בין השנים 2006-2014 בוצעו כ-530 תקיפות והטרדות מיניות של נשים על ידי ערבים באיזור ירושלים בלבד. מתוכם 70 מקרי אונס. בעקבות הפרסום שמשרד הביטחון הכיר בתקיפה מינית של צעירה כארוע על רקע לאומני אמרה ח״כ יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו): ״אני מברכת את משרד הביטחון שגילה אומץ והכיר בעוד מקרה של תקיפה מינית כארוע על רקע לאומני.

כלים
חה״כ יוליה מלינובסקי
חה״כ יוליה מלינובסקי

חייבים להכיר בתופעה של תקיפות והטרדות מיניות של נשים על ידי בני מיעוטים בערים מעורבות וישובים הסמוכים לישובים ערביים. הדרך הנכונה לטיפול בתופעה היא קודם כל להכיר בקיומה משום שכאשר לא מכירים בתופעה, לא ניתן לטפל בה. די לפוליטיקלי קורקט, העובדות הן שהצטברו בלשכתי תוך זמן קצר עשרות עדויות המצביעות על תופעה.

נתונים רשמיים של משטרת ישראל ממחוז ירושלים שהגיעו לידי (באדיבותה של עו"ד רוני אלוני סדובניק) מצביעים על למעלה מ- 500 תקיפות והטרדות מיניות שבוצעו על רקע לאומני בין השנים 2006-2014 רק באזור ירושלים ומתוכן 70 מקרי אונס. אי אפשר להתעלם מהעדויות הקשות של נשים מערים שונות בארץ שחוו תקיפה והטרדה מינית על רקע לאומני כפי שהציגו אותן לפני כחודש בוועדה לקידום מעמד האישה בדיון שנערך בנושא ביוזמתי.

חשוב לציין שחברי כנסת רבים מהרשימה המשותפת התייצבו לדיון בניסיון להכחיש את קיום התופעה ואף לחבל בעצם קיום הדיון החשוב הזה״.