עמותת "יוזמות עתיד" ופייסבוק ישראל – הנציגות המקומית של ענקית הטכנולוגיה פייסבוק - ישתפו פעולה לטובת היזמיות שמטפחת העמותה. מדובר בנשים העמותה שהעמותה מסייעת להן לשנות את חייהן ולהקים ולפתח מיזם עצמאי זעיר שיביא אותן לעצמאות כלכלית ויאפשר להן להצליח.

כלים
יזמיות יוזמות עתיד (צילום:יח"צ)
יזמיות יוזמות עתיד (צילום:יח"צ)

פייסבוק היא פלטפורמה דיגיטלית חיונית לכל עסק שרוצה לקדם את עצמו ולכן החיבור בין הגופים מתבקש. מדובר בתרומה של פייסבוק לקהילה. מנכ"לית פייסבוק ישראל – עדי סופר תאני – היא חברת ועד מנהל בעמותה.

במסגרת שיתוף הפעולה ייערכו לאורך השנה ארבע הכשרות דיגיטליות על פייסבוק. שלוש מההכשרות ייערכו לטובת יזמיות העמותה במשרדי פייסבוק, והכשרה ואחת נוספת תיערך למנטורים המתנדבים בעמותה ומדריכים את היזמיות. עד כה נערכו שתי הכשרות דיגיטליות על פייסבוק ליזמיות והדרכה אחת למנטורים.

מנכ"לית יוזמות עתיד, יעל עובדיה: "אנו גאים על שיתוף הפעולה עם פייסבוק ישראל. פייסבוק הוא כלי רב עוצמה שיכול לסייע לכל עסק קטן להתרומם ולהגיע בדיוק לקהל היעד שלו. אני בטוחה שההדרכות המקצועיות ליזמיות ולמנטורים ירחיבו את ארגז הכלים שלהם לפעילותם העסקית". 

עמותת יוזמות עתיד - עמותה כלל ארצית וא-פוליטית - מציעה לכל יזמת בעלת עסק קטן עם רעיון עסקי מגובש שזקוק לסיוע מעטפת תמיכה ללא כל תשלום. המעטפת כוללת: ליווי עסקי אישי ארוך טווח, הכשרה מקצועית, הלוואה בתנאים מועדפים לטובת קידום העסק, שירותים והטבות לעסק. כל זאת במטרה לסייע ליזמת להוביל את העסק שהקימה למקור הכנסה מניב ומשמעותי עבורה ועבור משפחתה. העמותה מאמינה בהתנעת מהלכים חברתיים שיביאו לבניית חברה צודקת באמצעות שיפור מצבן של שכבות מוחלשות ומתן שוויון הזדמנויות לכל מגזריה של החברה הישראלית.