עבירות תנועה הפכו בשנים האחרונות שכיחות למדי. אם בעבר רק עברייני תנועה "כבדים" היו נאלצים לעמוד מול בית הדין, הרי שכיום המצב שונה בצורה משמעותית.

כלים
עו"ד לתעבורה במרכז
עו"ד לתעבורה במרכז

לא חולף יום מבלי שאנו שומעים בחדשות על תאונת דרכים. מאמצי ההסברה של הרשויות גוברים לצד מתן דגש רב יותר על פיקוח בכבישים. לצד הגברת הפיקוח חלה החמרה גם בענישה. סעיפי החוק הסבוכים ואי הכרת תהליכים מול בית המשפט, גרמה לנהגים נורמטיביים רבים לשאת בעונשים כבדים ביותר. על מנת להגדיל סיכוים של נהגים מואשמים לסיים עם ההליך המשפטי כאשר נוחלים הם הצלחה, מומלץ לא לנסות לעבור לבד את ההליך, ולפנות להתייעץ עם עורך דין תעבורה בפתח תקווה.

עורך דין לענייני תעבורה f1789

תפקידו של עורך הדין

במסגרת השירותים אשר עורך דין תעבורה בפתח תקווה מספק ללקוחותיו קיימות רמות שונות של מעורבות. אדם יכול להחליט כי הוא פונה אל עורך הדין לשם התייעצות בלבד. כמו כן ניתן לפנות אל עורך דין תעבורה על מנת שיסביר להג אילו תהליכים צפויים בפניו. עורך דין יכול לסייע לאסוף ראיות שיוכיחו כי העבירה כלל לא נעשתה, או שמדובר על עבירה קלה יותר מזו שמצוינת בכתב התביעה. עורך הדין יבחן את הראיות הקיימות, ויבדוק אם קיימת "פרצה בחוק" אשר הופכת אותן ללא רלוונטיות לתביעה. עבור לקוחות המעוניינים בכך, יכול עורך הדין להגיע ולייצג אותם בבית המשפט.

עוד אניקין f0f5f

ייצוג בעבירות תנועה

עורך דין פועל למען נהגים אשר ביצעו מגוון רחב של עבירות תנועה: נהיגה ללא רישיון, עקיפה מסוכנת, מעבר באור אדום, נהיגה תחת השפעת משקה משכר, נהיגה תוך שימוש בטלפון סלולרי, נהיגה ללא רישיון, הפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו, נהיגה תוך השפעת סם מסוכן, נהיגה ברשלנות ועוד.

שלילת רשיון נהיגה 2db41

מתי מומלץ לפנות

יש נהגים אשר בלא יודעין מזיקים למצבם כאשר שוטר תופס אותם ומאשים אותם בביצוע עבירת תנועה. התנהגויות כמו המרת פיו של שוטר, הודאה או אי הודאה, סירוב לביצוע בדיקות על פי הנחיות השוטרים ועוד יכולות להפוך לראיות מפלילות. לפיכך מומלץ להתייעץ עם עורך דין תעבורה בפתח תקווה בהקדם האפשרי, בכדי לפחות להתייעץ, אם לא לבקש ייצוג מלא בבית המשפט.