אם גם אתם מרגישים שהגעתם לקצה היכולת, ששגרת היומיום שחקה והרסה אתכם, שאתם לא מרגישים חיבור רגשי עמוק לאנשים הקרובים ביותר בחייכם – כנראה שהגיע הזמן לעשות הפסקה מהכול ולנצל את הקסם האינסופי של צימרים למשפחות בצפון. מדובר בפיתרון מעולה לאנשים המעוניינים לבלות עם הקרובים להם, אך יחד עם זאת ליהנות משקט, מרחב אישי ואפשרות לחדש מצברים לקראת החזרה לחיי היומיום. צימר בצפון למשפחה זו הדרך המושלמת לקבל את כל אלה "תחת קורת גג אחת" (תרתי משמע).

כלים

 

למה דווקא צימרים?

אין ספק שניתן לבלות במגוון מסגרות: בתי מלון, וילות להשכרה, או אפילו אירוח אצל אנשים במושבים, קיבוצים וכו'. אך יש סיבה לכך שדווקא הפורמט של צימרים הפך לדרך המועדפת על רבים להעביר את זמן האיכות עם הקרובים והאהובים. צימר למשפחה בצפון מעניק את כל התנאים הדרושים לבילוי, בלי קשר למקום עצמו. מדובר בביתנים נעימים ומזמינים שיוצרים חוויה שונה מאוד ממגורים בבתי האבן שאליהם התרגלנו. בנוסף, בצימרים תמיד יש ג'קוזי (לעיתים אפילו בחדר ההורים), בריכה צמודה, חצר למשחק בטיחותי של הילדים, ועוד. הצימר יוצר תחושה של "בית קטן בערבה", חוויה שרבים מוצאים כמרעננת ומשחררת במיוחד.

למה דווקא בצפון?

אזור הצפון הפך לאחד המקומות המועדפים על משפחות לבילוי משותף. צימר משפחתי בצפון מעניק לא רק את כל האטרקציות שבמקום, אלא גם את האפשרות לטייל במסלולים הקסומים שבגליל ובגולן, להתרחץ בנחלים באזור, ליהנות מאטרקציות מים שונות, לרכב על סוסים, לצאת לטיולי טרקטורונים ועוד! כל משפחה יכולה למצוא אטרקציה מעולה ומפרה באזור וליהנות מזמן איכות ברמה בלתי מתפשרת, ובמחירים הרבה יותר נמוכים מאשר טיול לחו"ל או למקומות היותר מסורתיים, כגון אילת.

תוספות מיוחדות ליצירת נופש משפחתי בצפון בעל ערך מוסף

על מנת ליהנות מכל היתרונות של טיול משפחתי בלתי נשכח, כדאי מאוד להתאים את הנופש לאינטרסים הספציפיים של כל בני המשפחה. צימרים למשפחות בצפון יקבלו גוון הרבה יותר ייחודי ואישי אם תשקיעו במציאת אטרקציות ייחודיות עבור כל ילד – ביקור בשיט על קיאקים, או רכיבה על סוסים המועילה לאנשים בכל גיל ועוד. כמו כן, ניתן למצוא צימרים בצפון למשפחות המשייכים למארחים שמאוד מעריכים משפחות עם ילדים ודואגים לספק את כל התנאים לבילוי המושלם, כולל דאגה למשחקים, אמצעי בטיחות ואף פינוקים נוספים כגון ארוחות מוכנות להגשה, בקבוק יין לערב,  מתנפחים בחצר ועוד. בחירה בצימר המושלם תבטיח את הנופש המעולה שרציתם.