תקופת הקורונה היא ללא ספק תקופה קשה מאוד. מדובר על תקופה שבה אנשים ממעטים לצאת מהבית, עוטים מסיכה לכל מקום שאליו הם הולכים ונתקלים בלא מעט הגבלות שונות לגבי אירועים שונים, התקהלויות ועוד. על אף שהשמיים סגורים עבור לא טיסות ללא מעט יעדים, עדיין ישנם יעדים שבהחלט ניתן לטוס אליהם. לכן, אם אתם מרגישים חנוקים ואם אתם מרגישים שאתם ממש צריכים לטוס להתאוורר קצת, אחד היעדים שכדאי לטוס אליו בתקופת הקורונה הוא ארה"ב.

כלים

 

מדוע דווקא ארה"ב?

ראשית כל, ארה"ב היא בהחלט יעד פופולארי לביקור גם בלי קשר לקורונה. ניתן למצוא בארצות הברית מגוון אטרקציות שיכולות להפוך את הביקור שלכם בה לאטרקטיבי ומהנה מאוד. אם יש לכם דרכון ישראלי עם ויזה לארה"ב, תוכלו לטוס בטיסה ישירה מישראל לארה"ב ולהיכנס ללא חובת בידוד במידה ועדיין אין לכם ויזה לארה"ב תוכלו להוציא אותה עם חברת Fast Visa ובמקרים דחופים או במקרים של חידוש ויזה לארה"ב ללא ראיון הם יוכלו לתת לכם מענה ולסייע לכם בהוצאת ויזה לארה"ב.

חשוב מאוד שתבחרו לטוס עם חברת תעופה מתאימה, אשר מפעילה גם בתקופת הקורונה טיסות לארה"ב. חשוב שתדעו שאמנם מישראל יש כניסה לארה"ב, אך מאירופה אין כניסה לארה"ב ולכן, אם אתם מתכננים על טיסה כלשהי שעוברת בין היתר באירופה, כדאי שתחשבו שוב. גם אם אתם ישראלים לא תוכלו להיכנס לארה"ב מאירופה. ניתן לומר שארה"ב מהווה את אחד המדינות שקל ונוח להגיע אליה מישראל גם בתקופת הקורונה. העובדה שלא ידרשו מכם בידוד או בדיקת קורונה, הופכת את ארה"ב לאטרקטיבית אפילו הרבה יותר שכן, במקום לבזבז את זמנכם על תקופת בידוד ורק לאחריה להתחיל להנות, תוכלו להגיע לארה"ב ולעשות מה שאתם רוצים, בלי להיכנס לבידוד.

טיול בארה"ב בקורונה- על מה חשוב לשים דגש?

אם החלטתם לטוס לארה"ב בתקופת הקורונה, לא מעט אנשים אולי יסתכלו עליכם כאמיצים, אך אין ספק שהקורונה כאן וכרגע זה נראה שהיא כאן כדי להישאר ולכן, אין ספק שטיסה לארה"ב לא תזיק לכם, אם כמובן תעשו את זה בצורה הטובה ביותר.

ראשית כל, על אף שלא ידרשו מכם בארה"ב להציג בדיקת קורונה שלילית, לצורך שמירה על הבריאות שלכם, הקפידו לעשות בדיקת קורונה טרם אתם טסים בכדי לוודא שאתם אכן שליליים לקורונה. גם בשדה התעופה וגם במטוס, הקפידו לעטות מסיכה בצורה תקינה ולשמור על מרחק עד כמה שניתן. כאשר אתם מגיעים לארה"ב, חשוב מאוד שתבקרו רק במקומות שבטוח יחסית לשהות בהם, כאשר כדאי מאוד להקפיד על שהייה באוויר הפתוח עד כמה שניתן. טיילו במגוון המרחבים הפתוחים שיש ליעדים שונים בארה"ב להציע לכם, בחרו לשהות במלון אשר מקפיד על כל הנחיות קורונה בצורה המיטבית והקפידו להסתובב רק עם האנשים שהגעתם איתם או לבד. לא כדאי לחבור יותר מדי לאוכלוסייה מקומית שאינכם מכירים בתקופת קורונה.

טיסה לארה"ב יכולה להיות בהחלט רלוונטית גם בתקופת הקורונה, אולם חשוב מאוד להקפיד לטוס עם חברת התעופה הנכונה ולנקוט בכל אמצעי הזהירות הנדרשים בתקופה זאת.