החיים זה לא סרט, אבל למען האמת, החיים לפעמים עולים על כל תסריט ועל כל דמיון. קחו למשל את פעילותו של בלש פרטי, כזה שעוסק במעקבים אחר בגידות וחקירות אישות . הרי אין כבר כמעט סיפור שלא שמע, או מקרה שלא ראה והבגידות שצפה בהן בהחלט עולות על כל תסריט.

הכתבה והתמונה באדיבות עמי ג'רבי, חוקר פרטי – גל חקירות ייעוץ ומידע.

כלים
בגידות
בגידות

מאחר ובלש פרטי בגידות מכיר את השיטות, השקרים והתחבולות של הצד הבוגד, ניתן לקבל ממנו הדרכה והכוונה כיצד לאתר את הבגידה בעודה באיבה.

יש כמה סימנים מקדימים ועוד רבים מאוחרים לגלות האם הבעל בוגד או האישה אינה נאמנה, חלק מהרמזים פשוט לגלות ואחרים נדרשת השלמה עם העניין טרם איתורם.

אז למען החושדים או החושדות הנה כמה סימנים שכדאי להתייחס אליהם:

1. מחוברים גרסת הבוגדים

אם במחשב למרות שהם עובדים עליו שעות ההיסטוריה תמיד נקייה ואין תיעוד לגלישה האחרונה סביר להניח שהם משתובבים באתרי היכרות ומפלרטטים. 

אם הם לא מתנתקים מהטלפון ומהמחשב ולא עוזבים את הנייד אפילו לשנייה ולוקחים אותו למקלחת ולשירותים, מחלישים ומחרשים אותו כשהם עם בני הזוג, מוחקים את ההתכתבויות ומשדרים מבט של "זה סתם שטויות או ספאם..."

2. מראה מראה שעל הקיר.... אם פתאום אכפת להם מהמראה, מהמשקל, מהלבוש והם עוברים מהפך חיצוני משמעותי.

אם הם מעירים לבן הזוג על אותם הדברים, סביר להניח שהם בוגדים או בדרך לשם. 

3. תקועים בדרך..... אם הם תמיד תקועים בפקק, נשארים בפגישה עד מאוחר, דד ליין פתאומי, שעות נוספות בלי הסברים, או כנס מרוחק ללא בני זוג. 

4. מין ומינו, יש כאלה שמאבדים את החשק המיני עם בני הזוג ויש כאלה שדווקא מתעוררים גם בבית ומבקשים קרבה פיזית והרפתקנות. כל קיצון אינו נכון וישנה סבירות גבוהה שהעיסוק במין אינו בא סתם כך משום מקום. 

5. ליצן בוכה, אם מצבי הרוח משתנים בקיצוניות או אם זה נע בין הקצוות של נחמדות מאוד או OVER השקעה יותר מהרגיל או ביקורתיות ושיפוטיות או סתם להתנהג מגעיל, כל אחד מהקצוות האלה גם הוא צריך להעלות תהיות. 

6. אם הם הורידו את טבעת הנישואים בתירוצים שונים ומשונים ולא שבים לענוד אותה שוב.

 7. חשבון פשוט, אם יש הוצאות חדשות ולא שגרתיות, כסף שזורם מהחשבון או מכרטיס האשראי, בילויים או הוצאות חד צדדיות שאין להן הסבר.

8. שקרים לבנים שקרים שחורים, כדי להתנהל בעולם הכפול הבוגדים נאלצים לשקר ולתרץ ולהמציא סיפורים. העניין הוא שהם עושים זאת גם כשאין צורך וכאן צריך להיכנס החשד 

9. סוד כמוס, כולם יודעים מלבד הנבגד. סביר להניח שחברים וחברות של הצד הבוגד יודעים על כך אפילו רק בחלקם. אם יש שינוי במבט כלפי הצד הנבגד, או משפטים סתומים זה חייב לעורר חשד ובדיקה. 

10. אינטואיציה! אם בן זוג חושד שבוגדים בו זה לא סתם. הסימן הכי חזק לפעמים זאת תולדה של אינסטינקטים פנימיים ומומלץ לא להתעלם מהם.

 

כאשר באים עם תחושה, חשד או עם אותה אינטואיציה אל בלש פרטי המתמחה בבגידות, יש לו את הכלים, השיטות והניסיון לאשרר או להכחיש האם אכן מתרחשת בגידה. הבלש ינהל חקירה סמויה, ישיג ראיות ויבנה את התיק שיעניק לצד הנבגד את הכח להתמודד במערכה הקשה.