הפוטנציאל של קרקע חקלאית ידוע לכל משקיע נדל"ן וגם מי שתמיד חלם להשקיע בנדל"ן ולא העז עד כה יודע הייטב מה הפוטנציאל של קרקע חקלאית. קרקע חקלאית כשלעצמה ייתכן ואינה השקעה כל כך אטרקטיבית נוכח מצב החקלאות בארץ. אך הפוטנציאל של קרקע חקלאית על ידי הפיכת לקרקע מאושרת לבנייה, בוודאי בנייה רבת קומות באזור מבוקש במרכז הארץ, הופך את הפוטנציאל של קרקע חקלאית למשהו שחובה לבדוק לפני שפוסלים ואם יש לכם הון עצמי מספיק ומעט סבלנות, יש לכם קלף מנצח ביד לשנים הבאות!

קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

א.ב מוראנו – מאתרים את הפוטנציאל של קרקע חקלאית, מצרפים משקיעים ומרוויחים!

אין ספק שרכישת קרקע חקלאית להשקעה היא השקעה נבונה והשקעה בעלת פוטנציאל רווח גבוה מכל אפיק השקעה אחר בתחום הנדל"ן. אך חוץ מאשר לזהות את הפוטנציאל של קרקע חקלאית, צריך שיתקיימו שורה של תנאים על מנת שההשקעה בקרקע חקלאית באמת תהפוך למימוש ולהפקת רווח נאה, בין אם בתחילת התקופה או לאחר כמה שנים. הפוטנציאל של קרקע חקלאית גבוה מאוד מאחר ואדמות חקלאיות כמעט ואין כבר היום במדינה, שמחזיקה באדמות לצרכיה. קרקע חקלאית הנמצאת בידיים פרטיות, גם אם בעל הקרקע, החקלאי או כל מי שהקרקע בבעלותו, לא תמיד זה אפשרי והמדינה מערימה עליו, שלא בזדון כמובן, קשיים במימוש הקרקע. מדוע? לפעמים תוכניות עירוניות או ארציות מתנגשות עם תוכניות פרטיות והפקעת שטחים וקרקעות היא לא דבר חדש בנוף הישראלי. לכן למרות הפוטנציאל של קרקע חקלאית להפוך למכרה זהב, כל משקיע חייב לבדוק בשבע עיניים את סטטוס הקרקע לפני הרכישה ולהבין בדיוק מה הוא רוכש, לראות אישורים רשמיים של הגופים הרלוונטיים ולקבל לוח זמנים ותוואי ברור להשלמת אישור שינוי הקרקע וכדומה.

מימוש הפוטנציאל של קרקע חקלאית תוך כמה שנים ספורות – א.ב מוראנו

דבר אחד בטוח: כל פוטנציאל צריך לממש בסופו של דבר. הפוטנציאל של קרקע חקלאית יכול להיות גבוה אבל יכול גם להתמוסס על ידי השקעה בעיתוי הלא נכון, בקרקע הלא נכונה ודרך חברת מלווה לא מתאימה. ההמלצה שלנו למשקיעים מתחילים היא לבדוק את השטח לפני כניסה לעסקה, כל עסקה. בא.ב מוראנו אנו לוקחים מאוד ברצינות את עבודת ההכנה בשטח ומאתרים אך ורק נכסים וקרקעות שמשלבות את שני הדברים יחד: פוטנציאל תשואה גבוה מחד ובטחונות מלאים למימוש הפוטנציאל מאידך. חשוב להכיר את השוק, את המתחרים, את סטטוס הקרקע, מי הבעלים הקודמים שלה, למה הוא מוכר, למה דווקא עכשיו, מה יקרה ביום אחרי שהבעלות על הקרקע תעבור אליכם ועוד שאלות שכולן צריכות לקבל מענה מלא לפני כניסה לעסקה.

"מתעניינים ברכישת קרקע חקלאית להשקעה? הפוטנציאל של קרקע חקלאית לאורך השנים מצדיק זאת! ובמיוחד עכשיו זוהי תקופה מצוינת להשקעה בקרקע חקלאית!".

מה הפוטנציאל של קרקע חקלאית? השבחה של הקרקע או מכירתה לקבלן במחיר כפול, משולש ואף יותר ממחיר הקנייה. במה זה תלוי? זה תלוי בעיתוי הקנייה והמכירה, מיקום הקרקע, גודלה וכדומה. התשואה יכולה להיות אף גבוהה יותר, תלוי באופן בה הוצאתם את העסקה לפועל ומה האחוז שאתם צריכים לשלם על מיסים וכדומה שחובה להביא בחשבון על מנת לחשב האם הכניסה לעסקה, כדאית ומשתלמת. צרו קשר עכשיו לקביעת פגישה ללא התחייבות לקבלת מידע ספציפי על פרויקטים וקרקעות שאנו משווקים לקהל הרחב בימים אלה. שוק הנדל"ן מתעורר מהקיפאון ומחירי הדירות והקרקעות מתחילי לחזור ולעלות. זו לא בשורה משמחת עבור הציבור הרחב ומשפחות אשר שוב יתקשו לרכוש דירה במחיר הגיוני, אך עבור משקיעי נדל"ן זו הזדמנות בלתי חוזרת להיכנס לתחום ההשקעות בנדל"ן לאחר שנים של עלייה בלתי פוסקת, שהביאה את הכניסה של משקיעים חדשים לאי כדאיות בשל התמחור הגבוה של נכסים. מהבחינה הזאת מגפת הקורונה עשתה רק טוב לשוק הנדל"ן, ציננה אותו מעט וכיום הוא עומד לפני פריצה מחודשת לכל הדעות עם חזרת העולם לשגרה וגידול בקצב הצמיחה והתוצר הלאומי הגולמי שנפלו בצורה משמעותית בשנת 2020.

אל תישארו מאחור! קרקע חקלאית להשקעה היא בעלת פוטנציאל התשואה הגבוה ביותר בשוק הנדל"ן!

בואו להיות בין אלה שידעו לזהות נכון את מצב שוק הנדל"ן, לרכוש קרקע להשקעה ולממש את הפוטנציאל של קרקע חקלאית בעתיד הקרוב! מוזמנים להשאיר פרטים או לקבוע עוד היום פגישה להצגת הפרויקטים והקרקעות הנמצאים אצל א.ב מוראנו ובדיקת התאמה להשקעתכם בכל אחד מהנכסים שלנו לרבות רכישת קרקע חקלאית, מגרש למכירה, משרד ועוד.

לצד הפוטנציאל של קרקע חקלאית קיים גם פוטנציאל גדול מאוד ברכישת קומת משרדים או משרד להשקעה שכן נישה זו נפגעה אף יותר מנישת הקרקעות החקלאיות ולמעשה הסקטור המסחרי בענף הנדל"ן ספג את הפגיעה הקשה ביותר! אין ספק שהקורונה שינתה את החוקים ואת המחירים בנישת ההשקעה בנדל"ן מסחרי. העולם שפסק מלכת, הסגרים שמנעו מאנשים הגעה לקניונים, המעבר לעבודה מהבית והפכו את בנייני המשרדים לבנייני רפאים, כל אלה היו יותר מדי עבור שוק הנדל"ן המסחרי שצלל לתהומות שלא ביקר בהם כבר מעל 20 שנה.

"שנת 2020 יצרה הזדמנות בלתי חוזרת להשקעה בנדל"ן מסחרי דווקא עכשיו, בשנת 2021!"

כלל בסיסי וידוע בחיים ובעסקים בפרט הוא שכל דבר שעולה יורד וההפך. קלישאה זו הינה נכונה מיוחד במצב שנוצר בסקטור הנדל"ן המסחרי אחרי 2020. אלא אם כן הנגיף ינצח ונישאר לעד בבתים, מה שכבר עכשיו ברור שלא יקרא נוכח מלאי החיסונים הרבים ומיליוני בני האדם שכבר חוסנו וכשאחוז זה יגיע ל-60% יהיה חיסון עדר לכולם ואז... שוק הנדל"ן יחווה בום רציני והסקטור שנפגע בצורה המשמעותי ביותר גם יתאושש הכי חזק, אין בכך ספק. שורה תחתונה: אם לא הצלחתם לתפוס את עליית הנדל"ן בתחילת שנות האלפיים ואתם מחכים מאז להזדמנות שהשוק יירגע וירד, לא יכול להיות רגע טוב יותר מעכשיו עם בוא השנה החדשה. חודש מרץ 2020 היה התחתית, העולם שותק לחלוטין ואיתו כל ענף הבנייה והנדל"ן. חודש מרץ 2021 יהיה כבר סיפור אחר לגמרי ומי שידע להבין זאת עכשיו ולזהות את ההזדמנות להשקיע בנדל"ן, ולא משנה באיזה אפיק השקעה או סקטור, אך בעיקר בסקטור הקרקעות החקלאיות ובסקטור הנדל"ן המסחרי, ירוויח ובגדול!

חברת א. מוראנו למודת ניסיון וידעה לקרוא נכון את המפה: שוק הנדל"ן שהגיע לשיא בשנת 2018 עם מחירי דירות וקרקעות בשמיים (לצער האזרחים אך לשמחת המשקיעים...) הצטנן ונרגע מאז. השוק חיכה לשינוי שהגיע בצורה דרסטית במרץ 2020 עם הגעת הקורונה ונכנס לתרדמת של כמה חודשים טובים אך השוק מתעורר עכשיו ולפני שתספיקו למצמץ תגלו שזה כבר מאוחר מדי למצוא את נקודת הכניסה שוב!

חברת א.ב מוראנו מזמינה אתכם לשמוע יותר לפרטים מה יש לנו להציע לכם בתחום ההשקעות הנדל"ן, השקעה בקרקעות, נדל"ן מסחרי ועוד. הגיעו לפגישה מוכנים להכול, מקסימום תצאו עם תובנות מעניינות ועם ידע לעתיד על השקעה בנדל"ן או שתעשו את עסקת חייכם שתשרת אתכם בהצלחה בשנים הבאות. כך אך כך, בהצלחה!

א.ב מוראנו - קרקעות למכירה

שלמה המלך 37, קרית אונו 5542133

טלפון: 03-949-9669

abmoreno.co.il