אמנם מתחתנים רק פעם אחת בחיים, אך יותר ויותר זוגות מעידים בדיעבד כי הם היו מתכננים את האירוע שלהם בצורה קצת אחרת. הרצון לחגוג ובגדול את האהבה הגדולה אמנם מובן, אך דעו כי טיב האירוע שלכם יבוסס בעיקר על קהל האורחים שלכם ומתחם האירועים שתבחרו.

לכן, רגע לפני שגם אתם יוצאים לדרך עם תקציב בלתי מוגבל (וכך גם מסיימים את האירוע עם חורים בכיסים), הכירו גם אתם כמה טריקים שבאמצעותם תוכלו לחסוך לא מעט כסף:

כלים

 

1.היום והעונה הזולים ביותר להתחתן בהם, הכירו:

אם יש דבר שבהחלט לא יומלץ לכם להתפשר עליו הוא אולם אירועים במרכז. מתחם האירועים יהיה הבית המארח של האירוע שלכם, כך שחשוב מאד לבחור במתחם מוכר ובעל מוניטין, וכזה שמרגש אתכם ומעורר בכם את טעם האהבה. עם זאת, דעו כי גם לאחר שאתם בוחרים את האולם, יש לכם אפשרות להוזיל את הדיל:

אירוע ביום ראשון הוא הזול ביותר אירוע בעונת החורף (בין נובמבר למרץ) יעניק לכם הנחה משמעותית

2.חפשו נותני שירות שמציעים כמה שירותים שונים

מי שיהפוך את האירוע שלכם לסיפור הצלחה הוא הספקים שאיתם תעבדו. הציבו לעצמכם מטרה והיא לעבוד עם כמה שפחות ספקים. מדוע? משום שכך תוכלו לחסוך לא מעט. איך תעשו זאת? חפשו אחר ספקים שונים שמציעים כמה שירותים שונים ולא שירות אחד ספציפי. לדוגמא:

מעצב שיער שהוא גם מאפר צלם סטילס שמציע גם חבילה של מגנטים מתחם אירועים שמציע לכם גם חברת קייטרינג וגם בר אלכוהול

3.תנו הזדמנות לספקים בתחילת דרכם

מטבע הדברים, הספקים המנוסים יותר יעלו לכם יותר כסף. במידה ואתם רוצים להישאר בתחום התקציב שהגדרתם מראש תוך רצון לחסוך כמה שרק ניתן, תנו הזדמנות לנותני שירות בתחילת דרכם. תתפלאו, אך לעתים צלם עם ותק של שנה יספק לכם תוצר טוב יותר מצלם שעובד 20 שנה. הסיבה? הרצון להוכיח, המוטיבציה הגדולה והתשוקה למקצוע.

4.עמדת אפטר פארטי? גם איתה תוכלו לחסוך

עמדת האפטר פארטי היא אחת העמדות הנחשקות ביותר באירוע! רגע לפני שאתם ממהרים להביא עמדה חיצונית של מזון מהיר שתעלה לכם אלפי שקלים, דעו כי תוכלו לתאם גם עם אולם האירועים שלכם את שילוב העמדה. מה יוצא לכם מזה? חיכסון כספי אדיר.

5.שלחו לאורחים הזמנות דיגיטליות

ודרך נוספת להוזיל בהוצאות האירוע שלכם היא פשוט לוותר על ההזמנות המודפסות. שכר מעצב גרפי + הדפסת הזמנות + רכישת מעטפות + שליחתן בדואר = מאות אם לא אלפי שקלים. במקום זאת, תוכלו לשלוח הזמנה דיגיטלית לאורחים שתעלה לכם הרבה פחות.