אם אתם רוצים ליהנות מרצפות מבריקות, מוגנות ונעימות, חשוב שתדע לבחור חברת פוליש מעולה שתוכל לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר.

כיום ישנן מגוון חברות המציעות שירותי פוליש, כאש עליכם לבחור את החברה שתתאים לכם מכל הבחינות וכזאת שתוכלו להיעזר בה בעתיד.

כלים

 

אבל מהו פוליש לרצפות? וכיצד בוחרים חברת ניקיון טובה? הכל בהמשך.

לפני הכל – מהו פוליש לרצפות?

פוליש היא פעולה שבה מעניקים למרצפות בבית, בעסק, במשרד, בחנות ובכל חלל מראה מבריק ונעים. כיום ישנם מגוון סוגי פוליש ביניהם: פוליש מט, פוליש אקרילי, פוליש קריסטל, פוליש במראה הרטב ועוד. כדי ליישם את הפוליש על המרצפות נוקטים בכמה פעולות ביניהן:

ניקוי המקצפות ושיופן – בשלב הראשון מנקים את המרצפות (וזאת לאחר פינוי החלל מכלל הרהיטים והחפצים), ומשייפים אותן למראה אחיד.

חידוש רצפות ותיקון – בשלב השני מחדשים את המרצפות באמצעות בד שמיר מיוחד, ולאחר מכן מחדשים ומתקנים מרצפות שבורות, תוך מילוי הרצפות בין החריצים.

שאיבת אבק מהמרצפות – בשלב זה מנקים שוב את השטח ושואבים אבק מהרצפה.

הנחת הפוליש המתאים על המרצפות – לאחר שטיפת הרצפות וניקוי כללי, יש להניח את סוג הפוליש הנבחר על הרצפות.

מריחת החומר – כעת מורחים את חומר הפוליש בצורה אחידה, תך שמריחת החומר נעשית רק על ידי מכונות מקצועיות.

שיפוץ וליטוש – לבסוף משייפים את הרצפות לקבלת המראה המבריק באמצעות מכונות ליטוש או נייר ליטוש מיוחד ואבני ליטוש מקצועיות.

הפוליש שנמצא על הרצפה מגן על המרצפות מפני כתמים ,שריטות ונזקים למשך תקופת זמן ארוכה.

אז איך בוחרים חברה טובה לפוליש?

כפי שהזכרנו, כיום ישנם מגוון חבות שמציעות שירותי פוליש למרצפות. עם זאת כאשר אתם בוחרים חברת פוליש, יש לשים לב לכמה דגשים חשובים כגון:

מקצועיות – שימו לב כי החברה הינה מקצועית ובעלת ניסיון במריחת פוליש על המרצפות.

עמידה בזמנים – חשוב כי החברה תעמוד בזמנים וזאת משום שיישום פוליש מגביל את הדיירים שבבית לכניסה לביתם לכמה שעות, ולכן חשוב שהעבודה תתבצע כמה שיתר מהר.

שימוש בחומרים איכותיים- וודאו כי החברה משתמשת רק בחומרים איכותיים שמחזיקים מעמד לאורך זמן.

מתן אחריות – וודאו כי אתם מקבלים אחריות על הפוליש, וכי אם הוא נפגם או נשרט תוכלו ליהנות מתיקון העודה או הנחת פוליש מחדש.

למידע נוסף כנסו: http://www.polishofir.co.il/%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%A9-%D7%9C%D7%A8%D7%A6%D7%A4%D7%94/