מקצוע עריכת הדין הינו מקצוע מבוקש ולא בכדי לא מעט אנשים בוחרים ללמוד ולהיות עורכי דין. הסיבה לביקוש, מעבר ליוקרה של להיות עורך דין, טמונה בכל שלכל אחד ואחת מאיתנו, יש צורך בשירותיו של עורך דין בשלב מסוים של החיים ולעיתים הרבה יותר מפעם אחת. בשורות הבאות נדבר מעט על עורך דין דיני עבודה, בין אם כחלק ממשרד עורכי דין דיני עבודה לבין אם כ- עו"ד דיני עבודה עצמאי.

כלים

 

איזה עורך דין לענייני דיני עבודה מומלץ לשכור?

נתחיל ונדגיש כי תמיד מומלץ להסתייע בשירותיו של עורך דין דיני עבודה מומלץ וקבלת ייעוץ בדיני עבודה על ידי משרד עו"ד דיני עבודה, הינו צעד חכם לכל מי שנזקק לשירות זה. חוק דיני עבודה הוא חוק מורכב הטומן בתוכו בין היתר את חוק זכויות העובד וכל עובד רוצה לקבל את כל הזכויות המגיעות לו על פי חוק ועל פי חוזה העבודה שנכרת.

נמשיך ונסביר כי עו"ד דיני עבודה יכול לתפקד הן כעורך דין מייצג, הן כמעניק ייעוץ בדיני עבודה והן כאותו עורך דין פיטורים. על כן, כל עובד הנתקל בבעיה המצריכה ממנו שכירת עו"ד לדיני עבודה, ראוי ויפנה אל עורכי דין מומלצים דיני עבודה וכך יוכל לקבל את הסיוע והייצוג להם הוא זקוק.

חוקים מרכזיים שחשוב לדעת!

בבסיס דיני עבודה ישנם חוקי יסוד וחוקי מגן ואלו קובעים את הזכויות, שיש לעובדים ועל המעביד לספק. בין חוקי היסוד נמצא את חוק יסוד כבוד האדם וחירותו וגם את חוק יסוד חופש העיסוק. בין חוקי המגן נמצא קצת יותר חוקים, כדוגמת: חוק דמי מחלה, חוק הגנת השכר, חוק בית הדין לעבודה הגשת תביעה, חוק גיל פרישה, חוק חופשה שנתית, חוק עבודת נשים ועוד רבים אחרים.

על חוקים אלו ישמור עו"ד דיני עבודה ויעניק לעובד הנפגע את ההגנה הנדרשת, הייעוץ המקצועי וכמובן את הידע על כלל הזכויות המגיעות לכל עובד בארץ ישראל על פי חוק. עורכי דין לדיני עבודה הם המתמחים בכל הזכויות המגיעות לעובד ולכן באם עובד מרגיש כי נפגע או אינו מקבל את כל הזכויות המגיעות לו, עליו לפנות אל עורך דין לענייני דיני עבודה ולדרוש את שמגיע לו.

לסיכום,

באם הגיעה העת ועלה הצורך לפנות אל עורכי דין לענייני עבודה, יש לאתר את אותו עורך דין דיני עבודה מומלץ וזה, שיבצע את הייצוג והסיוע הטוב ביותר. עורך דין לענייני עבודה הוא זה שישמור ויגן על הזכויות של העובד הנפגע.