שאלת השאלות, כיצד נגביר מכירות בעסק? אין ספק, כולנו רוצים להנות מפעילות עסקית מוגברת, מה שמוביל אותנו תמיד לנסות לשפר את דרכי ההתקשרות עם הלקוחות. בימינו, אנשים זקוקים למענה מהיר, לא משנה מה הם רוכשים. כיצד נגביר פעילות עסקית?

כלים

 

זה כבר ברור לכולנו, אפליקציית וואטסאפ כאן בכדי להישאר. מה הופך אותה למוצלחת? אנחנו כולנו אוהבים זמינות. אנחנו אוהבים שזמינים אלינו, מעדיפים לקבל את המידע כמה שיותר מהר, ותמיד נעדיף שיחה ישירה מאשר התכתבות במייל. דבר זה מוביל אותנו לדבר על חוויית הלקוח בבתי עסק שונים. בין אם לקוח מעוניין לרכוש מוצר או שירות, הוא יחפוץ בחוויית הלקוח הכי טובה שניתן להעניק לו.

התקשרות מהירה ויעילה עם בית העסק באמצעות אפליקציית ההודעות של וואטסאפ

חלק מחוויה חיובית, זה גם דרכי התקשרות מהירות עם בית העסק. ברגע שנוצר קשר מהיר או ישיר עם בית העסק, הלקוח חווה את השירות באופן מקצועי ויעיל. חשוב לזכור כי כבר כמה שנים, שאפליקציית וואטסאפ מככבת בתור כלי תקשורת מרכזי.

כיום, למעשה מאז שנת 2018, WhatsApp כבר הגיעה למחוז העסקי.

מאז שהומצאה גרסתה העסקית של האפליקציה, ביזנס API, חברות רבות לא מאחרות מלהצטרף לרשימת העסקים שמייעלים את דרכי ההתקשרות עם הלקוח. במילים אחרות, כיום ניתן לחסוך זמנים חשובים בעזרת אפליקציית וואטסאפ. כיצד זה קורה?

מייעלים את העסק בעזרת תהליכי אוטומציה

אז, כיצד בעצם חוסכים גם בזמנים יקרים וגם מייעלים את ההתנהלות העסקית? בשלוש מילים פשוטות, תהליכי אוטומציה לעסקים. בעזרת וואטסאפ לעסקים ניתן לשלוח תזכורות על פגישות, לשלוח התראות, לשלוח ולקבל מסמכים, לחתום על טפסים, ועוד. תהליכי אוטומציה הם שהופכים את העסק להרבה יותר אפקטיבי, יותר נגיש ללקוח ובשורה התחתונה, יותר מוכר.

הגברת מכירות בעסק? בהחלט ניתן להיעזר בתהליכי אוטומציה בכדי להגיע לזה, להגיע למכירות טובות יותר. מה עוד אפשר לעשות בעזרת תהליכים אוטומטיים בעסק? למשל, וואטסאפ לעסקים מאפשר לכם לשלוח סרטוני הדגמות למוצרים שונים, לשלוח קודים של אימות, לשלוח סקרים של לקוחות (סקרים דו כיווניים) ועוד רבות.

מה לגבי האבטחה? חשוב ביותר!

כמו שאתם אולי כבר יודעים, אפליקציית וואטסאפ מאובטחת מקצה לקצה, מה שהופך אותה למאוד אמינה. יחד עם זאת, חשוב מאוד להטמיע את מערכת התקשורת הזו באופן נכון ומקצועי, בכדי שהיא אכן תספק את האמינות אותה אתם דורשים בעסק.

אחת החברות אשר עוסקות בהטמעת וואטסאפ API לעסקים, היא חברה הנקראת CommBox (קומבוקס). באמצעות חברות כמו קומבוקס ניתן להטמיע מערכת רב-ערוצית בעסק, ללא חשש הכרוך בנושאי אבטחה והצפנה. כל הטוב הזה מתרחש באופן מאוד מהיר ומיידי לחלוטין. הלקוח מקבל את התחושה שאתם מקצועיים, אך גם שחשוב לכם לספק חוויית לקוח חיובית. בשורה התחתונה, לקוח שנהנה מחוויה חיובית, בדרך כלל יישאר לקוח בית העסק. הכי חשוב, שתהיה פעילות עסקית מהנה ומועילה.

שגשוג נעים.