הוועד הצפוני של עובדי חברת החשמל בראשותו של יעקב דבידה קיים בשיתוף עם הנהלת החברה וארגון נפגעי פעולות האיבה, אירוע בר/בת מצווה ברחבת הכותל המערבי בירושלים לילדי נפגעי פעולות האיבה ביחד עם בני משפחותיהם בירושלים ובהמשך, התקיימה קבלת פנים בבית הנשיא ומפגש עם נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין ורעייתו נחמה. יו"ר ועד עובדי חברת החשמל במרחב הצפון יעקב דבידה שלח את ברכתו לילדי המצווה ובירך על הקשר רב השנים בין ארגון נפגעי פעולות האיבה לחברת החשמל

כלים
אירוע בר ובת מצווה שארגן  בירושלים וועד עובדי חברת החשמל במרחב הצפון לילדי נפגעי פעולות האיבה. צילום- יוסי וייס
אירוע בר ובת מצווה שארגן בירושלים וועד עובדי חברת החשמל במרחב הצפון לילדי נפגעי פעולות האיבה. צילום- יוסי וייס

הוועד הצפוני של עובדי חברת החשמל התגייס כמידי שנה וקיים את אירוע בר/ בת המצווה השנתי לכ- 65 ילדיי המשפחות נפגעות פעולות איבה. הטקס החל בכותל המערבי ובישיבת "אש התורה" הסמוכה לכותל , שבו ברכו את כלות וחתני השמחה הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו ושר הבינוי והשיכון, יואב גלנט.

בסיום הטקס בכותל המערבי, התארחו חתני וכלות המצווה יחד עם בני משפחותיהם בבניין מחוז ירושלים של חברת החשמל, אירוח שכלל ארוחת צהריים ובמשך, ממופע בידור בכיכובם של הבדרן יודלה מודלה ועובד החברה ושיאן גינס בהקפצת כדור על הראש אייל הורן.

האירוע כלל גם טקס בהנחייתו של חבר המזכירות הארצית רפי בנבניסטי ושבו ברכו: שר התשתיות האנרגיה והמים ד"ר יובל שטייניץ וסגן השר לאיכות הסביבה, ח"כ ירון מזוז. שיאו של היום החגיגי התרחש בשעות הערב במשכן נשיא, שבו נפגשו חתני וכלות המצווה עם נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין ורעייתו נחמה. בטקס שסיים את היום השתתפו גם יו"ר ארגון נפגעי פעולות האיבה יהושע כהן, שר הרווחה חיים כץ ומנכ"ל הביטוח הלאומי פרופ' שלמה מור יוסף.

מצד החוגגים, ריגשה במיוחד נועה מאיר, בתה של דפנה מאיר שנרצחה בינואר האחרון בביתה בעתניאל, שהודתה בשם החוגגים ודבריה הרטיטו את ליבותיהם של כל הנוכחים.

את האירוע אירגן וליווה חבר המזכירות הארצית רפי בנבניסטי בליווי נציגי ההנהלה דוד בניטה, עינת סוויסה והצלם יוסי וייס. יו"ר ועד עובדי חברת החשמל במרחב הצפון יעקב דבידה שלח את ברכתו לילדי המצווה ובירך על הקשר רב השנים בין הארגון לחברת החשמל ועל היוזמה למען אותם ילדים שנפגעו בפעולות איבה.