ההשראה ל-Feather clouds - מראה סתיו 2018 על פי גורו המייקאפ בועז שטיין, היא השלכת.

דוגמנית: אלין גולדמן (צילום: אוראן אוראן)
דוגמנית: אלין גולדמן (צילום: אוראן אוראן)

הזמנים משתנים וההבדלים בין העונות מטשטשים - תשוקות נוצרות ופנטזיות ממומשות, והחום של סוף הקיץ כשהשמיים כבר מעט אפורים עם שמש "שקרנית" הצובעת שקיעות מרהיבות על ענני נוצה לצד עלי שלכת מרהיבים הצובעים את האדמה בגוונים סמוקים וזהובים הם שעומדים במרכזו של מראה האיפור הסתווי.

החום הזהוב השולט נובע מהאנרגיה המתנגדת לחורף, מעין להבה דינאמית הנושאת עימה סגריריות וגוונים חדשים כשמשלים אותם צהוב עמוק עם נגיעה חרדלית בקצות הציפורניים.

קולקציית האיפור של שטיין לסתיו חורף 2018-2019 היא פרספקטיבה עמומה אך קורנת ובוהקת המשקפת את העונה המתקררת, מעין מטמורפוזה דמויית חלום בה גווני השלכת מתעוררים להם ונושרים מטה תוך שהם צובעים את האדמה בגווניים נוכחים ואצילים. האיפור המונוכרומטי (השימוש במשפחת גוונים אחת) באה לידי ביטוי באופן טוטאלי במראה של שטיין שהטקסטורות השולטות בוהקות ומבריקות. העיניים מאובזרות בגוונים זהובים, חומים וכתמתמים המעניקים מראה יוקד מלא תשוקה, גם השפתיים ממשיכות את הקו הבוהק ומשוחות בגוון מייפל מבריק ובכך שומרות על הרמוניה כללית.

"חשוב לזכור כי השימוש בתמרוקי איפור בטקסטורות בוהקות במיוחד מחייב שימוש מועט ומושכל. כמות מוגזמת בנקל יכולה ליצור מראה מוגזם ועל כן יש לאמץ יותר מתמיד את המושג הרבה זה מעט", מסביר שטיין. "היתרון הממשי של הטקסטורות הנ"ל הוא ברק ובוהק התורם למראה גלאם וזוהר כאילו אומר נטורל - אאוט גלאם - אין. המונוכרומטיות תשמור על איפוק כלשהו שפלטת הגוונים אחת היא (צללית, סומק ואפילו שפתון). וככל ששהטקסטורות לקראת העונה הקרה עולות שלב ברמת הבוהק מומלץ לשמור על משפחתיות צבעונית סולידית".