קופה ממוחשבת היא בעצם תוכנה אשר נועדה לתמוך בעסקים קטנים וגדולים, בכל הקשור לניהול ההוצאות, ההכנסות ושאר עניינים כספיים של העסק. הקופות הממוחשבות נחשבות לחלק משלל תוכנות התמיכה והניהול של העסק, שקיימות היום בשוק. אז איך כדאי לבחור קופות ממוחשבות ובאילו מאפיינים להתחשב? אם זה מעניין אתכם, המשיכו לקרוא את המאמר הבא.

כלים

 

ההבדל בין קופה ממוחשבת לקופה "רגילה"

קופה רגילה היא לרוב פשוט קופה, עם הפונקציות הרגילות והמוכרות. לעומתה, קופה ממוחשבת היא קופה שמסוגלת להעביר ישירות למחשב פריטים שנקנו\נמכרו, זמנים, חשבוניות ועוד. הקופה הממוחשבת נועדה למעשה להקל לנו על החיים בניהול העסק או החברה, בייחוד כאשר מדובר בכסף שיוצר ונכנס לעסק.

מה עוד הקופה עושה, מלבד להיות "ממוחשבת"?

לעניות דעתי, החדשנות של הקופה הממוחשבת היא בריכוז מידע רב תחת קופה אחת או לצורך העניין, תוכנה אחת. הקופה הממוחשבת קרויה פעמים רבות מערכת קופה ממחושבת, משום שהיא מערכת של ממש – מעבר להפקת החשבוניות, והעברת מידע על תשלומים, היא גם מגיעה לעיתים עם מערכת של ניהול שעוני נוכחות, השוואה בין ביצועי עובדים וכיוצא באלו. מי שיש לו עסק ותיק, יודע וודאי כמה קשה לנהל את העסק ללא הסיוע הזה.

 min2 2514c

אוקיי, הבנו. עכשיו - איך לבחור קופות ממוחשבות?

הדבר החשוב ביותר, בדומה לתחומים אחרים, הוא הנוחות שלכם עם התוכנה לקופה ממוחשבת שבחרתם. בדקו לא רק אם התוכנה היא "משוכללת", אלא האם אתם רואים את עצמכם עובדים עם הקופה בפועל. בנוסף, עשו עם עצמכם חושבים והגיעו לרשימה מפורטת של מה שעסק שלכם צריך. עדיף אמנם לעבוד עם תוכנה אחת, אולם קיימים עסקים שיהיה עבורם משתלם יותר לבדוק עבודה עם כמה תוכנות וכו', בהתאם לסוג העסק, גודלו וכדומה.

דבר אחד אחרון – באופן כללי, תמיד מומלץ לבעלי עסקים לבדוק את אופציות הייעול הקיימות בשוק. הרבה אנשים לא יודעים עד כמה התוכנות הללו יכולות להקל להם על החיים. בנוסף, היות וקיימות שלל תוכנות, למבינים וגם לכאלה שלא ממש מבינים בתוכנות, שווה לנסות אותן. אז אם במקרה אתם בעלי עסקים, קופה ממוחשבת היא מומלצת בהחלט.

מיניסופט הנדסת תוכנה הינה בית תוכנה המתמחה בפיתוח תוכנות לניהול עסק. בין מגוון התוכנות שניתן למצוא: תוכנה להנהלת חשבונות, תוכנה לקופה ממוחשבת, ניהול משרד, ניהול כספים, ניהול תזרים מזומנים וכמובן קופות ממוחשבות לעסקים. בית התוכנה ממוקם במודיעין ומציע מבחר תוכנות לניהול העסק.

קופות ממוחשבות לעסקים מבית מיניסופט מציגה קופה ממוחשבת מתקדמת ועוצמתית הכולל מעבד אינטל i5 ודיסק קשיח SSD מהיר. מאפייני קופות מיניסופט מבטיחים לכם ביצועים מעולים ללא פשרות לאורך זמן.

נכתב באדיבות: מיניסופט הנדסת תוכנה

min0 f2390