ניתוח להגדלת חזה הינו ניתוח פלסטי שהפך להיות בטוח יותר בשנים האחרונות. מה הסיכונים ומה הסיכויים? על כל זאת ועוד במאמר שלפניכם.

חיוך
חיוך

ידע שהוא כוח

לא בכדי תחום הטיפולים הפלסטיים צברו תאוצה בשנים האחרונות. התוצאות מדברות בעד עצמן, בעוד הסיכונים כמעט נעלמו לחלוטין והמטופלים יוצאים מרוצים לאורך זמן. המנתחים הפלסטיים מבצעים את עבודתם בקלות והחולה מחלים במהירות ושוכח מהר מאד מכל הפרוצדורה. הניתוח הפלסטי מאפשר לאדם בחירה כמעט מוחלטת במה שקשור למראה שלו, ומאפשר לו להיראות לטעמו גם אם אין לו נתונים כאלו.

להתעצב בעצמך

הניתוחים הפלסטיים שהיו נפוצים מאוד בעבר, כמו הניתוח לעיצוב האף, אינם נחשבים לנפוצים ביותר בתחום הניתוחים הפלסטיים בשנים האחרונות. היום ניתן לראות נשים רבות שמחליטות לעבור ניתוח להגדלת חזה ובגילאים שונים, כאשר הידע הרב שנצבר בשנים האחרונות מאפשר לעבור אותו ביתר קלות ובמינימום סיכונים. כיום, גם הסיכונים הנובעים כתוצאה מהניתוח וגם אלה הנובעים מההרדמה הינם נדירים מאוד וכמעט שאינם מצויים.

למה לבחור בניתוח ולא בהזרקה?

הבחירה בניתוח למרות המורכבות של הטיפול באופן יחסי להזרקה הינה בחירה מוצלחת לאור נתוני ההצלחה, כאשר ההזרקות מבוצעות בשתי דרכים ששתיהן מסייעות רק לטווח קצר ויש מצבים בהם אין שיפור כלל.

ניתוח הגדלת חזה הוא ניתוח שמצליח באופן וודאי, בעוד בעזרת הזריקות מחדירים שומן מגוף האישי או חומר המיועד גם למילוי קמטים המכונה מקרוליין ואינו מתאים כל כך למטרת הגדלת החזה ולכן ההצלחה שלו הינה קטנה ואינה מועילה לטווח ארוך.

טיפול בטוח לאורך זמן

העובדה שניתוחים פלסטיים נערכים היום בקלות וכמעט ללא סיכונים גורמת לכך שנשים מעדיפות ללכת על בטוח ולא לנסות טיפולים שאינם יעילים לזמן ארוך. כאשר הטיפול בוצע, ההתאוששות קצרה ואפשר להתחיל את החיים מחדש עם השינוי הנבחר.

מהם הסיכונים הכרוכים בניתוח להגדלת חזה?

בין הסיכונים הקיימים בניתוח זה ניתן למצוא את התופעה של התקשות קופסית – התקשות של השד וכן את התופעה המכונה סרומה מאוחת – הצטברות נוזלים סביב אזור הניתוח. יש מקרים בהם נוצרת חוסר תחושה באזור למשך תקופה, לעיתים יש כאב גב או נימול.

בדרך כללף מנוחה טובה אחרי הניתוח תמנע סיבוכים אלו. יש גם סיכונים כתוצאה מההרדמה כאשר ניתן מינון גדול מידי של החומר או נוצרת מצוקה נשימתית. באופן כללי, הסיכונים אינם נפוצים ואינם סבוכים, עובדה הגרומת לניתוח להפוך להיות נפוץ יותר.