מכוניות ישנות אולי נראות לנו כבלתי שימושיות ושמישות ואולי אף חסרות ערך, אולם כדאי לחשוב פעם נוספת ולהתבונן סביב, רכבים ישנים משמשים למגוון רחב של מוצרים חלופיים, כך לדוגמא גני השעשועים שלנו, ברזלים לבנייה, גדרות להפרדה בכבישים, פסי האטה ואפילו רהיטים ומקלחונים מיוצרים מחלקים אשר מקורם ברכבים ישנים אשר עברו פירוק. אז אם גם אתם בעלים של רכב ישן ומתמודדים עם השאלה איזו תועלת יכולה לצאת ממנו, כדאי לבחון את האפשרות למכור את הרכב, קונה רכבים לפירוק יספק לכם פתרון לרכב העומד בחנייה ולא מניע ואף תוכלו לקבל תמורה בעדו אשר יכולה להיחשב כעסקה מוצלחת ומיצוי מקסימום רווח מרכב ישן.

כלים

 

ריבוי הרכבים בישראל

בשנת 2016 נמסרו כ-300 אלף מכוניות חדשות לפירוק והצפי של המומחים הוא כי הנתונים הללו עוד יעלו. ישראלים רוכשים עוד ועוד רכבים נוכח תנאי הרכישה הנוחים המאפשרים להחליף מכוניות בקצב מסחרר וליהנות מדי שנה או כמה שנים מרכב חדש מהניילון. הבנקים מדווחים כי העמידו הלוואות בסך של למעלה מ-9 מיליארד שקלים למטרת רכישה של רכבים פרטיים. ככל שמתרבים הרכבים על הכביש, כך ישנה עלייה במספר כלי הרכב אשר יורדים ממנו ונשאלת השאלה מה עושים עם המכוניות לאחר שהן יורדות מהכביש?

לאן עובר הרכב לאחר שירד מהכביש?

התשובה לכך מורכבת מכמה אופציות אשר הולכות ומתרבות. בישראל כמו בעולם כולו תעשיית מחזור הרכבים הולכת ומתפתחת והפוטנציאל הטמון בה צפוי להמשיך ולעלות גם בשנים הקרובות. הגורמים האחראים על רכישת ומכירת רכבים מדווחים כי בשנים האחרונות חלה הכפלה בייצור בזכות ריבוי הרכבים אשר יורדים מהכביש וכן בשל חומרים שימושיים המושלכים במהלך תיקון הרכבים.

הבחירה הנכונה – קונה רכבים לפירוק

האפשרויות להיפטר מרכב ישן או ממכונית חדשה במצב טוב בשל רכישה של רכב חדש עוד יותר, כוללות בראש ובראשונה גריטה, תהליך בו אתם מקבלים תמורה קטנה עבור רכבכם, אולם מדובר ברכבים מדגמים מיושנים מאוד המיועדים לרדת מהכביש. האפשרות השנייה היא קונה רכבים לפירוק אשר יציע לכם עסקה משתלמת ואת האופציה המוצלחת ביותר מבחינתכם להיפטר מהרכב בצורה קלה, ללא טרטורים ובתמורה לתשלום. קונה רכבים לפירוק ייקח את הרכב מהחניה ליד ביתכם בכוחות עצמו, משום שחברות אלה מספקות גם שירותי גרירה ורוכשות רכבים מיושנים, אחרי תאונה או השבתה ובכל מצב. קונה רכב לפירוק יגיע במהירות אליכם וגם יעניק לכם מחיר הוגן אשר לא תוכלו לקבל במכירה רגילה או בדרכים אחרות.

פרוצדורה פשוטה ושירות עד הבית

האחזקה של רכב ישן ולא תקין גוזלת מכם עלויות, הוא פשוט חונה אי שם בגראז' או בחצר ללא כל שימוש על תקן של גרוטאה. רכבים אלה עלולים להיות מסוכנים לשימוש משום שפעמים רבות הבעלים מפסיקים להשקיע בתחזוקתם ובמקרים אחרים פשוט לא ניתן להניע אותם. בכל מקרה שכזה מומלץ לפנות את הרכב גם אם אתם קשורים אליו משום ששירת אתכם נאמנה שנים רבות. פנייה לחברה מוכרת של קונה רכבים לפירוק תפתור לכם את הדילמה, הפרוצדורה פשוטה ולמעשה כל שנדרש מכם הוא להודיע למשרד הרישוי על מכירת הרכב לפירוק על מנת שלא יעשו בו שימוש. עם האישור הניתן על ידי משרד הרישוי המצהיר כי הרכב רשום כאינו כשיר לנסיעה, תוכלו לפנות לחברה הקונה רכבים מפירוק.