העסק שלך יכול להתקדם בזכות הכישורים שלך או בזכות המוצרים החדשניים, המעוצבים או הטעימים שאתה מציע אך למעשה בלי עזרה חיצונית יש סיכוי שהוא פשוט ייעצר במקום בסופו של דבר. קידום עסקים הוא תהליך חשוב שכל עסק צריך לעבור בצורה כזו או אחרת וזה הזמן להבין איך עושים את זה נכון.

כלים
קידום עסקים
קידום עסקים

 

קידום עסקים זו לאו דווקא משימה יקרה

קידום עסקים היא מילה שיכולה להלחיץ או לגרום לחששות רבים בקרב כל בעל עסק ובצדק. לא תמיד הקידום מצליח ולפעמים בעל העסק יכול להשקיע כסף רב בניסיונות שלו לשווק את המוצר כאשר בסופו של דבר המכירות לא עולות ובטח לא מכסות את העלויות שהשקיע. עם זאת, יש כל מיני שיטות לקדם את העסק בצורה טובה ומועדוני לקוחות הם מהשיטה המוצלחת והזולה ביותר. המועדונים הללו נותנים לכם את האפשרות לקבל מידע חשוב על הלקוחות שלכם ולפעול בהתאם.

 

קידום עסקים עם מועדוני לקוחות

כל הגדולה של מועדוני הלקוחות טמונה ביכולת שלהם לאסוף מידע. כלקוח מצטרף למועדון הלקוחות הוא למעשה זוכה בהטבות בלי שהוא בכלל משלם עליהם. מי לא ירצה להצטרך למועדון כזה? כנראה שאף אחד, אפילו לא אפ תדרשו עלות ראשונה סמלית. מה יוצא לכם מזה? מכאן אתם תדעו לנהל טוב יותר את ההטבות שאתם מקצים ללקוחות, תדעו כיצד לקרוא את המידע של הקניות שלהם בצורה טובה יותר ותהיו יותר יעילים בקידום העסק. מועדון לקוחות מחזיר את הלקוחות והופך אותם לקבועים. כשלקוח חוזר לקנות שוב ושוב, ובכל קנייה הוא צובר עוד נקודות או הטבות, הוא למעשה יחזור פעמים רבות ויביא איתו עוד חברים, כך שהחברות שלו למעשה משמשת כפרסומת ניידת עבורכם. מועדון הלקוחות יוצר איגוד של כל הלקוחות של העסק. כולם אוהבים להיות חלק ממשהו גדול יותר וגם אם המועדון יתחיל בקטן, אל תדאגו, הוא יגדל, ועם עזרה מקצועית יגדל גם לממדים גדולים מאוד.

איך אפשר לקדם את העסק בנוסף?

מלבד מועדוני הלקוחות ניתן לקדם את העסק גם באמצעות קמפיינים פרסומיים. אמנם קמפיינים כאלו עולים יותר כסף אך הם נותנים לעסק שלכם חשיפה רחבה מאוד ויותר אנשים יידעו שהעסק שלכם בכלל קיים ויידעו מה הוא מציע. הפרסומות יכולות להיות בשלטי חוצות, בטלוויזיה או באינטרנט.

הפרסום המסורתי

למעשה שיטות הפרסום מתקדמות ומתפתחות לאורך כל הזמן אבל הפרסום והקשר הצמוד במועדון לקוחות אל מול הלקוח זהו הקשר הטוב ביותר עם הלקוח שלנו. אנחנו נותנים לו הרגשה של בית, של חלק מהמועדון ובכך הוא מ וכן לתת מעצמו ולחזור שוב ושוב לעסק שלנו. עצם קיומו והיותו של מועדון הלקוחות בעסק שלנו גורם לאנשים את התחושה המשפחתית. בסופו של דבר מועדון הלקוחות הוא בסיס קידום העסק והכרחי עד מאוד, כמובן שמומלץ לשלב אותו יחד עם דרכי קידום נוספים.