היתרון של עיפרון האיפור המכני (ללא חידוד) טמון בסיבוב הקל והנוח ה חושף את חוד העיפרון לנוחות המשתמשת. אך אַלְיָה וְקוֹץ בָּהּ, פעולה זו אומנם חושפת את חומר העיפרון בקצהו אך הוא נטול קצה מחודד, מה שעשוי לחבל בשירטוט קו אחיד, דק ויציב.

עיפרון מכאני לעיניים עמיד  עם מחדד ייחודי בועז שטיין - 69 ש"ח (צילום: שי גבריאלי)
עיפרון מכאני לעיניים עמיד עם מחדד ייחודי בועז שטיין - 69 ש"ח (צילום: שי גבריאלי)

המאפר בועז שטיין מצרף לסדרת עפרונות העיניים שני גוונים צבעוניים המשתייכים לדור החדש של העפרונות המכנים. אלה, מאפשרים ליצור חוד לקצה העיפרון באמצעות מחדד זעיר הנשלף מקצהו השני של העיפרון וליצירת 'שפיץ' למשיחת קו אחיד ומושלם. בנוסף, כולל העיפרון אפליקטור המשמש כמכסה למחדד ומאפשר טשטוש קל של הפיגמנט לנשים המעדיפות קווים רכים ומעושנים יותר. הגוונים החדשים: כחול נייבי כהה וירוק בקבוק.

"שני הגוונים שבחרתי לצרף לסדרה מציעים דרגת כהות גבוהה בשל האפשרות שישמשו תיחום עליון לעפעף ולא רק שימוש קלאסי כתיחום קו דק ומודגש בעפעף התחתון. יתרון המחדד הקיים בראש העיפרון יאפשר תיחום קו בדומה לאייליינר בהתאמה מושלמת לקו התחתון.  למעדיפות תיחומים רכים יותר הדגשת הזווית החיצונית של העין והטשטוש עם ספוגית הלטקס הזעירה בקצהו של העיפרון תעניק מראה מאופר עדין ורך יותר", מסכם בועז שטיין

העפרונות עמידים במים, חום וזיעה. נתון זה מבטיח הצמדות הפיגמנט לאורך זמן.

מחיר:  69 ₪

להשיג, במרכז בועז שטיין, דרך השלום 7 תל אביב ואצל הקוסמטיקאיות מורשות המותג ברחבי הארץ.