נתוני ינואר - אוקטובר 2016 – חברת נמל אשדוד ממשיכה להציג מגמת צמיחה בפעילות העסקית: גידול של 10.3% בהכנסות ל-985 מיליון שקל מתחילת השנה - עלייה של 11% בהיקף המכולות ל-1.2 מיליון. חברת נמל אשדוד מציגה נתונים פיננסיים מרשימים של צמיחה וגידול בפעילות העסקית במהלך 10 החודשים הראשונים של שנת 2016. במהלך החודשים ינואר עד אוקטובר 2016 רשמה חברת נמל אשדוד הכנסות של 985 מיליון שקל. מדובר בנתון המשקף גידול של 10.3% אחוז בהכנסות הנמל מהפעילות העסקית לעומת התקופה המקבילה בשנת 2015.

כלים
חברת נמל אשדוד צמיחה בפעילות העסקית (צילום: טל שבתאי)
חברת נמל אשדוד צמיחה בפעילות העסקית (צילום: טל שבתאי)

הגידול בהכנסות נובע מגידול בהיקפי הפעילות בכל מגזרי הפעילות של הנמל ובעיקר מגידול של כ – 11% בהיקף המכולות שהגיע מתחילת השנה ל – 1.2 מיליון (TEU). בנוסף, מציגה חברת נמל אשדוד גידול של 30.3% אחוז בהיקף המטען הכללי לעומת תקופה מקבילה אשתקד.

בסיכום הפעילות התפעולית של לתקופה זו נרשם גידול מרשים בסך כולל של המטענים שעברו בנמל אשדוד, העומד על למעלה מ - 18 מיליון טון, המהווים גידול של 12.3% בהשוואה לשנה שעברה.

מנכ"ל חברת נמל אשדוד, יצחק בלומנטל, ציין כי "אנו ממשיכים לראות מגמת עלייה בפעילות של חברת נמל אשדוד. יחד עם מתן המענה לגידול בפעילות, אנו שוקדים בחברה על ההכנות לקראת התחרות ולשינויים בשוק הספנות העולמי."

עובדי חברת הנמל מתמודדים בכל יום עם הפעילות הצומחת תוך שימת דגש על שירות מצוין. מוטלת עלינו האחריות להיערך לקראת עידן של תחרות ולכן עלינו להמשיך במגמת הצמיחה תוך שימת דגש על השירות והתפוקה של העובדים".

ניתן לגלוש לאתר האינטרנט של חברת נמל אשדוד בכתובת: http://www.ashdodport.co.il