איפור נחשב מאז ומעולם בתור הדרך להשיג מראה זוהר, מרשים ואלגנטי יותר. גם במצרים העתיקה ואפילו בתרבויות קדומות יותר היה נהוג להשתמש באבקות שונות ובמוצרי יופי לצורך איפור וטיפוח הפנים. אך כיום, כאשר ניתן למצוא חידושים בכל תחום ותחום, גם במוצרי האיפור לא מפסיקים להפתיע. אך אין המדובר רק במסקרה, בשפתונים ובצלליות למיניהן השונים. בין החידושים המפתיעים ביותר ניתן למצוא גם ספוגיות ייחודיות שניתן להשיג בעזרתן תוצאות שלא מהעולם הזה. רוצות לדעת איך נקראת ספוגית האיפור שהולכת והופכת לדבר החם הבא? הכירו את הביוטי בלנדר. אם לא תנסו, לא תדעו עד כמה שההבדל יכול להיות משמעותי.

כלים

 

ספוג מיוחד לאיפור נהדר

מהו הייחוד ומהו החידוש שניתן למצוא בספוגית יוצאת הדופן, ביוטי בלנדר? קודם כל, הצורה. אמנם כבר היו בעבר ספוגיות איפור נהדרות, אבל מעולם לא הצליחו לייצר ספוגית בעיצוב ייחודי כל כך. מטרתו של העיצוב הזה היא לאפשר למאפרים, למאפרות ולמתאפרות להגיע ללא קושי לכל נקודה שבה רוצים להניח איפור, בכל מקום באזור הפנים וגם באזורים סמוכים.

 

הצורה של הספוגית הזאת כוללת חלקים שהם יותר מעוגלים וחלקים שהם יותר מחודדים. יש אזורים בספוג הייחודי הזה שבאמצעותם ניתן להניח איפור באזור נרחב ובאופן אחיד, ויש אזורים שבעזרתם ניתן לשים איפור בנקודה מאוד ספציפית. כך, ניתן להשיג את התוצאות המדויקות והטובות ביותר, שעד כה היו שמורות אך ורק לאיפור שבוצע על ידי מקצוענים.

מרקם נעים לטיפוח מעולה

באמצעות ביוטי בלנדר אפשר להתאפר לא רק בדייקנות רבה יותר, אלא גם במהירות רבה יותר. קל מאוד לאחוז בספוגית האיפור הזאת, והיא מתאימה גם למנוסות וגם למתחילות, ואפילו לבעלות "ידיים שמאליות". דבר נוסף שראוי לציון הוא המרקם הנעים כל כך למגע של אביזר האיפור החשוב הזה. רוצות להרגיש שכל פעולה ופעולה של איפור מעניקה מגע מפנק, קטיפתי ונעים? נסו את הביוטי בלנדר ומיד תחושו בהבדל.

 

הספוגית אוורירית, קלילה ונעימה. ניתן לשים מייק אפ באופן אחיד, בהרגשה של פינוק שמזמן לא הרגשתן. זהו מוצר היפואלרגני, שאינו יוצר גירויים ולא יפריע גם לבעלות העור העדין ביותר. למרות פשטותו, לכאורה, של המוצר, הוא מעניק תחושה טבעית, והוא נעים ונוח לשימוש. קלות העבודה אתו מאפשרת טיפוח מעולה.

איפור ליום וללילה

באמצעות הספוגית הנעימה למגע ניתן להתאפר גם בקלילות, ליום יום, וגם כאשר תרצו תוצאה יותר מרשימה, לאיפור ערב אלגנטי. הספוגית משתלבת היטב עם כל מותגי האיפור הנחשבים והיא מתאימה לכל צורות האיפור המקובלות. מתאפרות במייק אפ מינרלי? מעדיפות מייק אפ מוצק או אפילו במרקם נוזלי? באמצעות ביוטי בלנדר תיראו נהדר – עם כל סוג של תכשיר, עם כל סוג של איפור שבו אתן משתמשות, כעת או בעתיד.

השימוש על רטוב

כספוגית מאוד מיוחדת, רצוי לעשות בה שימוש כאשר היא רטובה או לחה. כשהספוגית נרטבת היא הולכת ומתרחבת, מה שמקל את השימוש בה ומאפשר איזון קל יותר בין גוונים והיטמעות של גוון בגוון באופן הדרגתי בקווי החיבור ביניהם (למשל, בין קו הסומק מתחת לעצמות הלחיים לבין המייקאפ, ובינו לבין ההיילייטר שבצדי הלחיים). מכיוון שניתן לבחור האם להתאפר באופן יבש או באופן רטוב, כל אחת תוכל לבחור בדיוק את מה שמתאים לה.

מדובר במוצר רב תכליתי לכל דבר, והוא אגב גם ידידותי לסביבה. כספוגית נעימה למגע ואוורירית, ניתן להיעזר במוצר גם כאשר תרצו לעסות את העור ולהזרים את הדם לפנים, וכן להשתמש בתחליבים שונים. אגב, כאשר רוצים להשתמש בספוגית כשהיא רטובה, מומלץ שלא להגזים במים. לאחר שטובלים בעדינות את המוצר במים, סוחטים קלות עד שמגיעים לדרגת לחות נוחה לשימוש. ביוטי בלנדר מתאים לשימוש לנשים ולנערות, ויכול להתאים גם כמתנה לאם, לבת או לחברה קרובה.