כל אישה שיש לה ילדים ומקבלת דמי מזונות, מבינה את המשמעות שלהם ועד כמה הם אויר לנשימה עבורה. דמי מזונות מיועדים לחינוך, גידול וכלכלה של הילדים בשביל למלא את הצרכים שלהם, והם משכורת לכל דבר עבור האישה. נשים רבות מאלו שלא מקבלות בזמן את דמי המזונות שלהן נאלצות לקחת הלוואות או להיעזר בבני משפחה לשם כך, מה שהולך והופך לקשה מיום ליום

כלים

 אומנם החוק בישראל הוא לטובת האישה ויש העדפה מתקנת בתיקי הוצאה לפועל על גביית חובות של מזונות, וישנם כלים שונים שעומדים לרשותה של האישה בכדי ללחוץ על החייב לשלם את המזונות הללו, כלים כמו עיקול משכורת, עיקול נדל"ן, ועיקול חשבון בנק אך עדיין יש לא מעט נשים שמתמודדות עם גרוש שמתחמק מדמי מזונות חודש אחר חודש מה שמעמיד אותן במצב בלתי אפשרי.

בשביל לזרז תהליכים ובשביל שהאישה תקבל את המגיע לה, היא צריכה עו"ד מזונות מקצועי ובעל ניסיון, ועורך דין ערן דוידוב הוא האיש הנכון, מי שהצליח לסייע ללא מעט נשים חסרות אונים.

תשלומי מזונות.... לא רק הנשים נפגעות

תיקי מזונות בהוצאה לפועל נפתחים אומנם לא מעט כנגד גברים שלא שילמו אך חשוב לזכור שיש גם צד אחר לעניין. ברובם המכריע של תיקי הגירושין בהם מעורבים ילדים קטנים הגבר הוא זה שצריך לשלם את המזונות שנקבעים על פי החוק, בהתאם לגילאי הילדים ולצרכים שלהם. החוק הוא כזה בגלל ההנחה שהגבר מרוויח יותר מהאישה מה שנכון ברוב המקרים, אך הוא לא מתייחס למקרים בהם המצב הוא הפוך ובעולם המודרני זה קיים, כמו גם מקרים בהם האישה מרוויחה משכורת מספקת, כזו שהיא יכולה באמצעותה לשלם לפחות על חלק מההוצאות על הילדים, ולמרות שזה המצב עדיין הגבר הוא זה שצריך לשלם את מלוא המזונות שנקבעו.

לא זו בלבד אלא שהגבר משלם המזונות צריך גם לכלכל את עצמו ולשלם את הוצאותיו או הוצאות המשפחה החדשה שהקים, ומרבית המקרים הגבר לא עומד בהוצאות הללו. אם אתם גברים ונקלעתם למצב בלתי אפשרי, מצב בו תשלומי המזונות גדולים מאוד עבורכם ומפריעים לכם לחיות חיים סבירים, או אם אתם בדרך לשלם דמי מזונות שלא בצדק לדעתכם, עו"ד ערן דוידוב הוא האיש אותו אתם מחפשים, מי שסייע לגברים רבים להיחלץ ממצבים מורכבים מעין אלו.

הניסיון עושה את ההבדל

משרד עורכי דין ערן דוידוב הינו משרד בעל ניסיון רב בתיקים הנוגעים לסכסוכים משפטיים ובכללם תיקי מזונות, הן בייצוג של הגבר והן בייצוג של האישה. למשרד ניסיון של מעל לעשר שנים בניהול תיקים מגוונים בתחום המשפחה, והצלחות רבות בשמירה על האינטרסים של הלקוחות כמו גם השגת המטרות שלהם. הניסיון בתיקים מעין אלו הוא זה שעושה את ההבדל ועורך דין בעל רזומה בתחום שטיפל בתיקים רבים בעבר ומכיר את רזי החוק ואת האפשרויות העומדות בפניו יכול להיות ההבדל בין הצלחה ובין כישלון.

עזרה ראשונה או ליווי משפטי

אם עומד בפניכם תיק הוצאה לפועל על אי תשלום דמי מזונות או אם אתם רוצים לפתוח תיק וצריכים ליווי משפטי איכותי, משרד עורכי דין ערן דוידוב ישמח לסייע לכם. צוות המשרד מספק שירותי "עזרה ראשונה", סיוע במצבים דחופים הזקוקים לטיפול מידי כמו גם ליווי הלקוח לכל אורך ההליך המשפטי ברמה הגבוהה ביותר.

פנו בהקדם למשרד עורכי דין ערן דוידוב, וקבלו מענה מהיר ויעיל כמו גם מקצועי ואדיב ושירות איכותי.