'תעתועים' - פורים שמח במוזיאון המדע בירושלים. בפורים הקרוב מזמין מוזיאון המדע ע"ש בלומפילד בירושלים את כל המשפחה לבילוי פורימי מהנה הכולל שלל פעילויות לכל הגילאים ביניהן - סדנאות, הדגמות, סיורים וסרט טבע בתלת-ממד. הפעילויות יחלו ב-10.3 כאירוע פורימי וימשכו עד ה-1.4.

כלים
צילום: ששון תירם
צילום: ששון תירם

'תחפושות זזות' רק בפורים 10-13.3.17 הסדנה לצעצועים זזים' בהנחייתה של נגה אלחסיד שבה להתארח במוזיאון! סדנה ייחודית ברוח make, ליצירת מסיכה מכנית משעשעת מנייר וקרטון, כזו שתזיז למשתתפים את השפם והגבות.

לראות אחרת

סדנת בנייה משעשעת, במהלכה יכינו המבקרים משקפי קרטון בעיצוב אישי, בעזרת מסנני אור צבעוניים ומראות. כולל משקפיים היוצרים אפקטים מרהיבים בכל צבעי הקשת. בסיום הסדנה יקחו המשתתפים את המשקפיים למזכרת. (הסדנה מתאימה מגיל 4).

מבלבלים את המח

בסדנת ההתנסות מוזמנים המשתתפים לבחון ולהבין מה מתרחש במח במהלך הפעלת חוש הראייה, ולהבין כיצד מבלבלים את המח תוך כדי שינוי כמות האור ועוד. בסדנה יתנסו המבקרים ב'משקפיים לעצלנים', 'משקפיים הופכים', 'משקפי חריר' ועוד (השתתפות בסדנה מגיל 8).

קסמי מדע

הדגמה מדעית אינטראקטיבית מרתקת במהלכה יצפו המבקרים ויקחו חלק בהדגמה המראה את המדע שמאחורי הקסמים המפורסמים כמו מים שנעלמים מהכוס או כד שהמים בו לא נגמרים, בד שלא נרטב ועוד..

בנוסף מוצגים מובילים ואהובים בהם ינסו המבקרים לחלץ עצמם החוצה ממבוך מראות מתעתע, בו יראו את השתקפותם עד אין סוף, ויצטלמו למזכרת בחוויה של אשליה אופטית משעשעת שמסבירה מה קורה כשקטנים הופכים לגדולים ולהיפך.

כמו כן מוזמנים מבקרי המוזיאון לצפות בסרט טבע מרהיב בתלת ממד, מבית היוצא של דיסני "מעוף החיים". חווית הצפייה בסרט מזמינה את הצופים לעוף עם פרפרים, דבורים, עטלפים, וציפורים בין הפרחים ולהאביק ביחד איתם פרחים מרהיבים מאזורים שונים (תוספת של 10 ₪ לכרטיס).

מחירון:

ילדים עד גיל 5 – חינם, ילד/מבוגר 45 ₪ , כרטיס משפחתי ( הורים/סבים וכל ילדיהם/נכדיהם) 160 ₪

הנחות למחזיקי כרטיס תושב 'ירושלמי', חיילים, כוחות הביטחון, נכים, גמלאים, מועדוני לקוחות.

שעות פתיחה:

פורים – המוזיאון יהיה פתוח ביום א' 12.3.2017 10:00-18:00

ב'-ה': 10:00-18:00

יום ו': 10:00-14:00

שבת: 10:00-16:00

פרטים נוספים בטל' 02-6544888

צילום: נגה אלחסיד