איזה מראה יכבוש את הקיץ? באילו גוונים תאפרי את פנייך? ירין שחף עם הטיפים והעיצות. מזג האוויר מתחמם, היום מתארך יותר וזה הזמן להחליף את סגנון האיפור וצבעיו למראה קליל וקייצי יותר. איפור מוצלח בסיסו בשימוש במייק אפ מתאים למרקם וגוון העור. לכן בעונה החמימה יש לעבור למייק אפ דק במרקם נוזלי.

צילום: עידו לביא
צילום: עידו לביא

בקיץ כשהטמפרטורות עולות המייק אפ השומני של עונת החורף עלול להזיק לעור. לכן מומלץ לבחור במייק אפ על בסיס מים במרקם קרמי או נוזלי, המכיל רכיבי לחות ומסנן קרינה. יש לקחת בחשבון שעור הפנים מתכהה בטון או שניים במהלך העונה החמה, לכן רצוי לבחור מייק אפ בגוון מעט כהה מזה שבו משתמשים בקיץ. בנוסף, כדאי לבחור במרקם מט המתאים יותר לקיץ 2017.

למרוח או לכסות?

לנשים צעירות בעלות עור חלק, מומלץ על שימוש בספוגית למריחה. יש להרטיב אותה במים ולסחוט בחוזקה. את הנחת המייק אפ יש לעשות בתנועות תפיחה ולא במריחה. יש להתחיל מעצם הלחי כלפי מעלה, לעבור אל מתחת לעיניים והעפעפיים, משם להמשיך אל אזור האף ולבסוף על המצח.

לנשים בגילאי 40 פלוס מומלץ לפני מריחת המייק אפ להניח פריימר . הפריימר יסייע להצמיד את האיפור שיבוא אחריו. האיפור יראה טוב יותר וישרוד זמן רב יותר. בנוסף, הפריימר גם מחליק את העור, מצמצם את הקמטוטים ויוצר בסיס מושלם להנחת האיפור. לאחר הנחת הפריימר, ניתן למרוח את המייק אפ בעזרת כריות האצבע. המייק אפ הדק ייספג במהירות

.איזה גוון יככב?

"כבר בשנה שעברה, אני והטרנדולוגים (אנשי תחזיות טרנדים) איתם אני עובד כבר שנים, צפינו שהצבע הכתום הולך להיות הצבע השולט בקיץ 2017". אומר ירין שחף, מורה ומנהל בית הספר למקצועות היופי. לקראת הקיץ הקרוב, הצטיידו מראש בפרטי החובה: שפתון כתום עז, לק כתום בגוון דומה לשפתון, סומק בגוון כתום-קורל. להשלמת המראה אפשר להוסיף עגילים או גרביונים בגוון כתום עז.

כתם הפרי - הקיץ הזה כולו כתום: צלליות כתומות בגוון אפרסק, כתום פסטל, כתום חלודה, או כתום תפוז.

על העיניים מניחים צללית קרם בצבע בז', אותה מורחים על כל שטח העפעף, ומעליה מוסיפים צללית כתומה תוך טשטוש קל עם האצבע לקבלת מראה רך יותר. את הריסים מושחים במסקרה, שתיצור מראה עיניים מואר ורענן.

להשלמת הלוק, שפתיי אומברה – השפתיים הלוהטות של הקיץ יתקבלו בעזרת נגיעת צבע במרכז השפה וטשטושה, עד שהגוון בשולי השפתיים כמעט נעלם לחלוטין (מראה שמתקבל אחרי אכילת קרטיב בטעם משמש).

לאתר ירין שחף: 

http://www.yarin-shahaf.co.il/