הרבה פעמים האמת לא רק כואבת היא גם מביכה. היא גם עלולה לפרק משפחות. אבל לא תמיד היא מוצפת אל פני השטח, וכדי לגלות אותה בהחלט צריך לפנות אל משרד חקירות.

כלים

 

אנחנו בעיקר מדברים על יחסים במשפחה, זוגות ובגידה. פתאום אחד משני הצדדים מגלה ענין במישהו אחר. הרבה פעמים זה כל כך מפתיע גם אותו, שהוא פשוט יעשה הכול כדי להסתיר את העובדה הזו.

הרבה פעמים זה לא מתאים לספר את זה דווקא עכשיו, כי הצד השני חולה, וזה עלול להיתפס כאילו לא רוצים לטפל בו. והרבה פעמים בגידה לא נעשית בכוונה. קורה משהו, האהבה פורח והדרך מפה עד לבגידה ואולי גם בסופו של דבר לפירוק המשפחה קצרה מאוד.

היא עלתה לאוטובוס והוא התאהב

הרבה נשים מתנגדות לכך שהבעל שלהן יעבוד במקום הומה גם בנשים מהסיבה שהן פוחדות שהוא יראה הרבה נשים ויתפתה. נשים עלולות לפתות וגם גברים נשואים, הסיפור הזה הוא על אישה נשואה שפנתה למשרד החקירות שלנו והזמינה מעקב כי היא חשדה שמשהו לא כל כך בסדר כבר בינה ובין בעלה.

הם היא דווחה מתגוררים ביבנה ויש להם 4 ילדים בוגרים. הוא נהג אוטובוס, הם נשואים כבר 30 שנה. היא הייתה בת 18 הוא בן 21 אהבת נעורים שניהם אנשים יפים, משפחה לתפארת אבל אין שום חסינות באהבה, מהרגע שהיא נאלצה להיכנס אל משרד חקירות היה ברור שהיא תגלה משהו, כי אין כמו אינטואיציה.

פתאום הוא עושה משמרות כפולות

זאת הייתה אהבת נעורים נהדרת שהניבה משפחה לתפארת וארבעה ילדים מקסימים. הוא היה בחור נחמד ומאוד גבוה, נהג אוטובוס היא לא הייתה מרוצה מזה שהוא נהג אוטובוס אבל לא יכלה לשנות את זה, וחוץ מזה שפרנסה זה פרנסה.

פתאום אחרי 30 שנה הוא התחיל לעבוד במשמרות כפולות. בהתחלה הוא דווקא היה רב עם המנהלים שלו בדן שהוא לא יכול לעשות משמרות כאלה, פתאום הוא היה יכול הוא סיפר לה שיש לחץ וחסר נהגים. בהתחלה היא האמינה לו, אבל כאשר המשמרות הכפולות גרמו לו גם להישאר בלילות מחוץ לבית, היא הלכה אל משרד חקירות.

משרד חקירות הציע לה מעקבים

האפשרות היחידה לדעת מדוע הבעל הזה נעדר בלילות מהבית הייתה לעשות אחריו מעקבים, וזה בדיוק מה שמשרד חקירות הציעה לה והיא הסכימה. חוקר פרטי שלנו התמקם מול חניית האוטובוסים. הוא ידע באיזה מספר אוטובוס הוא נוהג והוא ישב במכונית שלו סמוך אליו

בסיום יום העבודה עם האוטובוס האחרון, הוא ראה את יגאל, נקרא לו כך, יוצא מהאוטובוס ונכנס למכונית הפרטית שלו. החוקר הפרטי שלנו עשה אחריו מעקב ולא הרכפה

בסופה של נסיעה, ראה החוקר הפרטי את יגאל נוסע בכלל לתל אביב ומגיע לאזור בתי המלון על חוף הים. הוא נכנס לאזור חניית האורחים במלון, והחוקר הפרטי שלנו הזדרז לעשות ממש כמוהו ואחריו והודיע למנהל משרד החקירות שהחקירה מתקדמת

לילה שלם במחיצת הפילגש

לילה שלם חיכה החוקר הפרטי ליד החדר של יגאל, כאשר מדי פעם הוא מסתתר אם יש צורך, ומשחק אותה מסתכל על השטיח. בבוקר יצאו מהחדר יגאל ובחורה צעירה ויפה. לחוקר הפרטי לא היה ספר בכלל. ליגאל יש פילגש ויש אפילו לציין יפה מאוד והרבה יותר צעירה מאשתו.

בדו"ח סיכום של משרד החקירות כתב החוקר הפרטי את כל העדות שהובילה את אשתו האומללה של יגאל שוב למשרד החקירות. היא ידעה, בתוך תוכה היא ידעה ויצאה משם שבורה לגמרי בבושת פנים אך לפחות עם האמת בחיקה.

משרד חקירות מור לשירות מיידי ודיסקרטי:
https://www.mor-inv.co.il