למה כדאי שיהיה ערוץ ביוטיוב אם יש לכם עסק או חברה שאתם רוצים לקדם ברשת, מה יותר ימשוך לקוחות פוטנציאליים פוסט בפייסבוק עם תמונה (מדהימה) או סרטון ביוטיוב. כולם בוודאי יודעים את התשובה. ברור שסרטון. אלה הפכו להיות כלי הפרסום והשיווק הכי מושכים ברשת. אם אומרים שתמונה אחת שווה אלף מילים, אז אולי זה הזמן להגיד שסרטון אחד ביוטיוב שווה אלף תמונות (ואפילו יותר). הסיבה לכך היא שכאשר אתם רוצים לגרום לגולשים להקשיב לכם, אתם צריכים ליצור אתם קשר.

כלים

 

 

אין ספק בכלל שבאמצעות סרטון אתם יכולים לקבל את תשומת הלב שלהם, הרבה יותר מפוסט עם תמונה. אין ספק שאם אתם מעלים סרטון איכותי ויש להם מה להגיד, יקשיבו לכם. אם תיקחו את כל המידע הזה ותדחסו אותו לתוך פוסט, הוא לא יצליח לרגש ולעניין את הגולשים כמו בסרטון ביוטיוב. אין כמו להקשיב למישהו שמדבר, שמסביר ושמסתכל לכם בעיניים. מי ששואל למה כדאי שיהיה ערוץ ביוטיוב, שיתחיל לספור את הלייקים על הסרטונים. הוא בטוח יגיע רחוק... התוצאות של סרטונים ביוטיוב בגוגל ערוץ יוטיוב הוא ערוץ שמצליח להעביר בסרטונים הרבה יותר ממה שמילים יכולות לומר.

הוא ערוץ תוכן אינטראקטיבי, והוא גרם ליצירת סטנדרטים חדשים בתחום הסרטונים הביתיים או המקצועיים. אם אתם רוצים להעלות סרטון איכותי, ייתכן ומה שאתם צריכים זה להזמין צלם וידיאו ולא להשתמש בפלפון שלכם למרות שיש בו מצלמה. בכל זאת האיכות מאוד חשובה. דבר נוסף הוא שהנגישות והקלות של העלאת סרטונים, לא צריכה לגרום לכם לפתוח ערוץ "חארטה". אנשים צופים בזה, ואנשים צריכים לקבל מזה משהו. תתייעצו אנשי מקצוע של פרסום דיגיטלי איך הכי כדאי להציג אתכם בסרטונים.

אז למה כדאי שיהיה ערוץ ביוטיוב? התשובה היא מאוד פשוטה. זה מוכר יופי. פותחים ערוץ ביוטיוב ומתחילים להרוויח פתיחת ערוץ ביוטיוב בצורה מקצועית, תוביל אתכם לתוצאות בגוגל. זוהי המטרה שכל עסק שואף אליו. בשביל זה אתם צריכים סרטונים רלבנטיים ואיכותיים. מומלץ לעשות הפרדה בין חשבון היוטיוב שלכם לבין החשבון העסקי ביוטיוב עם כתובת המייל של העסק שלכם. ככה הוא זוכה לעוד חשיפה. אבל צריך לדעת להתמקד במטרה. ערוץ ביוטיוב צריך להיות מקצועי לכל דבר ועניין.

אתם צריכים לשים תמונה שמשקפת את הפעילות העסקית שלכם. לפרסם מידע על העסק שלכם לא יותר מדי מילים. לגולשים היום אין זמן. משהו קצר וקולע ורצוי בלי שגיאות כתיב. בדיוק בגלל זה יש קופירייטרים שיוכלו בכמה מילים להציג אתכם נכון וגם למתג אתכם. ואם כבר נוגעים במיתוג, אז מעבר לחשיפה שתקבלו, ללייקים שיעשו לכם ולתגובות מהם תסיקו מסקנות על הסרטונים שלכם, אם יש לכם ערוץ ביוטיוב אתם ממתגים את העסק שלכם. זה וודאי. זה כבר אומר משהו מאוד טוב עליכם. הרווחתם.