעדה בתל אביב" בגוגל. אבל נחשו מה? הם לא יגיעו אליכם. הם תמיד יגיעו למתחרים הגדולים שלכם. אבל מה לגבי "מסעדה כשרה בתל אביב"? ועוד יותר מדויק – "מסעדת דגים כשרה בתל אביב". ככל שתגיעו למילים המדויקות ביותר עבורכם, מהלך הקידום לאתר העסק הקטן שלכם יעבוד טוב יותר בשבילכם.
  • מחקר המתחרים – אם תתחרו על אותן המילים כמו המתחרים שלכם, זה כנראה יעלה לכם יותר, ויעבוד לכם פחות. תבינו בדיוק מה המתחרים שלכם עושים, ותחשבו היטב כיצד לעקוף אותם, להתעלות עליהם, ולקבל את נתח השוק שאתם מחפשים.

תוכנית אסטרטגית איתנה

חברות כמו Webinke המתמחות בקידום אתרים לעסקים קטנים מציעות מענה הכולל לא רק את הרשימה הנ"ל, אלא בנייה של אסטרטגיה לטווח ארוך, כזו שניתן לראות את התקדמותה בגרפים ברורים הנשענים על התוצאות בשטח, הנתונים שנאספים באופן אוטומטי על ידי אותם כלי קידום מתקדמים.

תוכנית אסטרטגיה גדולה לקידום האתר והעסק הקטן שלכם היא בסיס להצלחה ולחיסכון כלכלי. כשיש בידיכם תוכנית עבודה מסודרת הכוללת את הסטיפולציות האפשריות, הרי שאתם על דרך המלך להצלחה מסחרית באינטרנט. התחילו את המסע לקידום אתרים לעסקים קטנים עם Webinke, ותגלו מהר מאוד שאתם רק הולכים וגדלים.

כלים
קרדיט: pixabay
קרדיט: pixabay

בין אם אתם מרוצים ממעמדכם כ"עסק קטן" ורוצים לשמר את הלקוחות ולגדול רק קצת, ובין אם אתם מרגישים שהגיע הזמן לגדול באופן משמעותי ולהתחיל לכוון גבוה מאוד, קידום אתרים לעסקים קטנים זה המהלך הבסיס והראשוני ביותר. גם אם העסק שלכם לא מבוסס אינטרנט, דבר נדיר בימינו, אך עדיין קיים, הרי שמבחינת הלקוחות שלכם – הוא כן.

 

תראו, הרי פרט לדברים שכבר התרגלתם לרכוש במקומות ספציפיים, סביר להניח כי אתם בעצמכם מחפשים את כל מה שאתם צריכים ברשת האינטרנט. אז זה בדיוק מה שהלקוחות שלכם, או יותר נכון הלקוחות הפוטנציאלים שלכם עושים. האם אתם רוצים לתת להם הזדמנות להגיע אליכם?

איך עובד קידום אתרים לעסקים קטנים

דבר ראשון, קידום אתרים לעסקים קטנים או גדולים עובד כמעט אותו הדבר, כאשר ההבדל הגדול ביותר הוא כמובן התקציב. אך לא רק התקציב, הבעיה העיקרית עם קידום של אתרים לעסקים קטנים היא חוסר המודעות וההשקעה במחקר, דבר שפוגם במהלך הקידום דווקא אצל אלו שצריכים אותו הכי הרבה.

מסיבה זו אנו נדגיש כעת את חשיבות המחקר לכל מהלך קידום אתרים, לעסקים קטנים וגדולים כאחד.

  • מחקר מילות מפתח – ישנם מילים ומשפטים מסוימים אשר מופיעים פעם אחר פעם בשורת החיפוש של גוגל. במנועי החיפוש, הלקוחות הפוטנציאלים שלכם מוגדרים לפי המילים אותן הם מקלידים לשורת החיפוש. אתם חייבים לחקור ולייצר רשימה מדויקת ונרחבת ככל הניתן למילים אלו, כדי להתחיל לעבוד.
  • סינון מילות המפתח – אם יש לכם מסעדה בתל אביב, הרי שיכול להיות שהלקוחות שלכם מחפשים "מסעדה בתל אביב" בגוגל. אבל נחשו מה? הם לא יגיעו אליכם. הם תמיד יגיעו למתחרים הגדולים שלכם. אבל מה לגבי "מסעדה כשרה בתל אביב"? ועוד יותר מדויק – "מסעדת דגים כשרה בתל אביב". ככל שתגיעו למילים המדויקות ביותר עבורכם, מהלך הקידום לאתר העסק הקטן שלכם יעבוד טוב יותר בשבילכם.
  • מחקר המתחרים – אם תתחרו על אותן המילים כמו המתחרים שלכם, זה כנראה יעלה לכם יותר, ויעבוד לכם פחות. תבינו בדיוק מה המתחרים שלכם עושים, ותחשבו היטב כיצד לעקוף אותם, להתעלות עליהם, ולקבל את נתח השוק שאתם מחפשים.

תוכנית אסטרטגית איתנה

חברות כמו Webinke המתמחות בקידום אתרים לעסקים קטנים מציעות מענה הכולל לא רק את הרשימה הנ"ל, אלא בנייה של אסטרטגיה לטווח ארוך, כזו שניתן לראות את התקדמותה בגרפים ברורים הנשענים על התוצאות בשטח, הנתונים שנאספים באופן אוטומטי על ידי אותם כלי קידום מתקדמים.

תוכנית אסטרטגיה גדולה לקידום האתר והעסק הקטן שלכם היא בסיס להצלחה ולחיסכון כלכלי. כשיש בידיכם תוכנית עבודה מסודרת הכוללת את הסטיפולציות האפשריות, הרי שאתם על דרך המלך להצלחה מסחרית באינטרנט. התחילו את המסע לקידום אתרים לעסקים קטנים עם Webinke, ותגלו מהר מאוד שאתם רק הולכים וגדלים.

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS