מאות ילדים ומשפחות של עובדי חברת החשמל בצפון, השתתפו השבוע באירוע חגיגי של חלוקת הילקוטים לילדי העובדים העולים לכיתה א', שנערך בחי פארק בקרית מוצקין, ע"י ועד עובדי חברת חשמל במרחב הצפון בראשותו של אילן פנחס. המופע המרכזי בתכנית האמנותית הגדושה באירוע החגיגי, הייתה "הישרדות עם טילטיל"

כלים
יור הוועד אילן פנחס וחברת הוועד חני כהן יחד עם האורח טילטיל. צילום - יוסי וייס
יור הוועד אילן פנחס וחברת הוועד חני כהן יחד עם האורח טילטיל. צילום - יוסי וייס

 

דוכני אוכל גדושים, גלידות, וופל בלגי, דוכני איפור, עמדות סוני פלייסטיישן, עמדות משחק והפעלה לילדים, היו חלק מהאטרקציות באירוע השנתי המסורתי שקיים ועד עובדי חברת החשמל בצפון בראשותו של אילן פנחס ובארגונה של חברת הוועד הצפוני של עובדי חברת החשמל  חני כהן ביחד עם קבוצת המתנדבים של עובדי החברה, לילדי העובדים העולים לכיתה א', שהתקיים בחי פארק בקרית מוצקין. גולת הכותרת של האירוע, היה הפרחת בלוני משאלות של הילדים.

אילן פנחס, ברך את הילדים ואמר, "אני מבקש להודות לחני כהן ולכל חבריי הוועד על ארגון האירוע. זה רגע מרגש מאוד שבו אתם מתחילים פרק חדש בחייכם - לימודים בבית הספר. אני מאחל לכם שנת לימודים פורייה ומוצלחת ואני מבטיח לכם ולהורים שאנחנו נמשיך לחגוג אתכם גם בבת ובבר המצווה שלכם ועם גיוסכם לצה"ל". .

חברת הוועד הצפוני של עובדי חברת החשמל  חני כהן שעמדה בראש הוועדה שארגנה את האירוע, הודתה ליו"ר ארגון העובדים במרחב הצפון, אילן פנחס, "שתמיכתו וברכתו מלווים את כל העשייה שלנו לכל אורך הדרך" וברכה,  "ילדים יקרים שלנו,  אני מביטה בכם ורואה עשרות עיניים בורקות, מתרגשות ואי אפשר שלא להתרגש יחד אתכם.  אני יודעת כמה גאים תהיו לעשות צעדים ראשונים בכיתה א', שעליה שמעתם ודאי כל כך המון סיפורים בשנה האחרונה. אני מביטה בהורים שלכם ורואה איזו התרגשות מלווה גם אותם ואני נזכרת - איך לא?? בהתרגשות שבה ליוויתי גם אני את ילדיי כשהיו בדיוק בגילכם.  אנחנו מחבקים אתכם היום אפילו יותר מבכל יום אחר ומעניקים לכם שי של אהבה, שילווה אתכם בדרככם החדשה".