ילדי עמותת שניר קיבלו מכתב אישי מהרמטכ"ל - ילדי העמותה כתבו לאחרונה לרמטכ"ל מכתב אישי עם איחולי החלמה, ונענו בימים אלה במכתב תודה נרגש מהרמטכ"ל שנמסר לילדים באופן אישי באמצעות חיילים מלשכת הרמטכ"ל. במכתב כתב הרמטכ"ל: ילדי סיירת שניר היקרים, שמחתי לקבל את מכתבכם ונהנתי לקרוא את המילים החמות ואת מילות התמיכה שלכם בצה"ל"

הילדים עם החיילים מלשכת הרמטכ"ל
הילדים עם החיילים מלשכת הרמטכ"ל

ילדי עמותת שניר הלומדים בבית ספר ראשית בתל-אביב והשייכים לפרוייקט מנהיגות בעמותה זכו להפתעה נעימה במיוחד - מכתב אישי מהרמטכ"ל. את המכתב קיבלו באופן אישי מצוות מלשכת הרמטכ"ל שהגיע במיוחד לבית הספר שבו הם לומדים ומסרו להם. המכתב נשלח לילדים בעקבות מכתב החלמה מרגש שכתבו לרמטכ"ל , בהמשך למצבו הבריאותי שבעטיו נאלץ לעבור הליך רפואי בבית חולים ועל כך שאושפז בבית החולים.

במכתב התשובה כתב הרמטכ"ל לילדים: "ילדי סיירת שניר היקרים, שמחתי לקבל את מכתבכם ונהניתי לקרוא את המילים החמות ואת מילות התמיכה שלכם בצה"ל. האמונה של עם ישראל בצה"ל נותנת לנו הרבה כוח להמשיך, לעמוד על המשמר, ולהבטיח שנזכה לשקט ולשלווה, ושאתם תזכו ללמוד ולגלות, לפרוח ולגדול. תקופת ההתבגרות היא תקופה ייחודית שבה מתעצבים מפתחים תחביבים וכישרונות, וצוברים ידע נוסף וחוויות. בכל אחד ואחד מכם נמצא ניצוץ הסקרנות. המשיכו לשאול שאלות, לקרוא ספרים, להרחיב את הדעת, ולגלות את העולם שמסבבינו.

אני מאחל לכם, אושר, הנאה רבה והצלחה. בברכה, הערכה רבה, והוקרה, רב אלוף גדי אייזנקוט ראש המטה הכללי.

לאחר קבלת המכתב וקריאתו, הצטלמו הילדים עם החיילים מלשכת הרמטכ"ל בצילום מיוחד שבו אחז כל אחד מהם את תמונתו של הרמטכ"ל.

לדברי רותם שחבר מנכ"לית עמותת שניר: אנחנו שמחים וגאים בקשר שנוצר בין ילדי עמותת שניר לבין הרמטכ"ל, שהוא פועל יוצא של העשייה וההשקעה היומיומית שלנו בילדי העמותה.

כשכתבו הילדים את המכתב לרמטכ"ל הם הדגישו בו הדברים החשובים שאנחנו מנחילים לילדי עמותת שניר בכלל, ולפרוייקט מנהיגות של העמותה בפרט. לימדנו את הילדים על התכונות החשובות למנהיג, ובכללם, כפי שהילדים ציינו במכתב: קבלת החלטות, הובלה, אכפתיות, נחישות, רגישות ומסירות נפש.

בהשיבו על המכתב באופן אישי, והדאגה להעברתו אישית באמצעות אנשיו עד לילדים שדאגו לשלומו, המחיש הרמטכ"ל גדי אייזנקוט, לילדים את האכפתיות והרגישות שבהן ניחן, לצד היותו המפקד העליון של צה"ל.