לקראת יום המשפחה, החל ב 26.2 מעצבת הפנים אירנה אלבז , יועצת לחברת אלוני מנדבת טיפים ועצות לעיצוב חמים המעניק אווירה משפחתית בבית: עץ- הכניסו ריהוט מעץ או רצפו בפרקט , קל ליישום ומשנה את מראה הבית באחת! מעניק חמימות ותחושת אינטימיות ומשפחתיות. שעם- אין כמו לוח משפחתי שמעניק תחושה של שייכות וחום שרק משפחה יכולה להעניק. כיום ישנו חיפוי קיר שעם שניתן ליישם בקלות והוא זול מאוד. ניתן לחפות קיר שלם או חלק ממנו בסלון למשל ולנעוץ עליו תמונות משפחתיות, מסרי חיבה בין בני המשפחה, "כללי הבית" ועוד.

כלים
חברת אלוני בטיפים לעיצוב חמים ומשפחתי
חברת אלוני בטיפים לעיצוב חמים ומשפחתי

גוונים חמים - השתמשו בסקאלת גוונים חמה, החל מהגוונים הקרמיים של לבן ועד הגוונים החמים של הבז', החום הגרג" והאדום, אלו יעניקו לבית מראה חמים, כאשר משתמשים בהם בנגיעות. בנוסף, שלבו פרטי טקסטיל בגוונים חמים בכל חללי הבית : כריות נוי, וילונות, שטיחים וכסוי מיטה. הטקסטיל אינו יקר וישמש אותנו במשך כל העונה הקרה, בקיץ נוכל להחליף לאחר לשינוי אוירה.

תאורה חמה - (צהובה) במקום תאורה לבנה נותנת תחושה חמימה ומשנה את הגוונים של קירות לחמים יותר, גם אם הם צבועים בלבן ....

פינת משפחה- ניתן ליצור פינת משפחה במהירות ובדרך פשוטה: מפנים פינה אחת בסלון, מעבירים לשם 2 כורסאות או הדומים, מתחתם פורסים שטיח קטן , מעמידים מנורה ריצפתית עומדת בפינה ויש פינה חמימה ומעוצבת אליה יוזמנו בני המשפחה להתרועע , לשחק, לקיים שיחות משפחתיות ולהתחבר...

בחדרי ילדים - מאוד מומלץ ללכת על העיצוב החמים. גם אם החלטתם לתכנן חדר של ילד בצבעי כחול או תכלת , שהם צבעים קרירים, עדיין ניתן להוסיף נגיעות של צבע חם בטקסטיל, כמו בורדו או צהוב, שמשתלב יפה מאוד עם תכלת, ולהגיע לחמימות הרצויה באמצעות שטיח, מצעים, כיסוי מיטה או וילון עם ציורים לילדים. בנוסף, גם את גופי תאורה בחדרי ילדים מומלץ לרכוש בצבע חם, ועם אלומת אור צהובה.

פריטים סרוגים: פריטים במראה סרוג מאוד טרנדים השנה והם מעניקים לחדר תחושה חמימה מאוד. ניתן להשיג אותם בכל חנויות העיצוב : שמיכות סרוגות לחדרי ילדים או לפינת טלוויזיה, כריות סרוגות, גופי תאורה עם הדפס סרוג, קערות במראה סרוג, פמוטים , ואזות ועוד כיד הדימיון...

נרות- פזרו נרות, במדפים, בשולחן, בפינות הבית על מגשים, ואפילו בחדרי רחצה. שימו לב להרחיק את הנרות מהווילונות.

אקססוריז- אם אין תקציב או חשק להתחייב לרהיטי עץ, אפשר להגיע לתוצאה דומה בהכנסת אקססוריז מעץ: גופי תאורה, כלים, קערות, שרפרפים, עציצים או אגרטלים מעץ ותמונות יעניקו מראה החמים.

יצירת קיר כח בבית - על ידי חיפוי עץ , קרמיקה ,שעם וכו יכולה לשנות דרמטית את התחושה בכל הבית.

אריחי קרמיקה עם תמונות של דמויות - אפשר למסגר ולהפוך לתמונות מקוריות ל"חימום" כל פינה שתרצו בבית.