צורת המגורים בישראל עוברת לא מעט שינויים בשנים האחרונות, ואחד השינויים הבולטים ביותר קשור לשיטת הבנייה, כך שהיום דירות יוקרתיות ומרשימות ממוקמות במגדלי מגורים רבי קומות. יש לשיטה הזו לא מעט יתרונות, אבל היא גם מביאה עמה אתגר אחד מרכזי,

כלים

והוא אתגר הבטיחות. משפחות שעוברות לגור בקומה השישית במגדל חדש ונעים חייבות לתכנן היטב איך להגן על הילדים בצורה הטובה ביותר, ובאותה הזדמנות גם לשמור על מראה מעוצב ומלוטש של הדירה. אין ספק שהדרך הטובה ביותר היא להציב מעקה, אבל בין מגוון אדיר של מעקות אלומיניום וזכוכית, איך יודעים מה לבחור?

יציבות ובטיחות מעל הכל

מעקות אלומיניום וזכוכית יכולים להיות מעוצבים ומרשימים מאוד, אבל עוד לפני שנבחן את הדגמים המוצעים ואת שלל האפשרויות שלפנינו, חשוב לזכור שהבטיחות היא הנושא הקריטי והדחוף ביותר. לכן, כל בחירה שתבצעו צריכה להתייחס לא רק למראה המעקה, אלא לאיכותו. חברה מקצועית ומנוסה המתמחה בתכנון ובהתקנת מעקות בכלל ומעקות אלומיניום וזכוכית בפרט, היא אחד הצעדים הראשונים בדרך להתקנת מעקה בטיחות יציב מאוד. ליציבות יש משמעות אדירה כדי שניתן יהיה למנוע מצבים שבהם המעקה פשוט אינו עמיד בפני האדם הנשען עליו. בנוסף, תכנון המעקה וההתקנה שלו חייבים להתבצע בזהירות רבה ועל פי התקן הישראלי המחמיר. רק כך תוכלו להיות בטוחים שגם כאשר הילד משחק לבדו במרפסת, הוא יהיה מוגן ובטוח.

עיצוב מרהיב ותחזוקה נוחה

לצד הבטיחות, אין ספק שעיצוב המעקה ונוחות התחזוקה שלו הם שני נושאים בעלי חשיבות גבוהה. למעשה, מעקות זכוכית ומעקות אלומיניום (כמו גם מעקות המשלבים בין שני החומרים) יכולים להיות מעוצבים להפליא ומרשימים מאוד. הבחירה במעקה זכוכית תאפשר לכם להמשיך ליהנות מהנוף באין מפריע, ועם מעקה אלומיניום תוכלו לבחור מתוך שפע אדיר של עיצובים ודגמים. השאלה היא מה מתאים להעדפות שלכם, לצרכים שלכם וגם לנכונות שלכם לשמור על המעקה. כך, ניקוי מעקות זכוכית הוא לרוב פשוט מאוד, אבל למעקות האלומיניום יתרונות רבים, לרבות תחזוקה נוחה, יציבות ואיכות ללא פשרות.

הסוד הוא בתכנון

כדי שתהליך הבחירה יהיה מצוין וכדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם מפקידים את מלאכת ההתקנה בידיים המקצועיות והמנוסות ביותר, בחרו חברה ותיקה שיודעת להתאים את המעקה הנכון לצרכים שלכם, וגם לבצע את ההתקנה באופן מושלם וללא עיגולי פינות. בנושא רגיש וחשוב כמו הבטיחות שלכם ושל הילדים שלכם, אין מקום לפשרות.