Valentine's Day בפאנקו - חריטה אישית לאהוב ליבך על בקבוק ג'ק דניאלס יוקרתי. חנות האון ליין למוצרי אלכוהול PANECO.co.il מציעה במיוחד ליום האוהבים חריטת הקדשה אישית על בקבוק וויסקי ג'נטלמן ג'ק במחיר מיוחד.

כלים
בקבוק וויסקי ג'נטלמן ג'ק
בקבוק וויסקי ג'נטלמן ג'ק

בקבוק וויסקי ג'נטלמן ג'ק (GENTLEMAN JACK TENNESSEE) מבית ג'ק דניאלס, 700 מ"ל עם חריטת הקדשה אישית על הבקבוק של עד חמישה מילים ב- 179 ₪ בלבד עם שליח עד לבית הלקוח בחינם עד שבעה ימי עסקים.

ג'נטלמן ג'ק מבית ג'ק דניאלס הוא וויסקי טנסי רך ומעודן. בדומה לבורבון, הוא מיוצר מ-51% תירס לפחות ומיושן שנתיים ומעלה בחביות עץ אלון חרוכות. כמו וויסקי טנסי והסינגל בארל של ג'ק דניאלס, גם ג'נטלמן ג'ק עובר סינון פחם. לאחר תהליך היישון ולפני הביקבוק עובר המשקה תהליך סינון נוסף - פעולה ההופכת אותו לוויסקי היחיד בעולם שעובר סינון פחם כפול. לג'נטלמן ג'ק גוף מלא, טעמים מתקתקים של פירות ותבלינים וסיומת חלקה וקטיפתית.

קצת על paneco.co.il

בעלי האתר הם משפחת פאליק, חברה ותיקה בתחום הדיוטי פרי העולמי – חברת Duty Free America, הבעלים של מאות חנויות דיוטי פרי ברחבי העולם. החברה מתמחה בייבוא, שיווק ומכירה של משקאות אלכוהוליים, לצד מוצרי דיוטי פרי אחרים. PANECO.CO.IL הינה החנות האינטרנטית הראשונה של FALIC GROUP. לאחרונה פתחו PANECO.co.il את eilat.paneco.co.il חנות האון ליין באילת לטובת הנופשים ותושבי העיר והסביבה המציע את מוצרי החברה, במכירים הטובים ביותר, ללא מע"מ, עם עם שליח עד הבית או בית המלון חינם תוך שעתיים.

הרכישה ב PANECO בטוחה, מיידית ונוחה. החל מתהליך ההזמנה הפשוט והקל, שלוקח לא יותר ממספר דקות ועד קבלת המוצר ארוז הרמטית עם שליח אישי (לאחר הצגת תעודת זהות) עד הבית תוך שני ימי עסקים

באתר נמכרים מוצרים ייחודיים שאין לרכוש במקומות אחרים כגון: גילה טקילה (אנייחו, רפוסדו, סילבר), ויסקי סקוטי יוקרתי KING OF QUEENS (12 שנה, 18 שנה, 21 שנה), ו- CARIBANA SOL (רום סילבר, רום מטובל). בנוסף ניתן למצוא מוצרים משלימים ואקססוריז בתחום האלכוהול כמו כוסות מיוחדות, אביזרי יין חדישים, מתכונים לשייקים ומשקאות מיוחדים בשילוב פירות, תווי שי ועוד.

הרכישה מתבצעת באופן מוגן ומאובטח באמצעות כרטיס אשראי או חשבון PAYPAL. משלוחים לאיזור המרכז נשלחים בתוך יום עסקים אחד ללא תוספת תשלום

לפרטים נוספים PANECO.CO.IL תמיכה בכל הקשור לאתר ניתן לקבל בטל: 1700-70-22-32 או באמצעות המייל

המבצע בתוקף החל מתאריך 12/01/2017 ועד 14/03/2017 באתר בלבד.