אין ספק כי דק מביא איתו מגוון יתרונות לגינה שלנו, בין אם מדובר באסתטיות יוצאת הדופן שלו, או באפשרויות רבות של התאמה אישית. כמובן שסגנון עיצוב הבית שלנו אמור להיות הקו מנחה, אך יש עוד המון פרמטרים חשובים שנצטרך לקחת בחשבון בדרך לבחירת הדק המושלם לגינה שלנו. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. בכתבה זו, החלטנו לעשות לכם סדר בכל הבלאגן, ולהסביר לכם אחת ולתמיד כל מה שאתם צריכים לדעת על מנת לבחור את הדק המושלם של הגינה שלכם. נרכז עבורכם היום מספר עצות מפתח שיעזרו לכם בכל הנוגע לבחירת חומרים, עיצובים וכל מה שביניהם.

קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

 

לקבל השראה ממקורות אחרים

הדרך הטובה ביותר להבין איזה סוג דק הכי מתאים לכם - היא כמובן לקבל קודם כל השראה ממקורות אחרים. למרבה המזל, הוספת דק לגינה לא בדיוק הפכה להיות נפוצה אתמול שכן, נוכל למצוא מגוון רחב מאוד של רעיונות שונים ותמונות שונות ברחבי הרשת, מהם נוכל לקחת השראה. לכן, רגע לפני שנהנה מהאפשרות של מגוון פתרונות דק לגינה מבית ברנשטיין פרגולות ודקים, כדאי לחפש רעיונות מהם ניתן לקחת השראה ברחבי האינטרנט. אפליקציית פינטרסט תהיה נקודת התחלה ממש טובה.

תכננו את הדק בהתאם ללייף סטייל שלכם

בדיוק כמו כל בחירה אחרת הנוגעת לעיצוב הבית - גם בחירת הדק אמורה להיות בהתאם לאורח החיים שלנו. לכן, נרצה להתחיל עם רעיונות כלליים, כאשר המטרה המרכזית כאן אינה רק להתאים את הדק ללייף סטייל שלנו, אלא גם לבחון כיצד נוכל להתקין אותו בצורה שתוכל לשפר את חווית השהייה שלנו בבית.

בחירת חומרי הגלם הנכונים

הגיע הזמן לבחור את חומרי הגלם עבור בניית הדק שלנו. בניית דקים בחיפה אינה עניין של מה בכך, ותמיד נרצה לוודא כי בחרנו את החומרים האיכותיים, העמידים והחזקים ביותר. עבור דק ומעקה, תמיד יהיה מומלץ לעבוד עם עצים איכותיים או WPC. היום ניתן למצוא מספר סוגים שונים של דקים כאלו עם ביקוש גבוה במיוחד בשוק הישראלי, כמו דק איפאה, דק במבוק, דק אורך ועוד.

התאימו את הדק לנוף

עוד טיפ חשוב הוא להקפיד להתאים את הדק לנוף ככל הניתן. ניתן לשלב אפשרות למפלסים, כך שנוכל לוותר מראש על הרעיון של מעקות או לחילופין, לשם כך נוכל לבחור מלכתחילה מעקות אסתטיים ופונקציונליים שיוכלו להשתלב היטב עם כל האלמנטים האחרים הסובבים את הדק. מעבר לכך, תמיד נעדיף לתכנן את הדק כלפי זווית אסתטית, אליה האורחים יפנו באופן טבעי.

כמה מילים לסיכום

בניית דקים בחיפה אינה משימה פשוטה בכלל, אך חשובה מאוד שכן, דק מוסיף המון אופי לגינה שלנו. לכן החלטנו להסביר לכם בכתבה זו כל מה שאתם צריכים לדעת על מנת לבחור דק מושלם לכל גינה.