כל מי שהתנסה לפחות פעם אחת בחייו בקונספט של חדר בריחה יודע לספר שזו הייתה רק טעימה קטנה שהשאירה טעם של עוד. הנתון המעניין הוא שחדרי הבריחה מתאימים לכולם, בכל גיל, מכל עיר בארץ ובכל הרכב אפשרי. משפחות, קבוצות של חברים וקולגות לעבודה, כולם כבר גילו את הסוד של אסקייפ רום. חלק גדול מהם גם מודה שזו פשוט התמכרות. מצד שני, אם מדובר בהתמכרות טובה אין באמת סיבה להיגמל ממנה. אז מה בעצם סוד הקסם שלה ולמה גם אתם צפויים לרצות עוד ועוד?

כלים

 

חדר בריחה מקפיץ את האדרנלין

הדלת נסגרת, השעון מתקתק ויש לכם 60 דקות לאסוף רמזים ולפענח חידות. אולי נקלעתם לפארק היורה ואולי יצאתם למסע בעקבות אינדיאנה ג'ונס, אבל ללא קשר לסיפור הרקע אין ספק שאתם עומדים להישאב להרפתקה נדירה. בתוך האקשן הזה אפשר להבין איך רמות האדרנלין מזנקות, האנרגיה בשיאה וגם למה כולם יוצאים מחויכים מהאטרקציה המלהיבה. יתרה מכך, בזמן שעומד לרשותכם תגלו איך חפצים שונים הופכים לפיסות מפאזל מפתיע, וגם תיהנו לגלות שאתם מצליחים לפתור חידות למרות שלא הצלחתם לפענח תשבצי היגיון או את חידות חמיצר. כן, גם ההצלחה משכרת וממכרת.

חדר בריחה יוצר גיבוש

יותר ויותר בעלי עסקים שולחים את עובדים ליום גיבוש שכולל גם חדר בריחה. הסיבה לכך ברורה. חדר בריחה הוא אטרקציה קבוצתית שמאפשרת לנו להוכיח אחת ולתמיד שהשלם גדול מסך חלקיו. יחד, בשיתוף פעולה ובעבודת צוות, אנחנו מצליחים להגיע לתוצאה מהר יותר וטוב יותר. אם היינו מנסים להתמודד לבד עם החידות של חדר הבריחה היינו כנראה נתקעים בחדר למשך שעות. עם החברים הטובים שיכולים לייעץ, לתקן, ללטש או להעלות רעיונות משלהם, התוצאה פשוט הרבה יותר טובה. אגב, את השיעור הנפלא בעבודת צוות אנחנו גם לוקחים איתנו ביום שאחרי, בין אם בעבודה או בחיים האישיים.

חדר בריחה הוא אטרקציה מושקעת

מעל הכל, חדר בריחה הוא פשוט חוויה נעימה ומהנה מאוד. אסקייפ רום הוא תמיד מושקע ומוקפד מאוד, כך שלכל פרט קטן יש משמעות אדירה. השילוב בין ההשקעה האדירה לבין שני היתרונות שצוינו קודם, הוא השילוב שמסביר למה חדר בריחה הפך מזמן לפעילות מרכזית בכל יום גיבוש, אירוע יום הולדת או בר מצווה. עטיפה מושקעת עם תוכן מרתק זה בדיוק מה שאנחנו אוהבים.

מאמר בחסות: http://www.room.run/he/home