תן לי קרפיון, קילו עגבניות ואפליקציה - אבל שתהיה טרייה: ShukTech Nights JLM - ביום חמישי הקרוב (22.12) בשעות הערב יתקיים האירוע הראשון של ShukTech Nights JLM. שוק מחנה יהודה האקזוטי והרב תרבותי, הפך לאחד המתחמים החמים ביותר בארץ בהקשר של חוויות קולינריות ובוודאי בעירנו ירושלים, אבל ביום חמישי, את מקומם של הניחוחות, הצלילים, התחושות בידיים, בחיך ובלשון, במקום הרוכלים בדוכני הירקות, הפירות, הדגים והתבלינים של שוק מחנה יהודה יתפסו לא אחרים מאשר מפתחים ומתכנתים.

כלים
תן לי קרפיון, קילו עגבניות ואפליקציה - אבל שתהיה טרייה: ShukTech Nights JLM
תן לי קרפיון, קילו עגבניות ואפליקציה - אבל שתהיה טרייה: ShukTech Nights JLM

כן כן, באותו השוק המוכר והאהוב שוק מחנה יהודה יישבו אנשי הייטק! יזמים ואנשי קהילת ההיי-טק והביו-טק הישראלית, כשמטרה אחת כתובה לפניהם - להפוך את שוק מחנה-יהודה לנגיש באפליקציות בסמארטפון שלנו. יהיה זה מפגש ראשון בסדרה של מפגשים ליליים שיתמקדו בכל פעם בנושא אחר:

סייבר, ביו-טק, פיננסים, טכנולוגיית מזון ועוד. המבקרים יוכלו להציע את ה"סחורה" שלהם, להתרשם מה"מטעמים" של האחרים ולקיים פגישות נטוורקינג וסיעור מוחות עם מיטב היזמים, המשקיעים ומומחי הפיתוח והעיצוב של האקוסיסטם הטכנולוגי הירושלמי.

השוק-טק הוא פרי יוזמת הרשות לפיתוח ירושלים, קרן JVP ועמותת רוח חדשה, והם נערכים בתמיכה ובשיתוף משרד ירושלים ומורשת ועיריית ירושלים.

ברשות לפיתוח ירושלים ציינו כי בזכות עבודה משולבת, עקבית ורב-זרועית, הפכה ירושלים בשנים האחרונות לעיר אטרקטיבית במיוחד עבור חברות היי-טק וביו-טק.

מספר חברות הסטארטאפ בירושלים עלה מכ-200 בשנת 2012 לכ-500 בשנת 2015, היקף ההשקעות רשם עליה דרמטית דרמטית והחברות הקמות בעיר נהנות ממענקים יחודיים והטבות מס גדולות של אזור פיתוח א'. קבוצות וחברות טכנולוגיות מגוונות צומחות ופועלות בבירה, בשיתוף הקהילה העסקית, האקדמית והתרבותית שבעיר. אירועי שוק-טק הם הזדמנות מצוינת להתבונן על סצנת ההיי-טק הירושלמית הפורחת באווירה אחרת, יחד עם החוויה הקולינארית והחושית שרק שוק מחנה יהודה שלנו יודע לתת.