חיזוק משמעותי ביותר ליו"ר תנועת רק כרמיאל והמועמד לראשות העיר משה קונינסקי עם הודעתו של יו"ר מרחב כרמיאל בהסתדרות הכללית החדשה יואב קליין על תמיכתו במועמדותו והצטרפותו לרשימה. יואב קליין: "משה קונינסקי, הוא האיש הראוי ביותר לעמוד בראשות העיר כרמיאל". משה קונינסקי, הודה ליואב קליין על תמיכתו והודיע כי ימוקם במקום השלישי ברשימת רק כרמיאל בראשותו

כלים
יו''ר מרחב כרמיאל בהסתדרות הכללית החדשה יואב קליין, מספר שלוש ברשימתו של משה קונינסקי
יו''ר מרחב כרמיאל בהסתדרות הכללית החדשה יואב קליין, מספר שלוש ברשימתו של משה קונינסקי

 

מנהיגות חזקה. "אני מברך על הצטרפות אנשים איכותיים כמו יואב קליין למחנה התומכים בי שהולך וגדל", אמר השבוע המועמד לראשות העיר כרמיאל משה קונינסקי במפגש פעילים רב משתתפים שנערך במטה, בו השתתף לראשונה גם יו"ר מרחב כרמיאל בהסתדרות הכללית החדשה יואב קליין אשר ימוקם במקום השלישי ברשימת תנועת רק כרמיאל.

יואב קליין אמר במפגש הפעילים במטה קונינסקי, "קיימתי בחודשים האחרונים מספר רב של פגישות עבודה והגעתי למסקנה שמשה קונינסקי ראוי להיות ראש העיר הבא של כרמיאל וסיכמנו שנמתין עם ההודעה על כך. השבוע, הגיעה העת להודיע על כך באופן רשמי".

במהלך פגישותיי הרבות עם משה קונינסקי, גם גיבשנו תכניות ודרכי עבודה משותפות למען קידומה של העיר ותושביה ויכולתי להתרשם מאישיותו ומהרצון העז שלו לפתח את כרמיאל ולמצב אותה כבירת הגליל. לכן, החלטתי להביע את תמיכתי במועמדותו לראשות העיר ולהשתלב ברשימתו ולהביא מניסיוני לטובת העיר".

משה קונינסקי ויואב קליין, ציינו כי בכוונתם לפעול יחד, על מנת להוביל את תושבי העיר לעתיד טוב יותר, למצב את כרמיאל כעיר אטרקטיבית, תעשייתית, מובילה וייחודית, השואבת אוכלוסייה חדשה, צעירה ואיכותית תוך המשך טיפוח האוכלוסייה הוותיקה בעיר וגימלאיה.

משה קונינסקי ויואב קליין, משוכנעים כי, שיתוף הפעולה ביניהם, הן כראש העיר והן כיו"ר המרחב בהסתדרות הכללית יסייע רבות לפיתוח וקידום העסקים הקטנים והבינוניים בעיר, כמו גם לטיפוח ופיתוח מגוון מקומות התעסוקה בעיר בכלל ובאזורי התעשייה בפרט תוך חיזוקם של הקיימים ושיווק העיר באופן מקצועי לחברות ולמפעלים חדשים, פעולה שתסייע להתווספותם של מאות מקומות עבודה לתושבי העיר.

יואב קליין : "לשמחתי, רבים מתושבי העיר הוותיקים והחדשים רואים כיום במשה קונינסקי את האיש שיכול להוביל את העיר בדרך הנכונה בשנים הקרובות".

"אני משוכנע שיחד, קונינסקי ואני נדע לשתף פעולה בכל המישורים למען העיר כרמיאל ותושביה".