ח"כ דב חנין, יו"ר השדולה לאנרגיה ירוקה, על אישור החוק לעידוד השקעה באנרגיות מתבקשות: "צעד הכרחי מול יעדים אבסורדיים של הממשלה בנושא" ח"כ דב חנין, יו"ר השדולה לאנרגיה ירוקה, בירך על אישורו בקריאה שניה ושלישית של החוק לעידוד השקעה באנרגיות מתחדשות (הטבות מס בשל הפקת חשמל מאנרגיה מתחדשת), שהוא היה אחד מיוזמיו, בהובלת ח"כ חאמד עמאר וח"כ יעל כהן-פארן. לדברי ח"כ דב חנין: "חייבים להתמודד עם האבסורד!

כלים
יעדים אבסורדיים בתחום אנרגיה מתחדשת, ישראל מפגרת - דב חנין, צודק.
יעדים אבסורדיים בתחום אנרגיה מתחדשת, ישראל מפגרת - דב חנין, צודק.

שמדינה שטופת שמש כמו ישראל היא מהמפגרות בעולם לניצול אנרגיה ירוקה, לרבות אנרגיה סולארית, ושהממשלה מעמידה יעדים מינימליים לשימוש באנרגיה מתחדשת. לכן, חשוב שהכנסת מקדמת את החקיקה הזו, המהווה עוד צעד משמעותי קדימה.

"לפי נתונים שפורסמו בשבוע שעבר, חודש נובמבר האחרון היה הנובמבר החם ביותר מאז התחילו המדידות המדעיות. עובדה מדאיגה זו, כמו גם מחקרים אחרים שנידונו בוועידת האקלים האחרונה בפריז, מחייבים אותנו לשינוי כיוון.

"הגברת השימוש באנרגיות מתחדשות היא אחת מבין כמה מהלכים שיש לנקוט, כמו עידוד שימוש בתחבורה ציבורית על פני רכב פרטי והפחתת פליטות מזהמים מתעשייה. כל אלה הם צעדים נדרשים ומתבקשים על מנת להבטיח את עתידנו על פני הכדור הכחול שלנו."