כל כלה, תאחז זר פרחים בחתונה, אולם לא רק הכלה יכולה ליהנות מזר פרחים בחתונה, גם כל אורחי החתונה יכולים ליהנות מסידורי פרחים מרהיבים. מעצבת האירועים תעדיף לעצב את חלל האירוע באמצעות סידורי פרחים ופריטים משלימים כגון: פמוטים, אגרטלים, שלל אלמנטים מהטבע, בדים מיוחדים, תאורה ייחודית ועוד. כיסא הכלה, יעוטר כולו בפרחים, השולחנות יקבלו סידורי פרחים מרהיבים למרכז השולחן והחופה תעמוד מעוטרת במלוא הדרה. שילוב פרחים בעיצוב אירוע נפוץ מאוד ותורם רבות למראה המושלם של אירוע ייחודי ומעוצב.

כלים

 

עיצוב אירועים – זרי כלה וכיסא כלה

כל מעצבת אירועים באמצעות שזירת פרחים תעצב זר לכלה, כאשר מתכננים את זר הכלה, חשוב לשתף את הכלה בבחירה של הפרחים, ובעיצוב של הזר. חשוב להקפיד על ידית אחיזה נוחה לזר. חשוב לבחור בבד עיטוף יפה וחזק. כדאי להוסיף חוט מפיסת בד לקישוט. אפשר לחלק גם לקהל זרי פרחים אישיים, באמצעות עמדת שזירת פרחים, ועל כך נפרט בהמשך.

ישנם אירועים בהם מעצבת האירוע תעדיף לקשט את כיסא הכלה באמצעות פרחים. בדרך כלל, לצד כיסא הכלה, יהיו אגרטלי ענק, עם סידורים גדולים של פרחים. לרוב, גם שביל הבד המגיע אל כיסא הכלה יעטור בפרחים. בדרך כלל, תהיה התאמת גוונים וסגנון בין זרי הפרחים הצמודים לכיסא הכלה וצמודים לשביל הבד הלבן, לבין סידורי הפרחים שעל השולחנות.

עמדת שזירת פרחים לאירועים

עיצוב אירועים באמצעות סידורי פרחים הינם מרהיבים ביותר, הפרחים שיבחרו לסידורים אלו יהיו פרחים משובחים וססגוניים. לפעמים, יוכלו האורחים לקחת לעצמם בסוף האירוע מתנה ייחודית ופרחונית אותה מזמינים מראש בעלי השמחה ומתנה זו מחולקת לאורחים מיד עם עזיבתם את מקום האירוע.

הטרנד שבו משלבים עמדת שזירת פרחים בחתונה, הולך והופך לנפוץ ביותר. בוטיק הפרחים מוצב בכניסה לאירוע ומבטיח כי כל אורח הנכנס למקום מתקבל על ידי צוות שוזרות פרחים מקצועיות וחייכניות. הן דואגות לקשט את הנכנסים בעיטורי פרחים כגון: קשתות לשיער, עגילים, שרשראות, זר פרחים לראש, סיכת דש לבגד והכל מפרחים טריים וטבעיים. גברים ונשים נהנים מעיטורי הפרחים והאווירה הצבעונית מרוממת את מורל המוזמנים ומכניסה אותם לאנרגיה חיובית ומלאת שמחת חיים וחיות. טרנד זה נכנס גם לאולמות אירועים, אולם הוא נפוץ עוד יותר באירועים בטבע. כאשר החתונה נערכת בטבע, מוסיפה עמדה זו רבות לאווירה הטבעית של החתונה. בדרך כלל, העמדה תהיה עשויה מעץ, את דליי הפרחים יניחו על דרגשים מעץ כך, מתמזגת העמדה עם הנוף הטבעי של היער, חוף הים, או שדה הפרחים בה נערכת החתונה.

רוצים להכיר את מעצבי האירועים הטובים ביותר שידאגו לעיצוב האירוע שלכם? חולמים על עמדת שזירת פרחים? אמרלו עיצוב אירועים ושזירת פרחים לאירועים היא הכתובת ליצירת אירוע יפיפה ובלתי נשכח היא תעצב עבורכם את האירוע באווירה שונה ואחרת. טלפון: 050-9710166 כתובת מייל: amarelu7@gmail.com