חדרי בריחה מעניקים כיום חוויה מדהימה מאוד לכל מי שבוחר להגיע אליהם. לחדר בריחה ניתן להגיע יחד עם בן הזוג או בת הזוג, עם קבוצת חברים, עם בני המשפחה, כחלק מערב גיבוש של צוות עובדים, של צוות מדריכים בתנועות נוער או של כל צוות אחר.

כלים
קרדיט: freepik
קרדיט: freepik

 

אם עדיין לא הייתם בחדר בריחה, הגיע הזמן שתגיעו לחדר כזה. כמובן שחשוב מאוד לבחור חדר בריחה אטרקטיבי ומומלץ, אשר ידוע כי הוא יספק לכם את החוויה הטובה ביותר. חדר בריחה בצפון, יכול ללא ספק להוות חוויה מדהימה, כאשר בוחרים אותו בצורה נכונה ועל כן, עליכם לדעת כיצד לבחור חדר בריחה באזור זה בצורה נכונה על מנת שהחוויה שלכם תהיה טובה ואיכותית.

חדר בריחה- במה מדובר?

לפני שאתם מתחילים לחפש אסקייפ רום בחיפה או באזור, חשוב שתבינו מהו בכלל אותו חדר בריחה שכולם מדברים עליו. מדובר ללא ספק באחת הפעילויות האטרקטיביות מאוד הן עבור צעירים והן עבור מבוגרים. מדי פרק זמן כלשהו צצים עוד ועוד חדרי בריחה בישראל וזאת בשל ההבנה כי מדובר על אטרקציה שכמעט כל אדם מעוניין לחוות כיום. יחד עם זאת, לא כדאי להגיע לכל חדר בריחה באשר הוא רק בכדי לסמן וי. בכדי שהחוויה שלכם באמת תהיה טובה מאוד, חשוב לבחור חדר בריחה נכון.

אז מה יש בעצם בחדר בריחה? אתם נכנסים לחדר כלשהו שמבוסס על עלילה. החדר מאובזר ומרוהט בצורה התואמת לעלילה שנכנסתם אליה כך שאתם מנותקים לחלוטין מהמציאות ואתם חווים את הסיפור שנכנסתם אליו. מיותר לציין שאת המכשיר הסלולרי שלכם אתם משאירים מחוץ לחדר וכמובן, כל מכשיר חכם אחר שיכול לסייע לכם. במרכז החדר עומדת תעלומה כלשהי שעליכם לפתור בתוך 60 דקות. בחדר תמצאו רמזים שונים שהמטרה שלהם היא לסייע לכם לפתור את התעלומה. עליכם לעבוד כקבוצה, לפתור את הרמזים השונים ובסופו של דבר, להגיע למצב שאתם יוצאים מנצחים מהחדר טרם נגמר לכם הזמן. אם 60 הדקות עוברות מבלי שהצלחתם לפענח את התעלומה, הדלת נפתחת ואתם יוצאים מהחדר כמפסידים.

כיום ניתן למצוא חדרי בריחה המבוססים על סיפורים ומשחקים שונים. חשוב לבחור חדר בריחה שאתם מתחברים אליו.

כיצד תבחרו חדר בריחה בצפון?

אם אתם מחפשים חדרי בריחה בצפון, הנה כמה טיפים שיסייעו לכם לבחור את חדר הבריחה הטוב ביותר עבורכם:

ראשית כל, הדבר הקל והנוח ביותר שאפשר לעשות הוא כמובן לשאול חברים, מכרים או בני משפחה האם הם ביקרו בחדר בריחה בצפון לאחרונה והאם היה מדובר על חדר בריחה טוב שהם יכולים להמליץ עליו. אין כמו המלצות אותנטיות.

דבר שני, חשוב מאוד לבדוק מהו גודל חדר הבריחה. אם אתם מגיעים כקבוצה גדולה, עליכם לברר מראש האם החדר מתאים בגודלו לכלל הקבוצה.

כמובן שכדאי מאוד לבחור בחדר מקורי מאוד, מושקע מאוד החל מהפרטים הגדולים וכלה בפרטים הקטנים ביותר. בשביל לחוות את החוויה כמו שצריך אין כמו חדר מושקע שמאפשר להתנתק מהמציאות לגמרי ולהיכנס לעלילה.

כדאי מאוד לבחור בחדר בריחה התואם את דרגת הקושי שלכם. אין מעולם לא הייתם בחדר בריחה, אין צורך לבחור בחדר בריחה מאתגר מאוד, אלא כדאי לבחור בחדר בריחה שמתאים למתחילים. ככל שתבקרו יותר בחדרי בריחה כך תוכלו לבחור חדרים עם דרגת קושי עולה.

כמו כן, חשוב מאוד לבחור בחדר בריחה אשר מכיל כאמור עלילה או משחק במרכזו שאתם מאוד מתחברים אליו וזאת בכדי שתהנו מזמן השהייה בחדר, מפתרון החידות, מהתעלומה ומכל מה שהחדר מציע לכם.

נשמח להמליץ לכם על מתחם חדרי הבריחה הגדול ביותר בצפון - "קווסט רום". אותו תמצאו ברחוב ליאון שטיין 9, חיפה. היכנסו כבר עכשיו לאתר של החברה – www.questroom.co.il , או הרימו טלפון למספר – 04-300-5001.