‏השר צחי הנגבי בהשקת שירות השידורים של חברת HOT לכלל ישובי הארץ: "אני גאה לקחת חלק בהשקת הפרויקט הראשון במסגרת כהונתי במשרד. אני רואה בארוע זה צעד ראשון בהידברות בין המשרד ובין החברה לענין השלב הבא – הפתרון הקבוע – והוא ניתוב ההשקעות של החברה במקום להשלמת פרישה ברשת כבלים, לפרישה של תשתית חדשה אולטרה רחבת פס". באמצעות הממיר הייעודי של חברת HOT יתאפשר ללקוחות בכל היישובים בארץ להנות משידורי החברה.

כלים
חברת הוט משיקה טלוויזיה באינטרנט במעמד השר הנגבי
חברת הוט משיקה טלוויזיה באינטרנט במעמד השר הנגבי

במסגרת ההשקה שערכה היום חברת HOT , במעמד השר צחי הנגבי, מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר, יפעת בן חי יו"ר מועצת הכבלים והלווין ובכירי המשרד, הוצג הממיר החדש אותו פיתחה החברה, אשר באמצעותו יסופקו שידורים על-גבי תשתית פס-רחב שיאפשרו ללקוחות חוויית צפייה איכותית ומתקדמת.

השר צחי הנגבי: "אני שמח מאד לקחת בבוקר זה חלק בארוע ההשקה של שירותי הטלוויזיה של HOT על גבי תשתית האינטרנט.

הממיר שפיתחה HOT לטובת אספקת השרותים, יאפשר למאה אלף בתי אב בישראל אשר עד היום לא יכלו לצרוך שירותים של HOT, לראות ולהנות מתוכן ישראלי מקורי של החברה וממגוון התכנים הקנויים שהיא מציעה. הפתרון הזמני הזה הוא פרי חשיבה משותפת של משרד התקשורת בהובלתו של המנכ"ל שלמה פילבר עם החברה, וזאת כצעד ראשון לסיכום על מתווה השקעות בתשתית סיבים מתקדמת בפרישה אוניברסלית.

בימים אלה פועל מנכ"ל המשרד בכמה חזיתות:

כפי שפורסם הבוקר נחתם הסכם רכישה של חברת גולן על ידי קבוצת אלקטרה. הסכם זה והסכם השיתוף עם סלקום שיבוא בעקבותיו, יביא לכדי סיום את ההפרה המתמשכת של חברת גולן בגין פירוק אתרי הרדיו ברשתה ובתקווה שיאזן בטווח הקרוב את שוק הסלולר. במקביל נעשים צעדים על ידי המשרד כדי לחזק את הספקיות בשוק הסיטונאי ולאפשר להם גישה אפקטיבית לתשתיות הפסיביות של חברת בזק וכמובן, בעתיד הקרוב, יצא אל הפועל ההסדר של אירוח ספקיות על גבי התשתית של חברת HOT.

אני סומך את ידי על מנכ"ל המשרד אשר זיהה את הצורך בקידום התשתיות הנייחות והניידות כאחד, כמטרת העל של המשרד בשנים הקרובות, ומאמין כי פעולותיו לקידום תשתיות בשוק התקשורת ישאו פרי עוד בשנת 2017.

אני מודה לטל גרנות גולדשטיין מנכ"לית HOT, כל ההנהלה וצוות העובדים אשר שקדו על פיתוח פתחרון ממיר השידורים החדש, ובטוח כי אקבל דיווחים מהמנכ"ל עוד בחודשים הקרובים על מתווה מוסכם להאצת התשתית הנייחת של HOT"

מנכ"לית HOT, טל גרנות גולדשטיין: "מדובר בבשורה חשובה, החל מראשית 2017 יוכל כלל הציבור בישראל ליהנות משידורי החברה. HOT תמשיך להשקיע בפיתוח התשתיות והשירותים המתקדמים לטובת כלל הציבור בישראל. במסגרת השירות יוכלו הלקוחות בכל ישובי הארץ ליהנות מן התוכן המוביל של החברה, כולל הפקות המקור של החברה, מגוון הערוצים הרחב כולל תכני HBO, חבילות הספורט הרחבות ביותר וכן משירות ה-VOD הגדול בישראל עם כ- 30,000 כותרים.

לשם העברת השידורים על-גבי האינטרנט הקימה החברה מערכות ליבה, מערכות שידור והצפנה. הפלטפורמה החדשנית הוקמה בשיתוף עם החברות המובילות בתחום: Nagra Kudelski, Ericsson וHarmonic-. הממיר בבתי הלקוחות מיוצר על ידי חברת Sagemcom, כאשר התוכנה והשכבה האפליקטיבית פותחו במלואן על ידי אגף פיתוח המוצרים ב-HOT. שידורי הטלוויזיה עצמם מועברים על גבי רשת האינטרנט, אך השידור וכלל המידע הנלווה מועברים לממיר בצורה מוצפנת ומאובטחת".